Noul B-MAX va oferi cel mai bun consum de combustibil
din clasa sa, atât pentru modelul diesel cât şi pentru cel pe benzină.
Noul motor Ford pe benzină de 1,0 litri EcoBoost
120CP este cu 15% mai economic decât principalii competitori, iar motorul diesel
de 1,6 litri TDCi 95CP are de asemenea performanţe mai bune decât concurenţa din
punct de vedere al consumului de combustibil şi emisiilor CO2.
Tehnologiile Ford pentru reducerea emisiilor de
CO2 îi pot ajuta pe proprietari să economisească
până la 340 euro * pe an comparativ cu concurenţa.
BUCUREŞTI, România, februarie 9, 2012 - Ford B-MAX, un nou model ''multi-activity'' din clasă compactă
care va fi lansat anul acesta - stabileşte un nou standard în clasa sa pentru
consum de combustibil şi emisii de CO2 cu cele mai noi motoare Ford pe benzină şi
diesel.
Noul B-MAX cu motor de 1,6 litri TDCi are emisii de CO2 de 104 g/km şi un consum de 4,0 l/100km (70,6mpg).
Alte modele concurente de pe piaţă au emisii de CO2 între 109 şi 119 g/km şi consumuri de combustibil
între 4,1 şi 4,6 l/100km.
Modelul B-MAX cu motor pe benzină de 1,0 litri EcoBoost (120CP)
va avea emisii de CO2 de 114g/km şi un consum de combustibil de 4,9l/100km (57,6mpg).
Clienţii vor economisi aproximativ 340* de euro pe an comparativ cu rivalii pe benzină
ai B-MAX, care au emisii de CO2 de 134-149g/km
şi consumuri de combustibil de 5,7l-6,4l/100km.
"Scopul nostru cu B-MAX a fost să redefinim segmentul
prin tehnologie şi inventivitate - iar aceasta include oferirea celui mai bun consum
de combustibil", a declarat Barb Samardzich, vicepreşedinte al Departamentului
de Dezvoltare Produse, Ford Europa.
B-MAX include o gamă de tehnologii care reduc consumul de
combustibil şi emisiile de CO2. Printre acestea se numără Auto-Start-Stop, care
opreşte automat motorul când autovehiculul este în staţionare, sistemul de informare
a şoferului Ford Eco Mode, care îi ajută pe şoferi să adopte un stil de condus mai
economic; Gear Shift Indicator, care subliniază cele mai eficiente puncte de schimbare
a vitezelor; şi Smart Regenerative Charging, care încarcă bateria în cele mai
economice puncte de pe parcursul unei călătorii.
Lansarea în producţie a B-MAX a necesitat o nouă abordare
a structurii uşilor, ceea ce a dus la un acces generos pentru şoferi, pasageri
şi bagaj, montantul central fiind integrat în uşă. B-MAX se defineste printr-o execuţie
superioară şi calitatea materialelor folosite, rareori întâlnite la o maşină compactă
accesibilă. Totodată noul model Ford oferă un sistem de scaune flexibile şi spaţiu
generos pentru bagaje, pentru un vehicul din clasa sa.
Noul B-MAX va fi lansat la Salonul Auto de la Geneva luna
viitoare şi va fi comercializat în Europa anul acesta.
* Informaţiile privind costul combustibilului au fost calculate
la un parcurs anual de 15.000 km utilizând consumuri de combustibil oficiale combinate,
la un cost al benzinei de 1,55 euro / litru. Toate cifrele privind consumul şi emisiile
de CO2 exprimate în g/km au fost extrase din teste aprobate oficial în conformitate
cu Directiva CE 93/116/EC. Cifrele privind
economia de combustibil sunt bazate pe Directiva UE privind Economia de Combustibil
în Europa 80/1268/EEC şi diferă de rezultatele privind ciclurile de economie de
combustibil din alte regiuni ale lumii.
Sursa: Ford Romania
0 comentarii