Meciurile din cadrul „Cupei
Chevrolet China” sunt incluse în sponsorizarea oferită echipei Manchester
United.
Producătorul auto american va
susţine proiectul One World Futbol, prin donaţii de 1,5 milioane de mingi de
fotbal „practic indestructibile” pentru regiunile sărace ale lumii.
SHANGHAI –
Contractul pe cinci ani semnat de Chevrolet pentru a deveni Partener Auto
Oficial al gigantului Manchester United în cadrul Barclays Premier League
include crearea Cupei Chevrolet China, ca parte a turului Manchester United din
2012, oferit în toată lumea cu ajutorul sponsorului DHL.
Cupa Chevrolet China va avea loc în luna iulie, incluzând
meciuri în Shanghai şi un alt oraş din China.
Chevrolet a anunţat, de asemenea, un parteneriat cu One
World Futbol, o organizaţie care doreşte să susţină jocul în rândul tinerilor
din regiunile sărace, oferindu-le o minge de fotbal practic indestructibilă.
Susţinerea oferită de Chevrolet include angajamentul de a dona 1,5 milioane de
mingi organizaţiilor care lucrează cu tineri din zone afectate de război şi
dezastre naturale, tabere de refugiaţi zone şi alte comunităţi dezavantajate,
în cadrul One World Futbol, în următorii trei ani. Chevrolet este prima
corporaţie ce sponsorizează proiectul One World Futbol, care a avut o influenţă
benefică pentru peste 525.000 de vieţi din 137 de ţări.
„Întrucât Chevrolet continuă să se dezvolte ca marcă
globală, acesta este momentul potrivit să ne luăm un angajament şi să ne
consolidăm locul în fotbalul internaţional,” a declarat Joel Ewanick, Director
Internaţional de Marketing în cadrul General Motors. „Dorința noastră este să stabilim o legătură cu fotbalul într-un
mod care să depăşească limitele tradiţionale ale sponsorizării. Dorim să ne
exprimăm aprecierea profundă pe care o avem pentru acest sport, sărbătorind
cele mai bune lucruri pe care le poate oferi fotbalul şi asigurând fanilor
ocazii neîntâlnite de a se implica în joc.”
David Gill, Directorul Executiv al Manchester United,
declară: „Turul dinaintea sezonului reprezintă un proces important pentru Club,
permiţându-ne să ne pregătim pentru sezonul următor şi să comunicăm cu fanii şi
partenerii noştri din diferite ţări. Am primit fantastic de multă susţinere de
la fanii noştri ultima dată când am avut un meci înaintea sezonului în China.
Am fost copleşiţi de pasiunea şi entuziasmul fanilor care au venit să ne
susţină şi sperăm ca anul acesta să vină şi mai mulţi. Aceasta este prima dată
când jucăm în Cupa Chevrolet China şi cred că este un început fantastic pentru
ceea ce credem că va fi un parteneriat lung şi de succes cu Chevrolet."
Proiectul One World Futbol a ajutat şcoli, orfelinate şi
asociaţii nonprofit să folosească sportul pentru a rezolva conflicte, a învăţa
oamenii despre toleranţă şi a construi comunităţi. Compania este un membru
asociat al streetfootballnetwork,
care face legătura între 94 de organizaţii non-profit care promovează fotbalul
ca metodă de schimbare socială în 61 de ţări.
„Proiectul One World Futbol sărbătoreşte o valoare de
bază foarte aproape de viziunea Chevrolet, anume că fotbalul poate influenţa
vieţile oamenilor, oferi şanse şi aduce schimbări pozitive pentru oamenii din
toată lumea,” a declarat Ewanick. „Frumuseţea fotbalului se referă atât la
oameni, cât şi la joc. Proiectul One World Futbol are potenţialul de a uni
milioane de oameni din întreaga lume, creând o mişcare globală benefică acestui
sport şi oamenilor care sunt pasionaţi de acesta. Acesta este genul de mişcare
pe care Chevrolet se angajează să o conducă.”
