Splash începe o nouă etapă a carierei cu un facelift care
accentuează rafinamentul şi modernismul reţetei de succes pe care o propune în
nişa monovolumelor mini.
Suzuki este unul dintre cei mai reputaţi constructori de
automobile citadine, fiind unul dintre pionierii industriei care au îmbinat
calităţile şi specificaţiile clasei mini cu cele ale formatului de tip
monovolum. Modelul Suzuki Splash lansat în 2008 este un etalon al acestei nişe,
oferind spaţiu, funcţionalitate, eficienţă şi agilitate tipice mărcii.
Începând din mai 2012 Splash va adăuga acestor argumente un grad şi mai ridicat de rafinament încorporând o serie de actualizări estetice şi de finisare. Noul Suzuki Splash este deja disponibil şi în România şi include toate aceste noutăţi, păstrând totodată acelaşi preţ recomandat de vânzare ca şi vechiul Splash.
Evoluţia designului
Designul exterior este marcat de detaliile noii grile frontale, de spoilerele faţă-spate cu decupaje noi, care simulează prize de aer, şi de nervurile mai pronunţate ale capotei. Toate aceste subtilităţi estetice accentuează tema modernă şi originală a designului care a consacrat modelul Splash. În urma acestor restilizări, lungimea totală a caroseriei a crescut cu 60 mm (de la 3.715 mm la 3.775 mm).
Caroseria poate fi şi mai mult personalizată datorită celor două noi culori de
exterior: Sparkling Blue Metallic, care înlocuieşte Sunlight Cooper Pearl
Metallic, şi Bison Brown Metalic, care înlocuieşte Lagoon Turquoise Metallic.
În habitaclu se remarcă noul design pentru tapiserie şi ornamentul de culoare “white pearl” pentru consola centrală, disponibil ca o alternativă pentru cel de culoare neagră.
O gamă eficientă
Pentru clienţii din România noul Splash poate fi configurat în patru versiuni de echipare, derivate pe baza a două motorizări pe benzină şi a două tipuri de cutie de viteze. Astfel, clienţii pot opta pentru un model cu motor de 1.0l (996 cmc, 68 CP) sau un model cu motor de 1.242 cmc şi 94 CP. Cel din urmă este oferit în versiunile de echipare GLX+ şi GS, dotat cu o cutie de viteze manuală cu cinci trepte, şi GS AT, cu transmisie automată cu patru trepte. Cele două motorizări înregistrează consumuri in regim mixt rezumate în intervalul 4,7 – 5,7 l/100 km, astfel că şi emisiile de CO2, conforme cu standardul Euro 5, sunt mici (109 – 131g/km).
Sursa: Suzuki Romania
0 comentarii