DETROIT – Chevrolet va încheia un
parteneriat pe cinci ani cu gigantul din Barclays Premier League, Manchester
United, pentru a deveni Partenerul Auto Oficial al clubului.
Astăzi, Chevrolet a anunţat că fanii
vor fi principalii beneficiari ai sponsorizării. Marca se va concentra pe
aducerea suporterilor clubului şi a fanilor fotbalului din toată lumea mai
aproape de joc ca oricând.
Detaliile despre acest parteneriat
global vor fi anunţate în cadrul unui eveniment organizat la muzeul de ştiinţă
şi tehnologie din Shanghai, care va reuni reprezentanţi ai Chevrolet,
Manchester United şi invitaţi speciali.
„Manchester United are printre cei
mai pasionaţi suporteri ai oricărui club sportiv din lume,” a declarat Joel
Ewanick, Director Internaţional de Marketing în cadrul General Motors. „Marca
Chevrolet este mândră de parteneriatul cu Manchester United şi se angajează
să-i considere pe fani prioritari în orice activitate desfăşurată.”
David Gill, Director Executiv al
Manchester United: „Deşi activează în domenii foarte diferite, Chevrolet şi
Manchester United au multe valori în comun. Asemenea clubului, marca are
rădăcini adânci în istorie. Şi-a sărbătorit recent centenarul şi a devenit o
marcă internaţională, comercializând autovehicule în peste 140 de ţări. În
plus, îşi doreşte să fie cea mai bună din domeniul său şi sunt bucuros să anunţ
că Chevrolet este noul nostru Partener Auto Oficial.”
Richard Arnold, director comercial
în cadrul Manchester United, a declarat: „Având 659 de milioane de fani
Manchester United, ne bucură angajamentul mărcii Chevrolet faţă de fotbal şi
planurile sale de a aduce aceşti fani mai aproape de club. Aceasta este prima
dată când ne-am alăturat unui producător auto american, iar datorită
popularităţii în creştere a clubului şi a fotbalului englez în America, sperăm
că această colaborare va spori numărul fanilor din această ţară.”
Sursa: Chevrolet Romania
0 comentarii