Bucureşti, 9 iulie 2012 — În această vară, până pe 30 iulie, Mazda va
derula concursul „Trăieşte experienţa CX-5” pe pagina de Facebook Mazda Playground.
Premiul cel mare este un ceas SKYACTIV, iar premiile pentru următorii doi
clasaţi sunt un troller CX-5 şi o geantă de voiaj CX-5.
Pentru a se înscrie în concurs, utilizatorii site-ului de
socializare trebuie să se deplaseze într-unul din showroom-urile partenere
Mazda din ţară, să efectueze un test drive cu Mazda CX-5 sau doar să se
fotografieze lângă un CX-5 expus, sau lângă propriul model Mazda CX-5. După
fiecare test, participanţii trebuie să-şi facă o poză lângă modelul testat.
Fotografiile realizate atât în urma testului sau doar lângă un CX-5, trebuie
încărcate ulterior pe Mazda Playground.
Participanţii care vor efectua test drive-ul vor avea două şanse de câştig.
„Am iniţiat acest concurs pentru a rasplăti
fidelitatea şi pasiunea fanilor noştri pentru modelele Mazda. Timp de aproape o
lună aceştia vor avea ocazia să testeze noua Mazda CX-5, lucru pentru care au
şansa să fie şi premiaţi. În plus, nu am uitat nici de posesorii de CX-5,
şi ei având şanse de câştig”, a declarat Dragoş Grăpinoiu, Marketing
Manager Mazda.
Câştigătorii vor fi desemnaţi prin tragere la sorţi,
online, prin intermediul unei aplicaţii specifice. Regulamentul şi condiţiile
concursului sunt afişate pe Mazda Playground.
Sursa: Mazda Romania
0 comentarii