stiri auto
Începând cu sezonul 2012/13 marca de tradiţie va fi partener al patru cluburi de fotbal din liga.
Acorduri au fost făcute cu Fortuna Düsseldorf, Bayer 04 Leverkusen, Freiburg SC şi 05 Mainz.

Rüsselsheim. De la începutul sezonului viitor, 2012/13, Adam Opel AG se întoarce în prima ligă germană de fotbal, Bundesliga, după o absenţă de zece ani. Marca va deveni partener oficial premium al patru cluburi din prima ligă. Activităţile Opel vor include publicitate pe panouri, la stadioane, pe ecrane uriaşe şi în programele meciurilor. În plus, marca va pune maşini Opel la dispoziţia cluburilor, pentru a fi utilizate la transportul jucătorilor şi oficialilor la evenimente publice, dar şi pentru transportul de zi cu zi. "Pentru noi acesta este doar începutul unei strategii pe termen lung. Vor urma numeroase alte activităţi legate de fotbal. Opel se bucură de acest parteneriat ", spune CEO-ul Opel, Karl-Friedrich Stracke.

Noile cluburi partenere Opel sunt Fortuna Düsseldorf, Bayer 04 Leverkusen, SC Freiburg şi FSV Mainz 05. Cu aceste patru parteneriate premium, Opel pune bazele unui angajament strategic. Pe termen mediu sunt planificate şi alte parteneriate suplimentare, cooperări şi proiecte, care vor permite Opel să se conecteze emoţional cu oamenii din întreaga Germanie.

"Fotbalul, ca joc naţional, are o potrivire perfectă cu marca Opel, ce se vede ca fiind prezentă în toate secţiunile societăţii şi care vrea să facă accesibile pentru un segment mare al populaţiei designul inovator şi tehnologiile disponibile", explică Stracke.

Vicepreşedintele Opel pentru Operaţiuni, Dezvoltare şi Strategii de Afaceri, Dr. Thomas Sedran, spune: "Trasăm o linie de la epoca noastră cea mai de succes în sponsorizarea fotbalului. Planificarea pe termen lung pentru cooperarea noastră face parte din strategia pentru revitalizarea brandului Opel. Fotbalul este o platformă foarte bună pentru a comunica cu clienţii noştri. Vrem să le împărtăşim emoţiile. Şi va urma: acesta este doar începutul unui parteneriat complex. Cooperarea se bazează pe mai multe componente diferite, individuale, care merg mult dincolo de un acord de cooperare obişnuit."

"Suntem încântaţi că am intrat în parteneriate cu aceste patru cluburi", spune Directorul de Maketing Opel, Andreas Marx. "Fiecare club îşi are propria sa poveste. De exemplu, Mainz 05 s-a bucurat de o creştere fenomenală în ultimii ani. SC Freiburg are o imagine ecologică şi oferă Opel o platformă cu care să se concentreze pe teme cum ar fi durabilitatea şi eficienţa energetică. Clubul a solicitat deja mai multe automobile electrice Ampera pentru parcul său auto. "

Marx continuă: "Promovarea Fortuna Düsseldorf înapoi în prima ligă după retrogradare este una dintre poveştile de revenire importante din istoria fotbalului mare german. Şi, nu în ultimul rând, parteneriatul cu Bayer Leverkusen, dă posibilitatea de a alinia recordurile clubului cu standardele ridicate ale brand-ul nostru. Suntem mândri că această echipă de nivel naţional şi internaţional recunoscut este partenerul nostru."

Opel - pionier în sponsorizarea sportului internaţional
Noile parteneriate înseamnă o revenire în calitate de sponsor al sportului în Germania. Până în anul 2002, Opel a fost considerat ca fiind unul dintre cei mai de succes sponsori în fotbal şi în sport din Europa. În anii nouăzeci, marca a fost sponsor al FIFA şi UEFA, precum şi partenerul cluburilor FC Bayern München, AC Milan, Paris Saint-Germain, IFK Göteborg şi al echipei naţionale a Olandei. Opel a avut un acord de doisprezece ani cu Bayern Munchen, între 1990 şi 2002. La acel moment, compania se axa în mod special pe sporturi cu mingea, care în afară de fotbal includeau baschet, handbal, hochei, tenis şi tenis de masă.

Sursa: Opel Romania
Distribuie:
AUTOVITAL

AUTOVITAL

Autovital.ro este un blog auto cu știri auto, informații auto, documentații auto și multe altele, toate din nemărginitul univers auto! Haideți să îl descoperim împreună!

0 comentarii