Noul model SUV de la Opel va
putea transporta un număr maxim de trei biciclete datorită sistemului FlexFix
integrat.
Funcţia inovatoare de
înclinare a sistemului FlexFix permite accesul la hayon chiar şi atunci când
suportul de biciclete este încărcat la capacitate maximă.
Sistem uşor de utilizat, care
nu necesită unelte şi reduce solicitările asupra spatelui.
Rüsselsheim. Noul SUV de la Opel, modelul Mokka, va
fi disponibil în varianta echipată cu a doua generaţie a suportului pentru
biciclete FlexFix, care poate transporta un număr maxim de trei biciclete.
Sistemul avansat de depozitare, furnizat exclusiv de Opel, este integrat în
bara de protecţie spate a autovehiculului, fiind disponibil permanent. Atunci
când nu este utilizat, acesta este mascat în bara spate. Ca şi modelul Mokka,
sistemul FlexFix a fost proiectat pentru persoane cu un stil de viaţă activ,
cărora le place să meargă în excursie cu bicicletele. Chiar şi atunci când este
încărcat la capacitate maximă, suportul FlexFix poate fi înclinat, astfel încât
hayonul autovehiculului să poată fi deschis cu uşurinţă, pentru un acces rapid
la portbagaj. Noul SUV sub-compact spaţios, ce va fi lansat pe piaţă în
decursul acestui an, va avea o capacitate de încărcare sporită datorită
suportului de biciclete FlexFix, disponibil opţional.
Versiunea standard a sistemului FlexFix montat pe
autovehiculul Mokka este concepută pentru a transporta o bicicletă. Cu toate
acestea, suportul poate susţine o greutate de 30 kg, cu 10 kg în plus faţă de
prima generaţie a sistemului FlexFix. Acum este disponibil un kit de extensie
pentru cea de-a doua generaţie a sistemului FlexFix, care include un adaptor cu
fixare cu cleme pentru a putea transporta încă două biciclete. Capacitatea
totală de încărcare, la transportul a trei biciclete, este de 60 de kilograme.
Sistemul FlexFix oferă avantaje unice
Opel este singurul producător auto care oferă un suport
de biciclete, sistemul FlexFix, integrat complet şi întotdeauna disponibil.
Suportul de biciclete este foarte uşor de utilizat şi poate fi reglat manual,
fără a fi nevoie de unelte.
Suporturile speciale cu inserţii de cauciuc permit
fixarea fermă a bicicletelor. În plus, noul sistem poate fi blocat astfel încât
bicicletele să fie protejate împotriva furtului atunci când autovehiculul Mokka
staţionează. Chiar şi atunci când este încărcat la capacitate maximă, suportul
FlexFix din a doua generaţie poate fi înclinat astfel încât hayonul
autovehiculului să poată fi deschis cu uşurinţă, pentru a permite accesul rapid
la portbagajul autovehiculului Mokka.
Al doilea avantaj important al sistemului Opel FlexFix,
comparativ cu suporturile convenţionale pentru biciclete, îl reprezintă faptul
că este uşor accesibil şi, în consecinţă, extraordinar de ergonomic. Spre
deosebire de alte sisteme, precum suporturile de acoperiş, unde trebuie să
ridicaţi bicicleta deasupra capului, sistemul FlexFix vă protejează coloana, la
fel ca scaunele certificate de AGR („Aktion Gesunder Rücken e.V.”), asociaţia
germană de experţi în sănătatea spatelui, scaune disponibile pentru modelul
Mokka. Un alt avantaj faţă de celelalte sisteme de transport pentru acoperiş,
pentru autovehiculele echipate cu sistemul FlexFix nu se mai impune limita de
viteză de 120 km/h, deoarece bicicletele sunt amplasate în spate.
Modelul Mokka îmbină în mod armonios un nivel ridicat de
funcţionalitate şi confort cu spiritul de aventură
În ciuda lungimii sale de 4,28 metri, autovehiculul Mokka
oferă suficient spaţiu pentru transportul a cinci persoane, îmbinând
funcţionalitatea şi poziţia de şedere ridicată şi confortabilă cu pasiunea
pentru aventură. Dinamica de conducere a modelului Mokka a fost adaptată
stilului de viaţă urban, incluzând toate avantajele semnificative pentru
deplasarea pe teren accidentat. De aceea, pe lângă sistemul de tracţiune pe
puntea faţă, modelul Mokka poate fi echipat cu un sistem de tracţiune
integrală, pentru o forţă de tracţiune sporită şi o manevrabilitate
îmbunătăţită pe drumuri neasfaltate.
Puterea este furnizată de trei motoare eficiente. Toate
transmisiile manuale sunt echipate cu sistemul Start/Stop dezvoltat de Opel, ce
contribuie la reducerea consumului de carburant. Gama de motoare pe benzină
include o unitate cu aspiraţie naturală de 1,6 litri, ce dezvoltă o putere de
85 kW/115 cp şi un cuplu de 155 Nm, precum şi o variantă turbo de 1,4 l cu o
putere de 103 kW/140 cp şi un cuplu de 200 Nm. În ceea ce priveşte motorizările
diesel, gama include un motor turbo diesel 1.7 CDTI cu o putere de 93 kW/130 cp
şi un cuplu de 300 Nm, caracterizat printr-un consum redus de carburant şi un
nivel scăzut de emisii.
Sursa: Opel Romania
Mie imi place la nebunie numele acestei masini Mokka... te cucereste!
RăspundețiȘtergere