Franz Fehrenbach, preşedintele Consiliului de Administraţie al Robert Bosch GmbH, a fost numit „Managerul Greentech al anului 2011” de către o prestigioasă revistă din Germania. Premiul este acordat antreprenorilor şi managerilor care se remarcă prin promovarea constantă a dezvoltării tehnologiilor ecologice şi ale căror companii dispun de un portofoliu inovator şi durabil de produse. În discursul său festiv, secretarul de stat şi parlamentarul Katherina Reiche a subliniat faptul că, în acest an, premiul a fost acordat unei personalităţi care a contribuit atât la orientarea strategică a companiei, prin desfăşurarea unor activităţi comerciale ecologice, cât şi la asumarea răspunderii faţă de societatea civilă. Fehrenbach este cea de-a treia personalitate care primeşte acest premiu, decernat începând cu anul 2009.

Protecţia mediului înconjurător şi conservarea resurselor
Compania Bosch şi-a dezvoltat o strategie orientată pe termen lung, care, sub sloganul „Tehnică pentru o viaţă”, se concentrează pe produsele care contribuie la sporirea eficienţei energetice, conservarea resurselor naturale şi protecţia mediului înconjurător. „Protecţia mediului înconjurător şi conservarea resurselor nu presupun reducerea mijloacelor tehnice, ci dezvoltarea unor tehnologii mai performante”, a declarat Fehrenbach. „De aceea, îmi face o deosebită plăcere să primesc acest premiu în numele tuturor angajaţilor grupului Bosch care îşi aduc contribuţia în fiecare zi la obţinerea unor soluţii durabile”.

Aproximativ 40% din profitul total de 51,4 miliarde de euro al furnizorului de tehnologii şi servicii este obţinut din comercializarea unor produse ce vizează protejarea mediului înconjurător şi conservarea resurselor. Mai mult, aproximativ 45% din bugetul destinat activităţilor de cercetare şi dezvoltare, circa patru miliarde de euro, sunt investiţi în acest segment de produse care protejează mediul înconjurător. Bosch înregistrează anual peste 4.100 de patente, ceea ce înseamnă un număr de 16 patente pentru fiecare zi lucrătoare. Circa 43% dintre acestea au ca obiectiv protejarea mediului înconjurător şi conservarea resurselor naturale. Numai profitul rezultat din tehnologiile care utilizează energie regenerabilă a crescut din 2004 de la 125 de milioane la 1,5 miliarde de euro în anul 2011. 

Sursa: Bosch Romania
Distribuie:
AUTOVITAL

AUTOVITAL

Autovital.ro este un blog auto cu știri auto, informații auto, documentații auto și multe altele, toate din nemărginitul univers auto! Haideți să îl descoperim împreună!

1 comentarii

  1. Felicitari! E bine ca si companiile mari se implica in protectia mediului inconjurator si conservarea resurselor

    RăspundețiȘtergere