Jucatorii de la Arsenal FC danseaza alaturi de
dansatoarele de la Baletul National Englez intr-o serie de clipuri de promovare
pentru DS5. Conceptul filmului este legat de cel al modelului DS5 „Modul
rafinat redefinit”, unde footbalistii invata eleganta arta a baletului. Primul
clip poate fi urmarit acum pe http://www.facebook.com/citroenromania. Patru
membri ai echipei Arsenal au schimbat crampoanele pentru soubresaut, terenul de
fotbal pentru un plié si poarta pentru o glissade in cea mai noua campanie
Citroën, care promoveaza modelul Citroën DS5.
Intr-o mini-serie de clipuri diferite, realizate de Euro
RSCG Londra, jucatorii invata miscari de balet cu ajutorul balerinelor de la
Baletul National Englez si cel al coregrafei si dansatoarei Jenna Lee. Campania
surprinzatoare reprezinta o abordare a sloganului DS5: „Modul rafinat
redefinit”.
In secventa principala, jucatorii Alex Song, Wojciech
Szczesny, Alex Oxlade-Chamberlain si Bacary Sagna sosesc la Brocket Hall, unde
intalnesc patru balerine. Incep prin a se incalzi, contrastul dintre rutinele
celor doua grupuri fiind foarte pronuntat. Apoi jucatorii incearca cativa pasi
de balet, ajutati de balerine. Dupa o sesiune de antrenament foarte intensa,
jucatorii si balerinele danseaza impreuna, inainte de a se inclina in fata
modelului Citroën DS5, a se urca in el si a pleca.
Alaturi de un clip de 90 de secunde care a fost deja
lansat, exista un „making-of” si doua „behind-the-scenes” care vor fi lansate
spre sfarsitul lunii aprilie. Acestea prezinta jucatorii incercand niste
miscari de dans contemporan si pe Szczesny etalandu-si talentul muzical, care
i-a surprins atat pe colegii sai, cat si pe balerine.
„In calitate de partenerul auto oficial al clubului
Arsenal, am creat deja un numar de campanii de succes impreuna. Cu acest
proiect ne-am propus sa luam fotbalisti de top, renumiti pentru stilul lor
rafinat de joc, si sa-i punem intr-un mediu nou, care sa le redefineasca
talentul sportiv. Lucrul in acest mod cu jucatorii Arsenal si cu dansatoarele
de la Balentul National Englez a reprezentat o experienta fantastica – o ocazie
unica de a aduce impreuna doua lumi aflate in contrast, cu personaje de varf
din ambele discipline,” a declarat Jules Tilstone, director de marketing al
Citroën UK.
„Jucatorii nostri s-au bucurat ca li s-a oferit sansa de
a-si demonstra puterea, agilitatea, echilibrul si puterea de concentrare,
calitati la fel de importante si in balet, si in fotbal. Suntem foarte
multumiti de rezultatul final, care se foloseste de parteneriatul nostru pentru
a completa pozitionarea modelului DS5 intr-un mod inedit si antrenant,” a
declarat Vinai Venkatesham, directorul departamentului de parteneriate al
clubului Arsenal FC.
Sursa: Citroen Romania
0 comentarii