Franz Fehrenbach, preşedintele Consiliului de
Administraţie al Robert Bosch GmbH, a fost numit „Managerul Greentech al anului
2011” de către o prestigioasă revistă din Germania. Premiul este acordat
antreprenorilor şi managerilor care se remarcă prin promovarea constantă a
dezvoltării tehnologiilor ecologice şi ale căror companii dispun de un
portofoliu inovator şi durabil de produse. În discursul său festiv, secretarul
de stat şi parlamentarul Katherina Reiche a subliniat faptul că, în acest an,
premiul a fost acordat unei personalităţi care a contribuit atât la orientarea
strategică a companiei, prin desfăşurarea unor activităţi comerciale ecologice,
cât şi la asumarea răspunderii faţă de societatea civilă. Fehrenbach este cea
de-a treia personalitate care primeşte acest premiu, decernat începând cu anul
2009.
Protecţia mediului înconjurător şi conservarea resurselor
Compania Bosch şi-a dezvoltat o strategie orientată pe termen lung, care, sub sloganul „Tehnică pentru o viaţă”, se concentrează pe produsele care contribuie la sporirea eficienţei energetice, conservarea resurselor naturale şi protecţia mediului înconjurător. „Protecţia mediului înconjurător şi conservarea resurselor nu presupun reducerea mijloacelor tehnice, ci dezvoltarea unor tehnologii mai performante”, a declarat Fehrenbach. „De aceea, îmi face o deosebită plăcere să primesc acest premiu în numele tuturor angajaţilor grupului Bosch care îşi aduc contribuţia în fiecare zi la obţinerea unor soluţii durabile”.
Protecţia mediului înconjurător şi conservarea resurselor
Compania Bosch şi-a dezvoltat o strategie orientată pe termen lung, care, sub sloganul „Tehnică pentru o viaţă”, se concentrează pe produsele care contribuie la sporirea eficienţei energetice, conservarea resurselor naturale şi protecţia mediului înconjurător. „Protecţia mediului înconjurător şi conservarea resurselor nu presupun reducerea mijloacelor tehnice, ci dezvoltarea unor tehnologii mai performante”, a declarat Fehrenbach. „De aceea, îmi face o deosebită plăcere să primesc acest premiu în numele tuturor angajaţilor grupului Bosch care îşi aduc contribuţia în fiecare zi la obţinerea unor soluţii durabile”.
Aproximativ 40% din profitul total de 51,4 miliarde de euro al furnizorului de
tehnologii şi servicii este obţinut din comercializarea unor produse ce vizează
protejarea mediului înconjurător şi conservarea resurselor. Mai mult,
aproximativ 45% din bugetul destinat activităţilor de cercetare şi dezvoltare,
circa patru miliarde de euro, sunt investiţi în acest segment de produse care
protejează mediul înconjurător. Bosch înregistrează anual peste 4.100 de
patente, ceea ce înseamnă un număr de 16 patente pentru fiecare zi lucrătoare.
Circa 43% dintre acestea au ca obiectiv protejarea mediului înconjurător şi
conservarea resurselor naturale. Numai profitul rezultat din tehnologiile care
utilizează energie regenerabilă a crescut din 2004 de la 125 de milioane la 1,5
miliarde de euro în anul 2011.
Sursa: Bosch Romania
Felicitari! E bine ca si companiile mari se implica in protectia mediului inconjurator si conservarea resurselor
RăspundețiȘtergere