A treia generaţie a bestseller-ului european este lansată pe piaţa din
România.
Când este vorba despre maşini de oraş, denumite generic
şi city-cars, Fiat a
avut dintotdeauna toţi aşii în mânecă. A scris istorie cu Fiat 600, cu Fiat 500
şi, timp de 31 de ani, a reuşit, prin cele 6,5 milioane de Fiat Panda vândute în intreaga
Europă, să devină liderul unui segment în care orice detaliu face diferenţa.
Noul Fiat Panda este evoluţia firească a unui model care, încă de
la prima generaţie, şi-a cucerit audienţa prin simplitatea şi carisma cu care a
abordat cele mai esenţiale aspecte ale unei maşini de dimensiuni mici. A
devenit in timp o marcă în sine, mizând pe sinteza perfectă între valorile
practice şi cele emoţionale şi oferind în prezent un produs care, pe o piaţă
extrem de competitivă şi de dificilă cum este cea de acum, reuşeste să ofere
soluţia optimă pentru un autoturism confortabil, flexibil, cu un design
atrăgător si modern şi o prestanţă tehnică fără compromis.
Ajuns acum la cea de–a treia generaţie, Noul Fiat Panda păstrează numele
şi conceptul prin care s-a impus, însă cuvantul de baza este nou. O
confirmare în plus este şi faptul că producţia este realizată acum în Italia, la Pomigliano d Arco, lângă Napoli,
într-o uzină modernizată în urma unei investiţii de peste 800 de milioane de Euro.
Noul Fiat Panda, pur şi simplu mai mult
Noul Panda va fi disponibil în trei versiuni de echipare (Pop, Easy si Lounge) şi va
dispune iniţial de 3 motorizari: 1.2
69 CP, 1.3 Multijet 75 CP şi
deja renumitul 0.9 TwinAir 85 CP,
un propulsor eficient, de încredere, economic şi cu o remarcabilă doză de
agresivitate, motive pentru care a primit şi titlurile deInternational Engine of the Year 2011 si Best
Green Engine 2011. Consumul de combustibil ajunge la doar 3,9 l/100 km în ciclul mixt
pentru motorul Multijet, 4,2l/100 pentru
motorul pe benzină TwinAir şi 5,2pentru
cel de 69 CP.
Până la sfârşitul anului gama va fi completată de motorul 0.9 TwinAir 65 CP şi, tot în a
doua parte a anului, va fi lansată pe piaţă şi versiunea 4x4.
Noul model are 365 cm lungime, 164
laţime si 155 cm
înălţime şi unul dintre cele mai încăpătoare portbagaje din clasa: 225 litri ce pot deveni 260 sau
870 cu spătarul banchetei rabatat.
Designul este tipic italian, cu linii şi unghiuri
rotunjite şi un aspect general elegant şi impunator pentru un autoturism de clasa
mică. Interiorul, schimbat complet, urmează linia estetică a unghiurilor
rotunjite şi impune un tablou de bord foarte modern, cu display central şi o
consolă bine organizată, ergonomică si materiale de interior de foarte bună
calitate.
Gama de culori este vastă şi foarte permisivă în privinţa
cromaticii, constând în 10 culori de exterior si 9 pentru interior.
Un alt argument forte este faptul ca interiorul Noului Panda poate fi
personalizat in funcţie de preferinţe si necesităţi: cu 4 sau 5 locuri, cu bancheta
spate rabatabilă sau divizată 50/50 sau 60/40. Scaunul pasagerului poate fi de
asemenea rabatat, în aşa fel incat în Noul Panda se pot transporta obiecte cu lungimea de pana la 2
metri, un record in categoria sa. Spaţiile de depozitare sunt de asemenea
numeroase, utile si bine amplasate.
Printre inovaţiile pe care Fiat Panda le aduce in
premiera in segmentul A se numără sistemul
de siguranţă Low Speed Collision Mitigation (LSCM), prin
intermediul căruia se atenuează impactul unei coliziuni la viteze mici, un
aspect deosebit de important pentru un city car, dar şi sistemul Smart Fuel prin care este
prevenită, printre altele, posibilitatea alimentării cu un combustibil greşit.
Pretul de pornire al Noului Fiat Panda este de 9950 Euro cu TVA pentru motorizarea 1.2 69 CP Pop, incluzand, printre altele, in dotarea
standard 4 airbag- uri, ABS+EBD, inchidere centralizata,
servodirectie electrica Dual Drive, Smart Fuel System.
Sursa: Fiat Romania
A trecut ceva timp pana sa faca o modificare, insa zic eu ca acest timp l-au folosit pentru a crea ceva mult mai bun!
RăspundețiȘtergereExteriorul nu pot spune ca ma impresioneaza foarte mult, dar interiorul este senzational. Cu toate acestea, modelul 1.3 JTD, cu toate optiunile incluse, este cam scump.
RăspundețiȘtergere