SUV-ul subcompact Mokka şi Astra OPC vor
debuta la Geneva.
Opel dezvăluie “RAD e” – prima bicicletă
electrică construită conform principiilor auto.
Ampera, între finalistele la titlul “Car of
the Year 2012”.
Conferinţa de presă Opel pe 6 martie, ora
11:30 în Hala 2.
Rüsselsheim. Opel va prezenta două premiere mondiale la
această ediţie a Salonului Auto de la Geneva (6-18 martie 2012): noul SUV
subcompact Mokka şi noul Astra OPC. Perfect aliniat motto-ului din acest an al
salonului “Driving into the future”, Opel este primul producător german care
intră, prin noul Mokka, pe segmentul SUV-B, aflat în creştere rapidă.
Participanţii la conferinţa de presă a Opel de la Geneva
Palexpo pe 6 martie, ora 11:30, în Hala 2 vor putea vedea nu doar modul în
care Opel îşi extinde gama de produse cu noul Mokka şi noul Astra OPC, dar şi
cum aduce mai multă emoţie brandului şi clienţilor. Noul 206 kW / 280 cp Astra
OPC sport coupé compact este cel mai puternic Astra construit şi oferă
clienţilor o experienţă sportivă de condus, ca şi foarte multă emoţie. Şi
există chiar mai multe motive pentru Opel de a celebra, pe lângă anul aniversar
150: revoluţionarul model electric Ampera cu autonomie extinsă este printre
finalistele titlului “Car of the Year”, iar marca va dezvălui bicicleta
electrică “RAD e”. Opel îşi subliniază rolul de lider în tehnologie cu noul
sistem exclusivist cu cu două turbocompresoare secvenţiale pentru motorul
diesel 2.0 BiTurbo CDTI al Insignia.
Premieră mondială: dimensiuni compacte,
atitudinie impunătoare – noul Mokka
În ciuda dimensiunii sale de 4,28 metri, Mokka găzduieşte
cu generozitate cinci persoane într-o poziţie de şedere ridicată. Modelul
îndeplineşte promisiunea Opel de a combina designul atractiv cu tehnologia
inovatoare şi funcţionalităţi upmarket, făcându-le accesible unui segment mai
larg de clienţi. O experienţă dinamică de condus este oferită de trei motoare
eficiente, incluzând versiunile 1.6 litri 85 kW/115 cp şi 103 kW/140 cp 1.4 l
Turbo şi 1.7 CDTI cu 93 kW/130 cp. Siguranţa este crescută cu noi tehnologii
aduse în segment, precum sistemele de asistenţă a şoferului bazate pe sistemul
de cameră frontală Opel Eye, ca şi pe camera din spate.
Atât tracţiune faţă cât şi integrală sunt disponibile pe noul
Opel Mokka. Sistemul de tracţiune integrală asigură un nivel ridicat de
stabilitate şi siguranţă, extinzând capacităţile Mokka şi la terenuri mai
dificile. Când manevrabilitatea şi tracţiunea sunt supuse testării, sistemul
transferă automat putere către roţile din spate. Elemente standard ce cresc
experienţa de condus disponibile pe toate versiunile Mokka includ Sistemul
Electronic al Stabilităţii (ESC), Controlul Tracţiunii (TC) ca şi Asistarea la
pornire din rampă (HSA) şi sistemul de control la deplasarea în pantă (HDC) –
ce îmbunătăţesc confortul la condus şi cresc siguranţa pe teren înclinat.
Echipat cu toate aceste funcţii, modelul Mokka a fost
proiectat pentru persoane cu un stil de viaţă activ şi rafinat. Acest aspect se
reflectă şi în denumirea sa, care a avut ca sursă de inspiraţie boabele de
cafea rotunde şi mici din soiul renumit de cafele Coffea Arabica.
Băuturile din extract de boabe de cafea Mocca sunt sofisticate şi rafinate, de
calitate superioară şi pline de energie. La fel ca acestea, modelul Opel Mokka
este compact, având în acelaşi timp o atitudine impunătoare.
Premieră mondială: noul Astra OPC – cel mai
puternic Astra din toate timpurile
Cu noul Astra OPC, versiunea high-performance a Astra GTC
are premiera mondială la Geneva. Motorul modelului OPC 206 kW/280 cp 2.0 litri
este capabil de cuplu de 400 Nm şi o viteză maximă de 250 km/h. Este prima oară
când un Astra atinge o astfel de viteză. Suspensia faţă avansată HiPerStrut de
pe Astra OPC este una dintre marile noutăţi, permiţând maşinii să livreze
putere fără compromis. În combinaţie cu şasiul FlexRide, cu tipurile
prestabilite de condus “Sport” şi “OPC”, Astra OPC oferă manevrabilitate de
vârf.
