Renault Romania, sponsor principal
al Comitetului Olimpic si Sportiv Roman la Jocurile Olimpice de la Londra,
cauta 100 de ambasadori ai valorilor olimpice – 100 de oameni obisnuiti,
care se ghideaza in viata lor dupa aceleasi valori ca si olimpicii romani care
ne vor reprezenta la Londra: excelenta, profesionalism si fair play.
Renault isi demonstreaza
sustinerea fata de sportivii din lotul olimpic al Romaniei, prin angajamentul
de a premia toti medaliatii cu aur, argint sau bronz ( individual si pe echipe)
la Jocurile olimpice de la Londra cu cate un automobil: Latitude, Mégane,
Twingo.
Sub sloganul „Duce mai departe
spiritul olimpic”, Renault a lansat o serie limitata, Renault Mégane Olympic,
personalizata cu elemente grafice specifice Olimpiadei. La baza crearii acestei
serii limitate a stat armonizarea perfecta dintre valorile brandului Renault si
valorile caracteristice miscarii olimpice: mentalitatea de invingator,
dinamismul, ambitia si spiritul de fair play.
Pentru ca spiritul olimpic nu
se regaseste numai pe terenul de sport, ci si in afara lui, Renault Mégane
Olympic isi doreste sa transmita valorile olimpice si oamenilor obisnuiti. Prin
campania „Renault Romania cauta 100 de ambasadori ai valorilor olimpice!”,
Renault isi propune sa gaseasca si sa premieze 100 de oameni care aplica
spiritul olimpic in viata de zi cu zi. Campania se desfasoara pe platforma
online www.megane-olympic.ro in
perioada 18 iunie -12 august 2012. Cei 100 de ambasadori vor avea ocazia de a-i
cunoaste personal pe sportivii care au reprezentat Romania la Londra, in cadrul
Galei de Premiere ce va fi organizata in luna august, iar prin tragere la sorti
unul dintre acestia va castiga o excursie la Londra.
Pentru a fi nominalizati
printre cei 100 de ambasadori si a intra in Clubul Olimpicilor Romani,
vizitatorii platformei online trebuie sa inscrie o poveste prin care
argumenteaza cu exemple concrete din viata lor de ce cred ca merita titlul de
ambasador al valorilor olimpice. Fie ca este vorba despre standardele inalte pe
care le aplica in viata profesionala sau despre determinarea care ii conduce
spre succes, fie ca vorbim despre curajul noilor inceputuri sau despre dorinta
constanta de a fi cel mai bun, Renault asteapta povestile tuturor care pot
demonstra ca aplica valorile olimpice in viata lor.
Thomas Dubruel, Director General Renault Commercial Roumanie,
a declarat: “Sprijinim
valorile olimpice pentru ca brandul Renault se identifica foarte bine cu ele.
Pe cat de mandri suntem ca putem sustine participarea delegatiei romane la
Jocurile Olimpice de la Londra, pe atat de mult ne bucura ideea de a descoperi
100 de romani obisnuiti, ambasadori ai valorilor olimpice in viata de zi cu zi.
Romanii au in general o mentalitate pronuntata de invingator, de aceea avem
incredere ca vom gasi oameni cu adevarat admirabili, care sa inspire la randul
lor alti si alti oameni ambitiosi.”
Despre parteneriatul Renault Romania – Comitetul Olimpic
si Sportiv Roman
Renault Romania este sponsor
principal al Comitetului Olimpic și Sportiv Roman (COSR) și susține participarea sportivilor
romani la Jocurile Olimpice din 2012 de la Londra. In contractul de
sponsorizare este prevazut faptul ca fiecare sportiv medaliat cu aur, argint si
bronz la Jocurile Olimpice de Vara de la Londra din 2012 va fi premiat cu un
autoturism Renault. Modelele care vor fi acordate ca premii olimpicilor romani
sunt: Latitude, Mégane sau Twingo, in funcție de treapta podiumului pe
care vor urca.
Despre Renault
Prezent pe toate continentele,
cu peste 30 de situri industriale si 18.000 de situri comerciale in 118 tari,
Renault dezvolta, produce si comercializeaza o gama larga de vehicule inovante,
sigure, in spiritul respectului pentru mediul inconjurator. Prin marcile
asociate Dacia si Renault Samsung Motors, dar si partenerul sau strategic,
AvtoVaz, Renault isi continua strategia de crestere rentabila. Renault are
128.000 de colaboratori si a comercializat peste 2,7 milioane de vehicule in
intreaga lume in 2011. De 10 ani, Renault este marca nr. 1 in Europa pentru
vanzarile de vehicule comerciale.
Sursa: Renault Romania
0 comentarii