Începând cu 2009, creşterea globală a mărcii
a depăşit ritmul de creştere al industriei auto
DETROIT - Chevrolet a vândut 1,18 milioane de
autovehicule în întreaga lume în primele trei luni ale anului 2012,
reprezentând o creştere cu 6,5% faţă de primul trimestru al anului 2011 şi
înregistrând astfel cel de-al şaselea trimestru consecutiv în care marca
Chevrolet a avut vânzări record. În ultimii doi ani, Chevrolet s-a dezvoltat
mai rapid decât alte mărci cu volum mare de producţie, atingând o cotă de piaţă
de 6,3%.
„Cea mai puternică gamă de autoturisme, camioane şi
modele crossover din istoria Chevrolet a înregistrat vânzări record în 2011 şi
rezultate la fel de impresionante în primul trimestru al anului 2012,” a
declarat preşedintele şi directorul executiv al General Motors, Dan Akerson.
„Pentru a menţine ritmul, GM pregăteşte încă 20 de lansări de autovehicule în
2012, iar printre cele mai importante se numără şi modele Chevrolet, inclusiv
modelul Sail în Asia, modelul Colorado în America de Sud şi Spark în America de
Nord.”
Chevrolet Cruze a avut cel mai mare succes, înregistrând
vânzări globale de peste 180.000 de unităţi în primul trimestru, o creştere cu
aproximativ 20% faţă de 2011, devenind cel mai bine vândut model Chevrolet la
nivel global. Vânzările înregistrate de autovehiculul compact Aveo/Sonic şi
modelul sedan de dimensiuni medii Malibu, ambele lansate recent, continuă să
crească pe măsură ce creşte numărul de unităţi disponibile la dealeri.
Chevrolet a publicat creşteri semnificative ale
vânzărilor faţă de aceeaşi perioadă a anului trecut pentru patru din cele cinci
pieţe importante pe care activează:
-În Statele Unite, Chevrolet a vândut 448.000 de unităţi
în primul trimestru, reprezentând o creştere de 7,6%. Vânzările de autoturisme
sunt în continuare puternice, crescând cererea de autovehicule cu consum redus,
precum modelele Cruze, Malibu şi Sonic.
-În China, Chevrolet a înregistrat vânzări record de
162.000 de unităţi în acest trimestru, totalizând o creştere de 1,4%.
-În Brazilia, marca Chevrolet este în continuare
competitivă, deşi vânzările au scăzut cu 4,2% în primul trimestru, la 137.000
de unităţi.
-În Mexic, Chevrolet a vândut 42.000 de unităţi în acest
trimestru, reprezentând o creştere de 14,2 %.
-În Argentina, Chevrolet a vândut 41.500 de unităţi în
primul trimestru, în creştere cu 21,5%, stabilind un nou record pentru marcă.
Chevrolet Europe a vândut 55.100 autovehicule în Europa
Centrală şi de Vest, o creştere de 7,8 % într-o industrie care scăzuse cu 8,7 %
faţă de anul trecut. Chevrolet Europe a înregistrat cea mai bună cotă de piaţă
pe primul trimestru din istoria sa, 1,36%, faţă de 1,15% în primul trimestru al
anului 2011. Pe lângă vânzările obţinute în Europa, Chevrolet a vândut 2.800 de
autovehicule în Israel în primele trei luni ale anului 2012.
Printre lansările importante se numără modelul
Trailblazer, un SUV de dimensiuni medii pentru Thailanda şi versiunea station
wagon a modelului Cruze pentru Europa. Chevrolet, o marcă americană cu
tradiţie, înregistrează astăzi peste 60% din vânzările sale în afara pieţei din
Statele Unite.
Sursa: Chevrolet Romania
0 comentarii