Producţia începe în februarie 2012.
6,5 tone masă maximă admisă şi capacitate
mare de încărcare.
Unghiul de atac de 35 de grade maximizează
funcţionalitatea.
Eficienţă şi caracter practice.
Stuttgart – Sosirea unui Fuso Canter complet reproiectat
a marcat lansarea noii generaţii de camioane în octombrie 2011. Şi acum, pentru
prima dată, varianta cu tracţiune integrală ajunge şi pe piaţa din Europa.
Producţia de la fabrica Tramagal din Portugalia va începe la sfârşitul lunii
februarie 2012. Modelul Canter 4x4 este 6C18 cu masa maximă autorizată de 6,5
tone, o cabină Comfort de 2 m lăţime, şi o putere de 129 kW (175 CP).
Tracţiunea integrală poate fi activată sau dezactivată în timpul mersului şi
oferă o eficienţă ridicată a consumului de combustibil. Autovehiculul este
echipat standard cu o punte spate care beneficiază de blocare diferenţiată. Transmisia
este manuală în cinci trepte, iar raportul punţii din spate este de 1:5.285.
Clienţii au posibilitatea de a alege între o cabină
individuală şi o cabină echipată cu 3, respectiv 7 locuri, cu ampatamente de 3.415 mm
şi 3.865 mm. Capacitatea de încărcare a şasiului variază între 3.500 kg
şi 3.735 kg. Datorită structurii sistemului de tracţiune integrală,
unghiul de atac este de 35 de grade faţă de cel de 18 grade al modelului Canter
4x2 – în timp ce, unghiul de pornire este de 24 de grade, faţă de cel de 11
grade regăsit la modelul anterior. Garda la sol a crescut de la 219 mm până la
320 mm.
Capacitatea off-road a camionului Fuso Canter 4x4 face din
acesta alegerea ideală pentru sarcinile în care este nevoie de operare pe alte
suprafeţe decât cele asfaltate, mai exact în şantierele de construcţie, în
sectorul energetic sau în cel de servicii, precum detaşamentele de pompieri.
Pentru autorităţile municipale, acesta poate fi folosit pentru servicii de
deszăpezire, echipat cu plug de zăpadă şi dispozitiv de împrăştiere a sării. Are
o lăţime de 2 m, ceea ce înseamnă că se poate descurca cu uşurinţă pe drumuri
înguste.
Eficienţa camionului Canter 4x4 este demonstrată cel mai
bine în contextul şantierelor de construcţii, de exemplu, imediat ce este
activată tracţiunea integrală, acesta poate face faţă suprafeţelor alunecoase.
Capacitatea mare de încărcare, costurile favorabile de întreţinere şi funcţia
opţională start/stop fac din camionul Canter 4x4 un cal de povară eficient în
ceea ce priveşte costurile.
Forţa practică specifică camionului Canter a rămas
neschimbată: manevrabilitate bună (întoarcerea Canter 4x4: 13,5 m sau 15,1 m,
în funcţie de versiune), economie de spaţiu prin cabina aşezată peste motor,
design robust, poziţie discretă a schimbătorului de viteze pe bord, siguranţă
îmbunătăţită datorită structurii solide a cabinei şi uzură mai mică a frânei ca rezultat al frânei de motor, ca dotare
standard.
Camionul Fuso Canter este cel bine vândut camion al
Daimler din lume. Reţeaua mare europeană asigură servicii de înaltă calitate.
Sursa: Mercedes-Benz Romania
0 comentarii