Bucureşti, 28 iunie 2012
– ŠKODA lansează în România noul model al mărcii: ŠKODA Citigo. Introdus pe
piaţa din Cehia la sfârşitul anului 2011, noul model începe ofensiva de produse
a mărcii, fiind primul model din clasa A00 a producătorului din Mladá Boleslav.
În ciuda dimensiunilor reduse, ŠKODA Citigo oferă utilizarea la maximum a
spaţiului disponibil, precum şi locuri confortabile pentru patru pasageri.
Modelul Citigo lansat în România va fi disponibil atât în versiunea de
caroserie cu trei uşi, cât şi în versiunea cu cinci uşi.
“ŠKODA Citigo are o importanţă
strategică pentru portofoliul ŠKODA, fiind primul model cu care intrăm pe un
segment deosebit de competitiv: clasa automobilelor de mici dimensiuni. Dacă ne
raportăm la condiţiile de piaţă şi la preferinţele actuale ale românilor în
ceea ce priveşte automobilul personal, ŠKODA Citigo este modelul care reuneşte toate
cerinţele acestora, prin urmare suntem încrezători că va fi adoptat rapid pe
piaţa locală”, a declarat Vlad Rusu ,
Brand Manager ŠKODA, parte din Porsche Romania.
Citigo este primul model al mărcii
care conţine noua siglă de identitate integrată în caroseria automobilului,
pornind ofensiva de produse a mărcii. În ciuda dimensiunilor sale mici, Citigo
impresionează cu un spaţiu interior aplu şi cu elemente de design foarte
atractive. Tehnologiile utilizate, precum şi funcţiile de navigare, comandă
vocală şi aplicaţia de muzică, oferă acestui model un caracter specific urban.
Grila cu lamele a radiatorului
încadrată de o ramă cromată şi de farurile cu forme precise oferă maşinii
imaginea tipică a unui automobil ŠKODA. Cu o lungime de 3,56 metri, o lăţime de
1,65 metri şi o înălţime de 1,48 metri, Citigo este unul dintre cele mai mici
autovehicule din segmentul său. Volumul compartimentului pentru bagaje este de
251 de litri. Acesta poate fi extins la 951 de litri, prin plierea scaunelor
din spate, ceea ce înseamnă o valoare de top pentru segmentul A00.
Al şaptelea model Škoda a
înregistrat rezultate foarte bune şi la capitolul siguranţă: a primit numărul
maxim de 5 stele din partea Euro NCAP, organismul european independent ce
evaluează siguranţa oferită de noile modele lansate pe piaţă. Modelul Citigo
este prevăzut cu patru airbaguri, centurile cu pretensionare, sistemul ABS şi,
în premieră pentru un autovehicul ŠKODA, sistemul activ de
frânare ”City Safe Drive” care previne coliziunile când automobilul rulează cu
o viteză de până la 30 km/h.
Modelul Citigo este cel care închide
locul neocupat dintre generaţii, având printre grupurile ţintă şoferii tineri, familiile
tinere şi, de asemenea, o clientelă matură. Aceştia sunt clienţi care sunt
foarte sensibili în privinţa preţului şi au o abordare raţională în ceea ce
priveşte automobilele, dar, pe de altă parte, au pretenţii foarte mari în ceea
ce priveşte calitatea, caracterul practic, designul şi siguranţa. Odată cu
Citigo, ŠKODA doreşte să câştige noi categorii de clienţi, pentru care, până în
prezent, nu a existat nicio ofertă potrivită în segmentul maşinilor mici.
“ŠKODA Citigo este o maşină citadină
prin definiţie. Este creată pentru omul activ, care are nevoie să se deplaseze
rapid în locuri aglomerate şi pentru care timpul este deosebit de important. Pentru
aceste persoane maşina îndeplineşte două roluri esenţiale: este funcţională şi defineşte
un stil de viaţă modern”, a precizat Patricia
Zegreanu , Marketing & Communication Manager ŠKODA
Romania.
Modelul Citigo este disponibil în
doua variante de motorizare, pe benzină, cu trei cilindri, de 1,0 litri, iar
puterile pe care le furnizează sunt de 44 kW/60 CP şi 55 kW/75 CP. Consumul de
carburant şi emisiile sunt de 4,5l/100km şi 105g CO2/ km pentru
motorul de 44kW. Motorul de 55kW consumă 4,7l/100km şi emite 108g de CO2
pe km.
Sursa: Skoda Romania
0 comentarii