București – Lexus este maşina oficială in cadrul training-ului certificat Marketing 3.0, susţinut de Prof. Philip Kotler
pe 1 Iunie, la Ateneul Român. In baza unui parteneriat, Lexus România, pune la
dispoziţia „părintelui marketingului” un automobil Lexus RX 450h, dotat cu
tehnologie Lexus Hybrid Drive.
Lexus RX 450h, vehicul hibrid
integral, reprezinta un adevarat paradox tehnologic – un SUV cu emisii
comparabile cu un model compact, performanţe de top şi un consum de combustibil
foarte scăzut. Cu o putere maximă de 299 CP, sistemul Lexus Hybrid Drive oferă
modelului RX 450h o viteză maximă de 200 km/h. RX 450h beneficiază de cel mai
redus consum de combustibil pentru un vehicul SUV premium pe benzină, consumul
combinat ridicându-se la valoarea de 6,3 l/100 km, precum şi de un nivel de
emisii de CO2 remarcabil de scăzut de numai 148 g/km.
„Ne bucurăm că organizatorii au ales
un automobil cu tehnologie hibridă ca maşină oficială a evenimentului, ceea ce
demonstrează preocuparea faţă de mediul înconjurător. Profesorul Philip Kotler,
un vizionar al marketingului, va circula în ţara noastră la bordul unui
automobil născut dintr-o viziune ecologică”, a declarat Anca Dumitrescu, Senior
Brand Manager Lexus România.
Profesorul Philip Kotler va susţine
pe 1 iunie, la Ateneul Român, primul training certificat Marketing 3.0, în cursul căruia va atinge
subiecte precum gestionarea celor mai importante provocari şi oportunităţi în
afaceri, căutarea şi exploatarea la maxim de noi idei şi metode pentru
strategiile de marketing, precum şi îmbunătăţirea puterii brandului.
Partenerii Marketing 3.0 sunt: Raiffeisen Premium Banking
(partener Platinum), Apa Nova şi JTI (parteneri Gold), Coca-Cola Hellenic şi
Ursus (parteneri Silver), ASEBUSS, EXEC-EDU şi Romtelecom (parteneri
educaţionali), Aerotravel Lufthansa, Air Taxi, Athénée Palace Hilton, BGS, COSMOTE
România, Daedalus Millward Brown, Depozitul de Papetărie, Evergreen Concept, Fan
Courier, Lexus, MobilPay şi Sovis Print (parteneri), respectiv Business Magazin,
Mediafax, TVR şi Ziarul Financiar (parteneri media).
Marketing 3.0 este organizat în
parteneriat de V+O Communication, Choice
Management & Consulting şi Confident
PR.
Philip Kotler este fondatorul
„managementului marketingului” modern, profesor de marketing internațional la Școala Superioară de Management J. L.
Kellogg, din cadrul Universității din Northwestern, SUA. Este licențiat în economie al Universității din Chicago și doctor în economie la Institutul
de tehnologie din Massachusetts. Philip Kotler este inventatorul celor „4P” în
Marketing (care acum au devenit cei „7P”) precum şi inventatorul conceptului de
„Marketing Social” şi este implicat în cercetarea şi dezvoltarea marketing-ului
de peste 55 de ani. Profesorul Kotler este autorul lucrării “Marketing
Management”, acum la cea de a XIII-a ediţie – cel mai utilizat manual de
marketing în universităţile de afaceri din întreaga lume. Kotler este unicul
„triplu” câștigător
al premiului Alpha Kappa Psi (AKP) pentru cel mai bun articol al anului apărut
în revista Journal of Marketing. Începând cu anul 1998, Philip Kotler se află
printre Top 50 guru în afaceri la nivel mondial, iar în 2008 şi 2009 Profesorul
Kotler a fost clasat în primii 10 Guru în Afaceri din lume.
Despre Lexus România
Lansată în 1989, Lexus a devenit o
marcă renumită la nivel mondial datorită urmăririi constante a obiectivului de
atingere a perfecţiunii, calităţii deosebite şi a rafinamentului tehnologiei de
înaltă clasă a produselor sale, precum şi datorită conceptului unic de servicii
complete pentru clienţi
Întărind valorile tradiţionale ale
mărcii Lexus, de inegalabilă calitate construită, lux interior şi tehnologie de
ultimă generaţie, filosofia de design L-finesse reprezintă un factor important
în poziţionarea cu un înalt conţinut aspiraţional a mărcii la nivel global.
În prezent, Lexus rămâne primul – şi
singurul – producător de automobile din clasa premium ce oferă o gamă extinsă
de modele cu propulsie integral hibridă, ce conţine modelele CT200h, RX 450h,
GS 450h, şi LS 600h.
Sursa: Lexus Romania
Un simbol al modernului, al eco si al luxului! O masina superba!
RăspundețiȘtergere