Pentru ca pana la preluarea Chrysler de catre Grupul
Fiat, americanii nu erau foarte familiarizati cu marca Fiat si extensia sa
sportiva Abarth, italienii au ales sa creeze o campanie de promovare pe care
nimeni sa nu o poata trece cu vederea. Asa a aparut colaborarea cu fotomodelul
roman Catrinel Menghia si indraznetul spot care a luat prin surpindere piata
nord americana. Daca prima reclama a devenit unul dintre cele mai intens
discutate virale din ultima perioada si a oprit putin respiratia spectatorilor
in timpul pauzelor publicitare din cadrul celebrului Super Bowl, a doua adauga
o doza in plus de sare de piper, prin persoana controversatului Charlie
Sheen, unul dintre cei mai comentati actori de pe scena showbiz-ului de peste
ocean, dar si unul dintre cei mai carismatici.
Spot-ul video face aluzie tocmai la recentele sale
probleme din viata personala si ironizeaza perioada in care a fost tinut sub
observare pentru micile sau mai marile sale excese.
Sursa: Autoitalia Group Romania
ce tare arata fiatul, ms ca ai postat video
RăspundețiȘtergereMasina e super ok.. spotul e perfect!
RăspundețiȘtergereFoarte tare aceasta reclama :)) !
RăspundețiȘtergereBuna de tot reclama..:D
RăspundețiȘtergere