București, 24 aprilie 2012 Federal-Mogul a lansat azi segmentul
LKZ din gama Goetze® care reduce consumul de ulei cu până la 50% comparativ cu
segmenţii convenţionali. Conceput pentru motoare echipate cu tehnologie LKZ de
la bun început, segmentul asigură o tensiune scăzută care permite reducerea
frecării perete-segment. Acest fapt îmbunătățește nu doar consumul de combustibil, dar și
performanţa şi durata de viaţă a maşinii. Impactul său pe piața pieselor
de schimb a fost recent recunoscut în cadrul premiilor Automotive News PACE™
Awards, fiind premiat la categoria produse inovative – categorie care răsplătește inovațiile la
produse care au un impact semnificativ pe piață și care redefinesc regulile în industria
auto. „Segmentul de piston de schimb LKZ din gama Goetze permite
mecanicilor să restabilească performanța inițială a motoarelor cu injecție directă
de benzină, dotate în prealabil cu această tehnologie revoluţionară,” a
declarat Paul Vure, Technical Service Manager al Federal-Mogul pe Europa,
Orientul Mijlociu & Africa şi Piaţa Globală a pieselor aftermarket.
„Bazându-se pe o tehnologie testată, care se regăseşte deja pe echipamentele
originale (OE), mecanicul poate obţine aceeaşi eficienţă cu cea urmărită de
producătorul motorului: emisii scăzute de dioxid de carbon şi performanţă
avansată a motorului. LKZ este deja una dintre tehnologiile de ultimă generaţie
utilizate de producătorii de motoare în activitatea lor, iar Federal-Mogul se
asigură ca și partenerii săi de pe piaţa pieselor de schimb să beneficieze
cât mai rapid de această tehnologie”.
Durabilitatea segmentului Goetze LKZ și performanța acestuia a
fost dovedită pe motoare diesel testate o perioadă lungă de timp, iar acum
segmentul este introdus ca echipament standard la mai multe motoare pe benzină
ale constructorilor de vehicule. Pe măsură ce motoarele cu injecție directă
devin mai comune, segmenţii de piston LKZ ajung să joace un rol tot mai
important pe piața pieselor de schimb de calitate OE.
„Segmenții LKZ de la Goetze înlocuiesc perfect piesele originale,
nefiind necesare echipamente sau muncă suplimentară pentru a restabili
performanța originală a motorului,” a adăugat Vure. „De asemenea,
LKZ creşte durata de viață a motorului prin reducerea depunerilor de carbon pe
piston, una dintre cauzele principale pentru consumul crescut de ulei.”
Secretul din spatele capacităţii impresionante de
reducere a consumului de ulei stă în designul deosebit al suprafețelor de
sprijin ale segmentului, în trepte şi teşite în zona muchiei de contact. Spre deosebire
de segmenţii convenționali, tehnologia LKZ asigură mai puțină rezistență când
pistonul este în cursa de compresie, reducând pierderile prin pompare. Acest
mecanism reduce pierderile datorate frecării şi readuce uleiul în baia de ulei
într-o manieră eficientă.
În funcție de nivelul de uzură acceptat de către producătorii de
motoare, segmenții LKZ utilizează o varietate de tratamente de suprafaţă.
Printre acestea sunt și tratamentele CKS (acoperire ceramică cromată) și GDC®
(Goetze Diamond Coating®), care protejează periferia inelului împotriva
frecării, minimizând uzura și permițând segmentului de ungere să funcționeze
corect pe întreaga durată de viață a motorului.
Sursa: Federal Mogul Romania
0 comentarii