Primul
roadster al mărcii MINI, disponibil de la 19.300 euro + TVA.
MINI Roadster este al șaselea model din gama MINI.
București: Automobile Bavaria, primul dealer MINI din România, a lansat cel de-al șaselea model al mărcii britanice pe plan local. MINI Roadster este disponibil în patru variante de motorizare, din care trei pe benzină și una diesel. Prețul de achiziție pentru varianta de bază începe de la 19.300 de euro, fără TVA. Gama de motorizări pe benzină are la bază motorul de 1,6 litri în trei variante de putere, de 122, 184 și, respectiv, 211 cai-putere. Versiunea diesel beneficiază de un motor de 2 litri, capabil să dezvolte 143 de cai-putere.
”MINI Roadster este singurul model premium de acest gen în segmentul mașinilor mici. Considerăm că personalitatea acestui model va atrage noi clienți care vor regăsi în modelul Roadster o combinație unică între o mașină decapotabilă cu două locuri și experiența inedită de condus oferită de MINI,” a declarat Gabriela Turcitu, director general adjunct și responsabil de vânzări în cadrul Automobile Bavaria Group.
Vânzările mărcii MINI au crescut cu 27% în primul trimestru din acest an comparativ cu primele trei luni ale anului trecut și au ajuns la 33 de unități. Anul trecut a adus o creștere de 47% pentru vânzările de MINI, cu 140 de unități comercializate în România de Automobile Bavaria.
MINI Roadster este al șaselea model din gama MINI.
București: Automobile Bavaria, primul dealer MINI din România, a lansat cel de-al șaselea model al mărcii britanice pe plan local. MINI Roadster este disponibil în patru variante de motorizare, din care trei pe benzină și una diesel. Prețul de achiziție pentru varianta de bază începe de la 19.300 de euro, fără TVA. Gama de motorizări pe benzină are la bază motorul de 1,6 litri în trei variante de putere, de 122, 184 și, respectiv, 211 cai-putere. Versiunea diesel beneficiază de un motor de 2 litri, capabil să dezvolte 143 de cai-putere.
”MINI Roadster este singurul model premium de acest gen în segmentul mașinilor mici. Considerăm că personalitatea acestui model va atrage noi clienți care vor regăsi în modelul Roadster o combinație unică între o mașină decapotabilă cu două locuri și experiența inedită de condus oferită de MINI,” a declarat Gabriela Turcitu, director general adjunct și responsabil de vânzări în cadrul Automobile Bavaria Group.
Vânzările mărcii MINI au crescut cu 27% în primul trimestru din acest an comparativ cu primele trei luni ale anului trecut și au ajuns la 33 de unități. Anul trecut a adus o creștere de 47% pentru vânzările de MINI, cu 140 de unități comercializate în România de Automobile Bavaria.
”Este cea mai importantă lansare pentru MINI în acest an în România și considerăm că are
loc într-un moment în care clienții care-și comandă acum mașina se vor putea
bucura imediat de calitățile acestui roadster,” a spus Ciprian Bercea,
director general adjunct al Automobile Bavaria Group și responsabil de
marketing.
MINI Roadster dispune de un soft top robust ce poate fi deschis şi închis cu
uşurinţă în mod manual. Specificul de roadster nu a afectat cu nimic
practicabilitatea acestui model, care oferă o capacitate a portbagajului de 240
de litri. În ceea ce privește funcțiile de
entertainement și comunicare, MINI Roadster poate fi echipat opțional cu sistemul de
difuzoare Harman Kardon hi-fi şi interfaţa USB audio. Sistemul MINI Visual
Boost cu radio şi cel de navigaţie sunt afișate pe un ecran color
de înaltă rezoluție și care este amplasat
central. Mai mult MINI Connected permite posesorilor de terminale Apple iPhone
să acceseze serviciile bazate pe internet din interiorul maşinii. MINI
Connected App oferă posibilitatea utilizării unor funcţii web radio, Facebook
şi Twitter. MINI Roadster și celelalte modele MINI pot fi comandate la
dealerii din rețeaua Automobile Bavaria.
Concomitent cu lansarea MINI Roadster, Automobile Bavaria Group a inaugurat
oficial și centrul BMW din Otopeni, primul sediu BMW construit în
România, în urma unei investiții de aproape 2,5 milioane de euro.
Automobile Bavaria Group este cea mai mare reţea de dealeri BMW din Europa
Centrală şi de Est. Compania are reprezentanţe în România şi în Germania, lângă
München. Prin rețeaua de dealeri Automobile Bavaria sunt
comercializate automobile BMW şi MINI noi şi rulate, motociclete BMW și Husqvarna noi și rulate. În plus,
Automobile Bavaria Băneasa este singurul dealer certificat BMW M din România.
Tot la reprezentanța din Băneasa funcționează singurul
service autorizat Rolls-Royce pe o rază de 1.000 de kilometri. Prin MHS Truck
& Bus se asigură operaţiunile de vânzare şi service pentru vehiculele
comerciale MAN şi autobuzele Neoplan noi sau rulate.
Prin partenerii din grup, compania oferă servicii de închiriere maşini prin
Bavaria Rent, dar şi servicii de finanţare prin Bavaria Leasing şi MHS Leasing
& Renting. În segmentul asigurărilor auto şi non-auto, grupul este prezent
cu Protector Broker.
Grupul Automobile Bavaria a fost fondat în 1994, la Braşov, de Michael Schmidt.
Sursa: Automobile
Bavaria Group Romania
0 comentarii