Cel mai bun consilier de service este din
Romania, iar cel mai bun tehnician service este din Slovacia.
Finala celei de-a doua Competiţii ŠKODA
Service s-a desfăşurat la Bratislava.
Echipe din 35 de ţări au concurat pentru
titlu, în finala care a durat două zile.
Competiţia confirmă nivelul înalt al mărcii
în ceea ce priveşte relaţia cu clienţii.
Mladá Boleslav, aprilie 2012 – Tehnicianul service Peter
Dobranský şi consilierul de service Andrei Cristian Lascar sunt câştigătorii
celei de-a doua Competiţii ŠKODA Service, care a avut loc anul acesta. La
finala din capitala Slovaciei, Bratislava, reprezentanţii din Slovacia şi din
România au triumfat în faţa puternicelor echipe venite din alte 33 de ţări.
Roman Havlásek, managerul After-Sales ŠKODA i-a premiat pe câştigători, la
‚Expo Arena’ în Bratislava.
“Service-ul perfect, care trebuie să se ridice la nivelul
tot mai crescut al aşteptărilor clienţilor, joacă un rol din ce în ce mai
important în vânzarea de automobile,” spune Roman Havlásek, managerul
After-Sales ŠKODA. “Angajaţii departamentelor de after-sales, din cadrul
dealership-urilor noastre, din întreaga lume, contribuie într-o mare măsură la
succesul mărcii ŠKODA. Fiecare angajat este un important ambasador al mărcii şi
al produselor sale. Pe lângă felicitările adresate celor doi câştigători, le
datorăm mulţumiri tuturor colegilor care lucrează în departamentele de service,
pentru devotamentul lor manifestat în contactul zilnic cu clienţii noştri. Fără
aceştia, creşterea de succes a mărcii ŠKODA ar fi de neimaginat”, a continuat
managerul de service ŠKODA.
Competiţia ŠKODA Service a avut loc a doua oară, anul
acesta. În cadrul competiţiei, tehnicieni şi consilieri de service din întreaga
lume concurează pe teme practice şi teoretice. Un număr de 35 de echipe din
Europa, Asia, Africa şi America de Sud, care s-au calificat mai întâi la
concursurile naţionale, au concurat la finala de două zile din Bratislava. La
nivel mondial există circa 4.800 de service-uri autorizate ŠKODA, cu
aproximativ 15.000 de angajaţi în domeniul productiv, ca de exemplu: mecanici,
tinichigii şi vopsitori.
Competiţia ŠKODA Service este un concurs de cunoştinţe pe
tema relaţiei cu clienţii. Participanţi din întreaga lume trebuie să rezolve
sarcini practice şi teoretice din aria lor de lucru şi din mediul lor
ocupaţional. Una din multitudinea de sarcini ale competiţiei, care măsoară
competenţa profesională a consilierilor şi tehnicienilor service, a constat în
a descoperi defectele induse, cât şi în evaluare modului în care concurenţii
s-au ocupat de maşina clientului, la preluarea acesteia pentru reparaţii.
Sursa: Skoda Romania
0 comentarii