Debutul expoziţional la ediţia 2012 a
Salonului Auto de la Geneva.
Avanpremieră pentru jurnalişti, în februarie
2012.
Gama de modele extinsă disponibilă pe noi
segmente de piaţă.
Ofensiva modelelor ŠKODA este elementul
definitoriu al Strategiei de Creştere a producătorului.
Mladá Boleslav, ianuarie 2012 – La Salonul Auto de la
Geneva, care are loc la începutul anului 2012, ŠKODA va prezenta publicului, în
premieră, noul automobil subcompact, Citigo în versiunea cu cinci uşi. În
februarie 2012, reprezentanţilor mass-media li se va oferi o avanpremieră a
noii ŠKODA, inclusiv un drive test. Începând cu mijlocul lunii mai 2012, versiunea
cu cinci uşi va fi lansată succesiv pe pieţele din Europa, împreună cu versiunea
cu trei uşi.
Citigo reprezintă intrarea ŠKODA în segmentul subcompact,
segment aflat într-o creştere rapidă. La finalul anului 2011, noul model a fost
introdus cu succes pe piaţa de provenienţă, în Republica Cehă. Începând cu
acest an, Citigo a cucerit noi grupuri de clienţi pentru ŠKODA, contribuind
astfel la Strategia de Creştere a mărcii. Obiectivul ŠKODA până în 2018 este
acela de a creşte livrările la un minimum de 1,5 milioane de unităţi pe an, la
nivel mondial. În 2011, marca a atins un alt record de vânzări, în cel de-al
117-lea an de istorie a companiei, comercializând 879.200 de unităţi.
Citigo se clasează printre cele mai compacte, şi în acelaşi
timp printre cele mai spaţioase automobile din segmentul său. Fidel promisiunii
mărcii: ‘Simply Clever’, automobilul impresionează printr-o serie de
caracteristici ingenioase precum un suport pentru fotografii şi documente, un
cârlig pentru geantă pe capacul torpedoului, o serie de plase de reţinere şi
multiplele opţiuni de depozitare.
Designerii modelului Citigo au pus accentul pe siguranţă,
aducând maşinii scorul maxim de cinci stele în testul de impact Euro NCAP, alături
de Volkswagen up! şi SEAT Mii. Şi încă o premieră: noul automobil de oraş este şi
primul model ŠKODA care expune noul logo al mărcii.
Un motor pe benzină, cu trei cilindri, propulsează
Citigo, acesta având o cilindree de un litru şi două versiuni de putere:
44 kW/60 CP sau 55 kW/75 CP. În varianta sa cea mai
eficientă, Green tec, noul Citigo obţine un consum de 4,1 l/100 km,
iar emisiile de CO2 ale noului model ŠKODA se ridică la numai 96 g CO2/km.
Pe piaţa de provenienţă, cel mai mic membru al familiei
ŠKODA a devenit recent Cea Mai Bună Maşină de Oraş, în cadrul celui mai mare
sondaj auto din Cehia: Car of the Year 2012.
Sursa: Skoda Romania
0 comentarii