Astra OPC vine de asemenea cu scaune tip scoică foarte
performante realizate cu tehnologie de vârf. Ambele scaune de faţă cresc
experienţa dinamică şi sportivă la condus prin introducerea unui material de
ultimă oră foarte uşor, o poziţie de condus mai joasă şi suport lateral
crescut. Comparativ cu greutatea unui scaun convenţional, acestea sunt cu 45%
mai uşoare. Niciun alt producător auto nu a folosit într-o maşină de producţie
un material compozit, turnat prin injecţie. Noul scaun se laudă cu până la 18
setări diferite. Tehnologia OPC, dezvoltată exclusiv de Opel trebuie să treacă
un test de anduranţă de 10.000 de kilometri pe faimoasa pistă de curse
Nürburgring din Germania. 10.000 de kilometri în condiţiile dure ale buclei de
nord sunt echivalentul a 180.000 kilometri în condiţii normale.În acest an,
Opel are şi mai multe motive să fie entuziasmat de Salonul Auto de la Geneva.
Nu este doar aniversarea de 150 ani a Opel, dar Ampera, una dintre cele mai
recente dintre inovaţiile Opel, este printre finalistele prestigiosului titlu
“Car of the Year 2012”. Pe 5 martie, câştigătorul va fi anunţat din lista de
şapte finaliste la salonul de la Geneva, devenind astfel prima ştire a
evenimentului.
Opel e-bike “RAD e” oferă o viziune asupra
viitorului
Opel va prezenta la Geneva studiul de design “RAD e” – o
bicicletă electrică futuristă ce complimentează strategia de e-mobilitate a
brandului şi oferă un concept de mobilitate individuală şi urbană cu adevărat
integrată. RAD e – o bicicletă electrică ce a fost construită după principii
din lumea auto – include limbajul de design tipic Opel, precum forma de
bumerang asociată cu Ampera şi concept car-ul RAK e. Tehnologia sa cu un motor
de 250 waţi oferă suport motorizat la pedalare şi atinge o autonomie sustinută
electric între 60 şi 145 de kilometri. În acest sens, RAD e răspunde nevoilor
de mobilitate ale clienţilor atunci când utilizarea maşinii este grea sau nu
este posibilă. RAD e este dezvăluit într-un moment când se aşteaptă ca
bicicletele electrice să joace un rol cheie în viitorul transportului urban
integrat. RAD e este de asemenea un memento cu stil a perioadei iniţiale de
industrializare a Opel, cea a producţiei de biciclete. În contextul anului
aniversar, designerii au dezvoltat un studiu relevant din punct de vedere
istoric, dar care oferă în acelaşi timp o viziune asupra viitorului.
Noul 2.0 BiTurbo CDTI în vârful ofertei
Insignia diesel
Vizitatorii Salonului auto de la Geneva vor putea afla
mai multe despre noul propulsor dinamic şi foarte eficient al Opel, 2.0 BiTurbo
CDTI diesel ce debutează pe vârful de lance Insignia. Insignia 2.0 BiTurbo CDTI
livrează 143 kW/195 cp şi cuplu de 400 Nm; consumul de combustibil începe de la
4,9 litri pentru 100 kilometri (129 g/km CO2). Este astfel unul dintre cele mai
eficiente modele din clasa medie, având în vedere consumul de combustibil. În
inima motorului se află un sistemul cu două turbocompresoare secvenţiale şi
două stadii de supraalimentare. Până în prezent, această tehnologie se regăsea
exclusiv la câteva mărci mai scumpe. Este pentru prima oară când un automobil
pentru pasageri este echipat cu un astfel de sistem. Cumpărătorii au
posibilitatea de a combina noua motorizare cu tracţiunea pe puntea faţă sau
tracţiunea integrală (AWD). Modelul Insignia 2.0 BiTurbo CDTI este
disponibil în toate variantele de caroserie. Şasiul SuperSport disponibil
opţional reprezintă o altă inovaţie semnificativă destinată tuturor variantelor
Insignia cu tracţiune integrală. Această tehnologie, destinată iniţial celei
mai performante variante sport, modelul OPC (Opel Performance Center), este
acum disponibilă pentru un număr mai mare de clienţi.
Sursa: Opel Romania
0 comentarii