Noul B-MAX va oferi cel mai bun consum de combustibil din clasa sa, atât pentru modelul diesel cât şi pentru cel pe benzină.
Noul motor Ford pe benzină de 1,0 litri EcoBoost 120CP este cu 15% mai economic decât principalii competitori, iar motorul diesel de 1,6 litri TDCi 95CP are de asemenea performanţe mai bune decât concurenţa din punct de vedere al consumului de combustibil şi emisiilor CO2.
Tehnologiile Ford pentru reducerea emisiilor de CO2  îi pot ajuta pe proprietari să economisească până la 340 euro * pe an comparativ cu concurenţa.

BUCUREŞTI, România, februarie 9, 2012 - Ford B-MAX, un nou model ''multi-activity'' din clasă compactă care va fi lansat anul acesta - stabileşte un nou standard în clasa sa pentru consum de combustibil şi emisii de CO2 cu cele mai noi motoare Ford pe benzină şi diesel.

Noul B-MAX cu motor de 1,6 litri TDCi are emisii de CO2  de 104 g/km şi un consum de 4,0 l/100km (70,6mpg). Alte modele concurente de pe piaţă au emisii de CO2  între 109 şi 119 g/km şi consumuri de combustibil între 4,1 şi 4,6 l/100km.

Modelul B-MAX cu motor pe benzină de 1,0 litri EcoBoost (120CP) va avea emisii de CO2 de 114g/km şi un consum de combustibil de 4,9l/100km (57,6mpg). Clienţii vor economisi aproximativ 340* de euro pe an comparativ cu rivalii pe benzină ai B-MAX, care au emisii de CO2  de 134-149g/km şi consumuri de combustibil de 5,7l-6,4l/100km.

"Scopul nostru cu B-MAX a fost să redefinim segmentul prin tehnologie şi inventivitate - iar aceasta include oferirea celui mai bun consum de combustibil", a declarat Barb Samardzich, vicepreşedinte al Departamentului de Dezvoltare Produse, Ford Europa.

B-MAX include o gamă de tehnologii care reduc consumul de combustibil şi emisiile de CO2. Printre acestea se numără Auto-Start-Stop, care opreşte automat motorul când autovehiculul este în staţionare, sistemul de informare a şoferului Ford Eco Mode, care îi ajută pe şoferi să adopte un stil de condus mai economic; Gear Shift Indicator, care subliniază cele mai eficiente puncte de schimbare a vitezelor; şi Smart Regenerative Charging, care încarcă bateria în cele mai economice puncte de pe parcursul unei călătorii.

Lansarea în producţie a B-MAX a necesitat o nouă abordare a structurii uşilor, ceea ce a dus la un acces generos pentru şoferi, pasageri şi bagaj, montantul central fiind integrat în uşă. B-MAX se defineste printr-o execuţie superioară şi calitatea materialelor folosite, rareori întâlnite la o maşină compactă accesibilă. Totodată noul model Ford oferă un sistem de scaune flexibile şi spaţiu generos pentru bagaje, pentru un vehicul din clasa sa.

Noul B-MAX va fi lansat la Salonul Auto de la Geneva luna viitoare şi va fi comercializat în Europa anul acesta.

* Informaţiile privind costul combustibilului au fost calculate la un parcurs anual de 15.000 km utilizând consumuri de combustibil oficiale combinate, la un cost al benzinei de 1,55 euro / litru. Toate cifrele privind consumul şi emisiile de CO2 exprimate în g/km au fost extrase din teste aprobate oficial în conformitate cu Directiva CE 93/116/EC. Cifrele privind economia de combustibil sunt bazate pe Directiva UE privind Economia de Combustibil în Europa 80/1268/EEC şi diferă de rezultatele privind ciclurile de economie de combustibil din alte regiuni ale lumii.

Sursa: Ford Romania
Distribuie:
AUTOVITAL

AUTOVITAL

Autovital.ro este un blog auto cu știri auto, informații auto, documentații auto și multe altele, toate din nemărginitul univers auto! Haideți să îl descoperim împreună!

0 comentarii