Pentru ca pana la preluarea Chrysler de catre Grupul Fiat, americanii nu erau foarte familiarizati cu marca Fiat si extensia sa sportiva Abarth, italienii au ales sa creeze o campanie de promovare pe care nimeni sa nu o poata trece cu vederea. Asa a aparut colaborarea cu fotomodelul roman Catrinel Menghia si indraznetul spot care a luat prin surpindere piata nord americana. Daca prima reclama a devenit unul dintre cele mai intens discutate virale din ultima perioada si a oprit putin respiratia spectatorilor in timpul pauzelor publicitare din cadrul celebrului Super Bowl, a doua adauga o doza  in plus de sare de piper, prin persoana controversatului Charlie Sheen, unul dintre cei mai comentati actori de pe scena showbiz-ului de peste ocean, dar si unul dintre cei mai carismatici.

Spot-ul video face aluzie tocmai la recentele sale probleme din viata personala si ironizeaza perioada in care a fost tinut sub observare pentru micile sau mai marile sale excese.


Sursa: Autoitalia Group Romania
Distribuie:
AUTOVITAL

AUTOVITAL

Autovital.ro este un blog auto cu știri auto, informații auto, documentații auto și multe altele, toate din nemărginitul univers auto! Haideți să îl descoperim împreună!

4 comentarii