Începând cu sezonul 2012/13
marca de tradiţie va fi partener al patru cluburi de fotbal din liga.
Acorduri au fost făcute cu
Fortuna Düsseldorf, Bayer 04 Leverkusen, Freiburg SC şi 05 Mainz.
Rüsselsheim. De la începutul sezonului viitor, 2012/13,
Adam Opel AG se întoarce în prima ligă germană de fotbal, Bundesliga, după o
absenţă de zece ani. Marca va deveni partener oficial premium al patru cluburi
din prima ligă. Activităţile Opel vor include publicitate pe panouri, la
stadioane, pe ecrane uriaşe şi în programele meciurilor. În plus, marca va pune
maşini Opel la dispoziţia cluburilor, pentru a fi utilizate la transportul
jucătorilor şi oficialilor la evenimente publice, dar şi pentru transportul de
zi cu zi. "Pentru noi acesta este doar începutul unei strategii pe termen
lung. Vor urma numeroase alte activităţi legate de fotbal. Opel se bucură de
acest parteneriat ", spune CEO-ul Opel, Karl-Friedrich Stracke.
Noile cluburi partenere Opel sunt Fortuna Düsseldorf,
Bayer 04 Leverkusen, SC Freiburg şi FSV Mainz 05. Cu aceste patru parteneriate
premium, Opel pune bazele unui angajament strategic. Pe termen mediu sunt
planificate şi alte parteneriate suplimentare, cooperări şi proiecte, care vor
permite Opel să se conecteze emoţional cu oamenii din întreaga Germanie.
"Fotbalul, ca joc naţional, are o potrivire perfectă
cu marca Opel, ce se vede ca fiind prezentă în toate secţiunile societăţii şi
care vrea să facă accesibile pentru un segment mare al populaţiei designul
inovator şi tehnologiile disponibile", explică Stracke.
Vicepreşedintele Opel pentru Operaţiuni, Dezvoltare şi
Strategii de Afaceri, Dr. Thomas Sedran, spune: "Trasăm o linie de la
epoca noastră cea mai de succes în sponsorizarea fotbalului. Planificarea pe
termen lung pentru cooperarea noastră face parte din strategia pentru
revitalizarea brandului Opel. Fotbalul este o platformă foarte bună pentru a
comunica cu clienţii noştri. Vrem să le împărtăşim emoţiile. Şi va urma: acesta
este doar începutul unui parteneriat complex. Cooperarea se bazează pe mai
multe componente diferite, individuale, care merg mult dincolo de un acord de
cooperare obişnuit."
"Suntem încântaţi că am intrat în parteneriate cu
aceste patru cluburi", spune Directorul de Maketing Opel, Andreas Marx.
"Fiecare club îşi are propria sa poveste. De exemplu, Mainz 05 s-a bucurat
de o creştere fenomenală în ultimii ani. SC Freiburg are o imagine ecologică şi
oferă Opel o platformă cu care să se concentreze pe teme cum ar fi
durabilitatea şi eficienţa energetică. Clubul a solicitat deja mai multe
automobile electrice Ampera pentru parcul său auto. "
Marx continuă: "Promovarea Fortuna Düsseldorf înapoi
în prima ligă după retrogradare este una dintre poveştile de revenire
importante din istoria fotbalului mare german. Şi, nu în ultimul rând,
parteneriatul cu Bayer Leverkusen, dă posibilitatea de a alinia recordurile
clubului cu standardele ridicate ale brand-ul nostru. Suntem mândri că această
echipă de nivel naţional şi internaţional recunoscut este partenerul
nostru."
Opel - pionier în sponsorizarea sportului
internaţional
Noile parteneriate înseamnă o revenire în calitate de
sponsor al sportului în Germania. Până în anul 2002, Opel a fost considerat ca
fiind unul dintre cei mai de succes sponsori în fotbal şi în sport din Europa.
În anii nouăzeci, marca a fost sponsor al FIFA şi UEFA, precum şi partenerul
cluburilor FC Bayern München, AC Milan, Paris Saint-Germain, IFK Göteborg şi al
echipei naţionale a Olandei. Opel a avut un acord de doisprezece ani cu Bayern
Munchen, între 1990 şi 2002. La acel moment, compania se axa în mod special pe
sporturi cu mingea, care în afară de fotbal includeau baschet, handbal, hochei,
tenis şi tenis de masă.
Sursa: Opel Romania
0 comentarii