Tim Jahnigen, co-fondator şi directorul departamentului
de inovaţii în cadrul proiectului One World Futbol a declarat: „Misiunea
proiectului One World Futbol este de a avea un impact pozitiv, aducând bucurie
tinerilor din întreaga lume prin fotbal şi prin joc, astfel încât copiii să se
bucure de copilărie, indiferent unde ar trăi. Chevrolet este partenerul ideal,
care ne împărtăşeşte convingerea că fotbalul poate uni oamenii prin plăcerea
jocului, dar poate ajuta şi la vindecarea şi reconstruirea comunităţilor
afectate de război, dezastre şi sărăcie. Prin acest parteneriat vom putea
influenţa pozitiv milioane de oameni prin puterea exercitată de o minge
rezistentă.”
Cupa Chevrolet China
Cupa Chevrolet China face parte din turul din 2012 al echipei Manchester United, oferit în întreaga lume de către sponsorul DHL. Meciurile din China vor fi împotriva Shanghai Shenhua FC şi unei alte echipe, care va fi anunţată ulterior. Manchester United va juca în China pentru prima oară din 2009 şi în total a treia oară.
Cupa Chevrolet China face parte din turul din 2012 al echipei Manchester United, oferit în întreaga lume de către sponsorul DHL. Meciurile din China vor fi împotriva Shanghai Shenhua FC şi unei alte echipe, care va fi anunţată ulterior. Manchester United va juca în China pentru prima oară din 2009 şi în total a treia oară.
Parteneriatul cu Manchester United
„Pentru a fi o marcă globală respectată cu adevărat, trebuie să oferi clienţilor inspiraţie,” a declarat Ewanick. „Există foarte puţine mărci care pot inspira oamenii aşa cum o face Manchester United. Parteneriatul nostru necesită un angajament unic şi absolut, faţă de echipă, suporterii săi şi de toţi cei care iubesc fotbalul. Prin intermediul acestei sponsorizări, Chevrolet susţine în totalitate schimbarea pozitivă.”
„Pentru a fi o marcă globală respectată cu adevărat, trebuie să oferi clienţilor inspiraţie,” a declarat Ewanick. „Există foarte puţine mărci care pot inspira oamenii aşa cum o face Manchester United. Parteneriatul nostru necesită un angajament unic şi absolut, faţă de echipă, suporterii săi şi de toţi cei care iubesc fotbalul. Prin intermediul acestei sponsorizări, Chevrolet susţine în totalitate schimbarea pozitivă.”
Proiectul One World Futbol
Jahnigen, care a creat mingea One World Futbol practic indestructibilă, a demarat proiectul One World Futbol în 2010, proiect care a fost sprijinit şi de prietenul său Sting, legendă internaţională a muzicii. Spre deosebire de orice minge de pe piaţă, mingea One World Futbol nu are niciodată nevoie de pompă şi nu se dezumflă niciodată, chiar şi atunci când este perforată de mai multe ori. O singură minge One World Futbol poate rezista şi poate fi utilizată de sute de ori mai mult decât mingile de fotbal obişnuite, chiar şi pe terenuri dintre cele mai dificile.
Jahnigen, care a creat mingea One World Futbol practic indestructibilă, a demarat proiectul One World Futbol în 2010, proiect care a fost sprijinit şi de prietenul său Sting, legendă internaţională a muzicii. Spre deosebire de orice minge de pe piaţă, mingea One World Futbol nu are niciodată nevoie de pompă şi nu se dezumflă niciodată, chiar şi atunci când este perforată de mai multe ori. O singură minge One World Futbol poate rezista şi poate fi utilizată de sute de ori mai mult decât mingile de fotbal obişnuite, chiar şi pe terenuri dintre cele mai dificile.
În cadrul proiectului One World Futbol, se lucrează cu
grupuri şi companii din toată lumea pentru a achiziţiona, sponsoriza şi
distribui mingea de fotbal unică în locuri în care poate susţine jocul pe
durate lungi de timp. Mingea poate fi achiziționată şi
individual prin intermediul programului „Cumpără şi dăruieşte” de pe website-ul
proiectului One World Futbol. Achiziţionarea unei mingi permite donarea unei
alte mingi către organizaţii care lucrează în comunităţi dezavantajate din
lume. Cei care doresc doar să facă donaţii sau să achiziţioneze mingi pentru
organizaţia lor o pot face tot prin intermediul paginii web a proiectului.
Sursa: Chevrolet Romania
0 comentarii