Toyota Pitesti s-a numarat printre cei 42 de retaileri din 32 de tari care au primit
cea mai inalta distinctie la Toyota: “Ichiban” – Premiul European pentru
Satisfactia Clientului – in cadrul unei ceremonii desfasurate pe data de 8 mai 2012
la National Assembly Building din Budapesta.
Toyota Pitesti a fost recompensata pentru performantele
exceptionale obtinute in cadrul programului Satisfactia Clientului, atat in
zona de vanzari cat si in cea de post-vanzari . Premiul a fost decernat Domnului
Gheorghe Antonescu, Director General
Toyota Pitesti, de catre Didier Leroy, President & CEO al Toyota Motor
Europe.
Printr-o monitorizare continua a performantei, monitorizare inclusa in procesele
standardizate ale companiei, aproximativ 2.600 de retaileri europeni au fost
evaluati, iar 42 dintre ei au fost selectati, pe baza unui set de criterii . Acestia
au primit distinctia recunoasterii la nivel european din partea Toyota Motor
Europe.
“Datoria noastra este sa depasim asteptarile clientilor
nostri prin intermediul produselor si serviciilor pe care le oferim, in fiecare
locatie ce poarta semnatura Toyota. Alegerea de a achizitiona o Toyota apartine
fiecarui client in parte, misiunea noastra este sa ne asiguram ca acesta este multumit
de alegerea pe care a facut-o! ” a spus Didier Leroy in cadrul ceremoniei.
“Suntem deosebit de onorati de faptul ca un partener al
Toyota Romania a obtinut si anul acesta premiul Ichiban. Aceasta distinctie este
confirmarea eforturilor intregii retele Toyota, indreptate spre obtinerea
satisfactiei depline a clientilor nostri”, a declarat Camelia Strete, Senior Training
& Customer Satisfaction Manager.
‘Ichiban’ este un cuvant japonez, imprumutat din sintagma
‘Okyakusama Ichiban’ care inseamna “Clientul pe primul loc” . De la prima
ceremonie a Premiilor Ichiban desfasurata in 2006 si pana in prezent,
performantele retailerilor Toyota s-au imbunatatit cu 24% in Vanzari si 17% in
servicii de post vanzare.
Sursa: Toyota Romania
0 comentarii