Locul trei între paginile Facebook germane
pentru cariere în clasamentul S-Com al studiului Online Talent Communication
efectuat de Potentialpark.
Continental extinde pe plan internaţional
activităţile Social Media din domeniul locurilor de muncă.
Hanovra, 16 februarie 2012. Pagina de cariere de la Continental se situează
printre primele trei pagini ale fanilor locurilor de muncă de pe Facebook.
Acesta este rezultatul studiului anual efectuat de Potentialpark, care
analizează pe plan mondial peste 2 400 de pagini de internet din domeniul
locurilor de muncă – dintre care 463 din Germania. În centrul evaluării
pentru clasamentul Social Media s-au aflat, printre altele, interacţiunea cu
fanii, oferta multimedia şi originalitatea paginilor studiate. După succesul
proiectului-pilot din Germania, Continental şi-a extins activităţile Social
Media pe Facebook. Prin pagina internaţională de cariere de pe Facebook (www.facebook.com/ContinentalCareer)
Continental îi informează pe fanii de peste tot din lume despre evenimentele şi
perspectivele de angajare la nivel global.
„Facebook ne oferă posibilitatea de a comunica activ cu
potenţialii aplicanţi şi de a le crea acestora o imagine asupra activităţii
profesionale de zi cu zi de la Continental. Acest canal completează activitatea
noastră de recrutare cu o componentă de dialog valoroasă”, spune doamna Sehnaz
Özden, director Corporate Employer Branding & Recruiting. „La aproape un an
de la lansarea în Germania ne extindem activitatea pe Facebook. În
februarie am creat pagina internaţională de cariere pentru a avea posibilitatea
de a menţine contactul cu fanii chiar şi dincolo de restricţiile impuse de
limbă şi locaţie.”
Continental şi-a lansat pagina de Facebook în limba
germană pentru cariere în aprilie 2011. În punctul central al mesajelor
publicate se găsesc angajaţii concernului. Prin video-interviuri aceştia ne
oferă o imagine asupra activităţii profesionale de zi cu zi de la unul dintre
cei mai mari furnizori ai industriei auto de pe plan mondial.
Fanii locurilor de muncă de la Continental pot găsi şi
informaţii regulate despre evenimente ca săptămâna locurilor de
muncă din cadrul Salonului Auto Internaţional de la Frankfurt sau concursul
internaţional de construcţii de maşini - Formula Student.
Continental a angajat pe plan mondial în 2011 aproximativ
5 500 de absolvenţi cu studii superioare şi tineri profesionişti. Dintre
aceştia sunt recrutaţi cu precădere chimişti, constructori de maşini
şi ingineri în domeniul electrotehnic. Concernul cooperează prin
iniţiativa Global Engineering Excellence cu opt universităţi de renume
internaţional, printre care Massachusetts Institute of Technology, RWTH Aachen
şi Tongji University.
Prin cei peste 600 de ambasadori ai săi, Continental se
află în contact cu 250 de universităţi din întreaga lume. În plus, în fiecare
an aproximativ 600 de tineri îşi încep prin Continental studii duale la nivel
superior sau o calificare profesională. În Germania concernul oferă 18 locuri
la studii duale şi 20 locuri pentru calificări profesionale.
Institutul de cercetare de piaţă Potentialpark,
specializat în Employer Branding, publică în fiecare an studii recunoscute în
întreaga lume având ca subiect website-uri pentru locuri de muncă, platforme de
angajare online şi canale Social Media. Din studiul Online Talent Communication
(OTaC) fac parte clasamentele Top Employer Web Benchmark (TEWeB) al
website-urilor pentru locuri de muncă, Applying Online & Loving It (APOLLO)
pentru procesele de depunere de cereri de angajare prin internet, S-Com pentru
reţele sociale, P-Com pentru reţele de locuri de muncă şi M-Com pentru comunicaţii
mobile.
Sursa: Continental Romania
Daca am inteles eu bine (sper sa nu fi inteles) premierea aia a fost o mare porcarie. Fani pe facebook se vand si se cumpara grupa mare, cum ai putea da un premiu pentru asa ceva? :|
RăspundețiȘtergereExact ca Adina (mai sus) am inteles si eu... ciudat fenomen
RăspundețiȘtergereCiudat premiu.. Cum au spus si cei de mai sus, cum poti da un premiu pentru asa ceva?
RăspundețiȘtergere