Mazda2 şi Mazda3 s-au clasat de asemenea în top 3 în
segmentele specific.
Bucureşti, 06 iunie 2012 – Limuzina de clasă medie Mazda6 a fost votată de
respondenţii studiului de satisfacţie a clienţilor realizat de J.D. Power
în Germania drept cel mai apreciat model din segmentul său. Mazda6 s-a clasat
pe locul întâi în preferinţele posesorilor, în faţa concurenţilor Toyota
Avensis şi Volkswagen Passat CC. Totodată, Mazda3 a ocupat locul doi în clasa
compactă, iar Mazda2 s-a clasat pe locul trei în segmentul mic. În clasamentul
general, Mazda a ocupat poziţia a patra, cu 798 de puncte, devansând mărci
premium cum sunt BMW şi Audi.
Sondajul de satisfacţie al deţinătorilor de autovehicule
a fost realizat pe un eşantion de 14.296 de persoane care au avut modelele în
posesie, în medie, doi ani. Evaluarea s-a bazat pe 67 de criterii grupate în
patru grupe de satisfacţie. Primul şi cel mai important criteriu a fost nivelul
de atracţie faţă de maşină (27% pondere în rezultatul final), incluzând
aprecierea performanţelor, a design-ului, a confortului şi a echipării. Acesta
a fost urmat de costurile de întreţinere (25%) care au inclus analiza consumului
de combustibil, a costului asigurării şi a cheltuielilor de service/reparaţie.
Ultimele elemente care au influenţat clasamentul au fost calitatea vehiculului
şi fiabilitatea (24%) alături de satisfacţia serviciilor dealerilor (23%).
Sursa: Mazda Romania
Nu stiu din ce motiv dar pentru mine Mazda nu este o marca de incredere! Plus ca nu par foarte practice la interior, cel putin asa mi se par mie!
RăspundețiȘtergere