Bucureşti, 7 martie 2012 — Lunea trecută spotul
„Sfidează convenţiile” parte din actuala campanie de brand Mazda, lansată anul
trecut la Salonul Auto de la Geneva, a fost ales unul din cele 10 câştigătoare
a celei de-a doua competiţii anuale Ads Woth Spreading, organizată de TED, o
organizaţie non-profit ce reuneşte în cadrul unor evenimente globale persoane
din trei domenii: Tehnologie, Divertisment şi Design. Conform TED, competiţia
este menită să „răsplătească inovaţia, ingenuozitatea şi inteligenţa în
publicitate”.
Spotul inspiraţional „Sfidează convenţiile” îl prezintă pe Masahiro Moro, Executive Officer la Mazda Motor Corporation şi fost Vicepreşedinte de Marketing la Mazda Motor Europe. Aceasta descrie cum Mazda este legată de oraşul său natal Hiroshima, Japonia şi care – asemeni oraşului şi oamenilor – a avut mereu abilitatea de a sfida convenţiile pentru a depăşi provocările istoriei. Din această tradiţie a luat naştere cultura inovativă Mazda, de a crea produse care au schimbat de-a lungul anilor, industria auto – spotul numeşte două dintre ele, motorul rotativ şi strategia unică Mazda de reducere a greutăţii. Această ultimă inovaţie a ajutat în crearea unei noi generaţii de automobile Mazda ce integrează tehnologia SKYACTIV, pe cale să schimbe încă o dată industria prin setarea unor noi valori în ceea ce priveşte consumul şi emisiile scăzute, combinate cu plăcerea de a conduce.
„Campania de brand şi site-ul său”, a declarat Jeff Guyton, Preşedinte şi CEO Mazda Motor Europe, „a fost abordarea noastră de a descrie şi de a povesti despre unicitatea produselor Mazda, oferind în acelaşi timp un motiv clienţilor de a crede în Mazda şi oamenii săi. Suntem mândri ca TED ne-a ales printre câştigători alături de alte nouă nume ca L’Oreal, Canal+ sau Microsoft”.
Spotul inspiraţional „Sfidează convenţiile” îl prezintă pe Masahiro Moro, Executive Officer la Mazda Motor Corporation şi fost Vicepreşedinte de Marketing la Mazda Motor Europe. Aceasta descrie cum Mazda este legată de oraşul său natal Hiroshima, Japonia şi care – asemeni oraşului şi oamenilor – a avut mereu abilitatea de a sfida convenţiile pentru a depăşi provocările istoriei. Din această tradiţie a luat naştere cultura inovativă Mazda, de a crea produse care au schimbat de-a lungul anilor, industria auto – spotul numeşte două dintre ele, motorul rotativ şi strategia unică Mazda de reducere a greutăţii. Această ultimă inovaţie a ajutat în crearea unei noi generaţii de automobile Mazda ce integrează tehnologia SKYACTIV, pe cale să schimbe încă o dată industria prin setarea unor noi valori în ceea ce priveşte consumul şi emisiile scăzute, combinate cu plăcerea de a conduce.
„Campania de brand şi site-ul său”, a declarat Jeff Guyton, Preşedinte şi CEO Mazda Motor Europe, „a fost abordarea noastră de a descrie şi de a povesti despre unicitatea produselor Mazda, oferind în acelaşi timp un motiv clienţilor de a crede în Mazda şi oamenii săi. Suntem mândri ca TED ne-a ales printre câştigători alături de alte nouă nume ca L’Oreal, Canal+ sau Microsoft”.
Campania a fost dezvoltată de Cosmo, agenţia Mazda pentru Europa. Cosmo este o
agenţie full service fiind un parteneriat între JWT, Mindshare şi Wunderman în
Germania. „Suntem încântaţi să fim recunoscuţi pentru parteneriatul cu Mazda”,
a declarat Stef Tiratelli, CEO Cosmo. „Este pentru prima dată când o agenţie
din Germania a fost recompensată de TED, reprezentând o recunoaştere a
talentului Mazda, JWT şi ale tuturor agenţiilor partenere”.
Sursa: Mazda Romania
0 comentarii