Concomitent cu lansarea europeana, Lexus Romania lanseaza
pe piata noul model Lexus GS, disponibil in variantele Lexus GS 250 si Lexus
GS450h, versiune integral hibrid. Noul model dispune de un design exterior
si interior complet nou, aliniat filozofiei de design L-finesse. Designul
exterior indraznet include o grila frontala mai agresiva, care confera noului
model o prezenta puternica, impozanta. Desi pastreaza aceeasi lungime ca si
generatia anterioara, noul GS are consola fata cu 10 mm mai scurta, iar consola
spate cu 10 mm mai lunga si este cu 30 mm mai inalta decat modelul anterior.
Pentru a imbunatati stabilitatea la viteze mari, ecartamentul fata a fost
crescut cu 40mm, iar ecartamentul spate cu 50 mm. Latimea vehiculului a crescut
cu 20 mm.
Continuand linia de design implementata la modelul CT
200h, modelul dispune de o grila frontala mai lata, alcatuita dintr-o singura
bucata, care face ca noul GS sa fie usor de recunoscut si integrat in familia
modelelor Lexus.
Interiorul reprezinta o continuare a temei de
design interior prezenta pe noua generatie de modele Lexus. Un habitaclu cu
design ergonomic, focusat in jurul soferului, permite clientilor sa se bucure
de confort maxim.
Designul elegant al plansei de bord marcheaza o linie
orizontala ce confera senzatia de spatiu interior marit, in timp ce finisajul
usilor si al consolei centrale creeaza un spatiu sigur si placut pentru
ocupanti.
Plansa de bord este divizata in doua zone distincte: o
zona in care sunt afisate informatiile pe un ecran LCD de 12,3 inch, cel mai
mare din lume instalat pana acum pe un vehicul de serie, si o zona
operationala, in care sunt plasate comenzile pentru diverse functii.
Fiecare aspect privitor la pozitia la volan a fost atent
luat in calcul, pentru a gasi pozitia ideala a comenzilor, a maximiza spatiul
si a minimiza posibilia distragere a atentiei soferului si oboseala.
Cateva tehnologii inovative sunt prezente in premiera pe
noul model Lexus GS, printre acestea numarandu-se sistemul de aer
conditionat ‘S-Flow’, dotat cu tehnologie “nanoe®” , a doua generatie a
sistemului de control Remote Touch si cel mai mare ecran multifunctional montat
pana acum la un vehicul de serie. Inovativul sistem “S-Flow” dozeaza si
orienteaza fluxurile de aer din interior in functie de temperatura exterioara,
numarul de ocupanti din masina si localizarea acestora, sporind eficienta
energetica a vehicului. Tehnologia “nanoe ®” elibereaza constant in atmosfera
particule constand in ioni negativi inveliti in molecule de apa, cu rol in purificarea
aerului din habitaclu, eliminarea mirosurilor neplacute, intretinerea
tapiteriei, avand in acelasi timp si efect hidratant asupra pielii si parului
pasagerilor.
Interiorul noului model GS ofera spatiu si confort sporit
tuturor ocupantilor. Pasagerii din fata beneficiaza de mai mult spatiu pentru
picioare si spatiu pentru cap crescut cu 30 mm. Spatiul pentru genunchii
pasagerilor din spate a fost crescut cu 20 mm, iar spatiul pentru cap cu 25 mm.
Volumul portbagajului a fost crescut cu 30% pentru modelul GS 250 si cu peste
60% pentru modelul GS 450h, prin reproiectarea suspensiei spate si a bateriei
hibrid.
GS 450h este primul sedan premium cu tractiune spate si
motor amplasat frontal, echipat cu un sistem hibrid integral cu doua motoare
electrice si care beneficiaza de un motor pe benzina V6 cu ciclu Atkinson si
injectie directa D-4S de ultima generatie.
A doua generatie a sistemului Lexus Hybrid Drive
beneficiaza de multiple imbunatatiri ce ajuta la reducerea consumului de
combustibil si emisiilor de CO2, Nox si PM, contribuind totodata la obtinerea
unor performante comparabile cu cele ale motoarelor V8.
Cu o putere totala de 345 CP si acceleratie de la 0 -100
km/h in 5.9 secunde, noul GS atinge o viteza maxima de 250 km/h. Consumul de
combustibil a fost redus cu peste 23%, la 6.0l/100 km si emisii de CO2 de 139
g/km.
Pachetul de echipare F SPORT beneficiaza de
elemente exclusive de design exterior si interior si de suspensie sport.
A patra generatie GS a fost conceputa sa ofere clientilor
sai o experienta extraordinara, prin combinarea unei directii precise si a unui
control excelent asupra caroseriei, cu stabilitatea, confortul si placerea
condusului, caracteristice unei limuzine Lexus.
Imbunatatirile aduse dinamicii au fost posibile prin
construirea unei caroserii cu rigiditate crescuta cu 14%, o suspensie noua,
frane mai puternice si tehnologii de ultima generatie, precum suspensie
adaptiva variabila si sistemul Lexus Dynamic Handling.
Disponibil pe varianta GS 450h F SPORT, Lexus Dynamic
Handling integreaza directia asistata cu raport de multiplicare variabil (VGRS)
cu DRS (Dynamic Rear Steering), cu sistemul de management integrat al dinamicii
automobilului VDIM si suspensia adaptiva variabila (AVS), obtinand astfel
unghiul ideal intre rotile din fata si din spate si determinand un raspuns mai
rapid si mai exact al vehicului la actiunile soferului.
In materie de siguranta, noul Lexus GS este echipat cu
cele mai avansate tehnologii de siguranta activa si pasiva, printre care se
numara sistemele mai sus mentionate (DRS, VGRS, VDIM, AVS), sistemul de
asistare la urcarea pantelor (HAC), controlul electronic al franarii (ECB, doar
pentru GS 450h), 10 airbaguri –inclusiv airbag de genunchi - , sistemul Head-Up
Display si sistemul de monitorizare al unghiului mort, toate acestea conferind
un plus de incredere soferului si un raspuns mai bun al vehiculului la
actiunile acestuia.
Despre Lexus
Lansată în 1989, Lexus a devenit o marcă renumită la
nivel mondial datorită urmăririi constante a obiectivului de atingere a
perfecţiunii, calităţii deosebite şi a rafinamentului tehnologiei de înaltă
clasă a produselor sale, precum şi datorită conceptului unic de servicii
complete pentru clienţi.
Întărind valorile tradiţionale ale mărcii Lexus, de
inegalabilă calitate construită, lux interior şi tehnologie de ultimă
generaţie, filosofia de design L-finesse reprezintă un factor important în
poziţionarea cu un înalt conţinut aspiraţional a mărcii la nivel global.
În prezent, Lexus rămâne primul – şi singurul –
producător de automobile din clasa premium ce oferă o gamă extinsă de modele cu
propulsie integral hibridă, ce conţine modelele CT200h, RX 450h, GS 450h, şi LS
600h.
Sursa: Lexus Romania
O masina cu un design superb si o multime de gadgeturi care sa faca senzatia de sofat mult mai placuta!
RăspundețiȘtergere