În mai puţin de doi ani de zile de la debutul
comercializării sale, în aprilie 2010, Duster a depăşit pragul de 300.000
unităţi vândute în întreaga lume la sfârşitul lunii trecute. Dintre acestea,
265.000 sunt sub marcă Dacia.
Un succes încă din primul său an pe piaţa internaţională, Duster este al doilea cel mai bine vândut crossover în Europa, în clasamentul tuturor mărcilor. Pe piaţa din România, Dacia Duster este cel mai bine vândut model începând cu februarie 2012.
Duster este alegerea perfectă a unui client care îşi doreşte prestaţii dinamice de bună calitate, confort şi stil. În plus, Duster este dotat cu motorizări performante şi economice.
În cei doi ani, presa a apreciat de nenumărate ori calităţile Duster şi le-a recompensat cu premii ca: „Maşina anului 2011” în România şi Croaţia, „4X4 al anului 2011”, decernat de publicaţia franceză 4X4 Magazine sau premiul de „Campion al Valorii Reziduale”, la categoria sa, decernat în Germania, de AutoBild „Wertmeister 2011”.
Duster este foarte apreciat şi de clienţi. Cel mai recent sondaj realizat de către asociaţiile de consumatori din Franţa, Belgia, Italia, Spania şi Portugalia, printre 30.000 de clienţi (posesori de mărci diferite), poziţionează Dacia ca fiind „Numărul 1 în materie de fiabilitate”. Dacia Duster a câştigat titlul de “Best Car 2012” în urma studiului derulat de revista auto motor şi sport, considerat “clasamentul adevarului”.
Sursa: Dacia Romania
Dustuer-ul este o masina buna in raport calitate/pret. La pretul Duster-ului nu se poate achizitiona o alta masina de teren. Design-ul este unul dragut, dar finisajele interioare nu sunt de cea mai buna calitate Loganul si Dusterul au ridicat un oarecare renume Romaniei in lume.
RăspundețiȘtergere