Andreas Mikkelsen |
Participanti:
Mathieu Arzeno (Saintéloc Racing)
Harry Hunt (I-Cars Motorsport)
Andreas Mikkelsen (ŠKODA UK Motorsport)
Marco Tempestini (Napoca Rally Academy)
Harry Hunt (I-Cars Motorsport)
Andreas Mikkelsen (ŠKODA UK Motorsport)
Marco Tempestini (Napoca Rally Academy)
Intrebare pentru Mathieu
Arzeno
Ai mai concurat in IRC cu Peugeot 207 Super 2000 de doua ori pana acum, dar niciodata pe macadam. Cum te-ai pregatit pentru acest raliu?
MA: „Este o premiera pentru noi si suntem fericiti ca suntem aici la Raliul Sibiului. Am simtit foarte bine masina la shakedown si abia astept sa iau startul aici.
Ai mai concurat in IRC cu Peugeot 207 Super 2000 de doua ori pana acum, dar niciodata pe macadam. Cum te-ai pregatit pentru acest raliu?
MA: „Este o premiera pentru noi si suntem fericiti ca suntem aici la Raliul Sibiului. Am simtit foarte bine masina la shakedown si abia astept sa iau startul aici.
Intrebare pentru Mathieu
Arzeno
Care este obiectivul tau pentru acest eveniment?
MA: „Obiectivul meu este sa termin raliul fara sa faca nicio greseala. Daca se intampla asta, atunci totul este posibil.”
Care este obiectivul tau pentru acest eveniment?
MA: „Obiectivul meu este sa termin raliul fara sa faca nicio greseala. Daca se intampla asta, atunci totul este posibil.”
Intrebare pentru Mathieu
Arzeno
„La start se afla si François Delecour, un celebru pilot francez. I-ai cerut sfatul pentru aceasta etapa?
MA: „Este o legenda in Franta si eu aveam sase ani cand il urmaream la televizor. Este un pilot foarte bun si sunt fericit ca pot pilota in acelasi raliu cu el.”
„La start se afla si François Delecour, un celebru pilot francez. I-ai cerut sfatul pentru aceasta etapa?
MA: „Este o legenda in Franta si eu aveam sase ani cand il urmaream la televizor. Este un pilot foarte bun si sunt fericit ca pot pilota in acelasi raliu cu el.”
Intrebare pentru Mathieu
Arzeno
Ai jucat fotbal in echipa pilotilor si ai fost golgeter …MA: „Am jucat in Franta din placere, dar acum ma concentrez pe pilotaj.”
Intrebare pentru Harry
Hunt
Ai spus ca est foarte increzator inaintea acestui eveniment. De ce?
HH: „Sunt increzator in general pentru ca macadamul este suprafata mea preferata, deci este normal sa fiu increzator inaintea unei astfel de etape. De asemenea sa vin aici dupa victoria din San Marino imi da o foarte mare incredere. Dupa recunoasteri mi-am dat seama ca suprafata este foarte dura decat am crezut asa ca nu stiu ce sa spun. Important este sa ajungem la sosire.”
Ai spus ca est foarte increzator inaintea acestui eveniment. De ce?
HH: „Sunt increzator in general pentru ca macadamul este suprafata mea preferata, deci este normal sa fiu increzator inaintea unei astfel de etape. De asemenea sa vin aici dupa victoria din San Marino imi da o foarte mare incredere. Dupa recunoasteri mi-am dat seama ca suprafata este foarte dura decat am crezut asa ca nu stiu ce sa spun. Important este sa ajungem la sosire.”
Intrebare pentru Harry
Hunt
Un rezultat bun inseamna automat ca iti vei mari avansul in IRC 2WD Cup, unde ai mai castigat titlul in 2010. Un al doilea titlu te va face sa te gandesti la o masina 4x4 pentru sezonul 2013?
HH: „Poate, dar mai sunt inca cinci raliuri in campionat si se pot intampla multe. Nu m-am gandit la asta inca, dar poate, de ce nu. Sa speram.”
Un rezultat bun inseamna automat ca iti vei mari avansul in IRC 2WD Cup, unde ai mai castigat titlul in 2010. Un al doilea titlu te va face sa te gandesti la o masina 4x4 pentru sezonul 2013?
HH: „Poate, dar mai sunt inca cinci raliuri in campionat si se pot intampla multe. Nu m-am gandit la asta inca, dar poate, de ce nu. Sa speram.”
Intrebare pentru Harry
Hunt
In afara raliului, un eveniment important se va intampla la Londra, acasa la tine. Esti fan al Jocurilor Olimpice? Ce sport urmaresti?
HH: „Olimpiada este ceva senzational si ma bucur ca se va organiza la Londra. Va fi foarte aglomerat probabil, dar toti londonezii sunt incantati si e bine ca se intampla asa ceva. Ma voi uita cel mai mult la fotbal si poate putin atletism si volei pe plaja.”
In afara raliului, un eveniment important se va intampla la Londra, acasa la tine. Esti fan al Jocurilor Olimpice? Ce sport urmaresti?
HH: „Olimpiada este ceva senzational si ma bucur ca se va organiza la Londra. Va fi foarte aglomerat probabil, dar toti londonezii sunt incantati si e bine ca se intampla asa ceva. Ma voi uita cel mai mult la fotbal si poate putin atletism si volei pe plaja.”
Intrebare pentru Andreas
Mikkelsen
Ai fost foarte aproape sa castigi in San Marino. Cat de determinat esti sa castigi in acest weekend la Sibiu?
AM: „Obiectivul meu si al echipei este sa castigam raliul. Nu este un raliu in care sa mergi la maximum. Sa castigi trebuie sa supravietuiesti pe probe. Unele dintre ele sunt cele mai dure pe care le-am vazut.”
Ai fost foarte aproape sa castigi in San Marino. Cat de determinat esti sa castigi in acest weekend la Sibiu?
AM: „Obiectivul meu si al echipei este sa castigam raliul. Nu este un raliu in care sa mergi la maximum. Sa castigi trebuie sa supravietuiesti pe probe. Unele dintre ele sunt cele mai dure pe care le-am vazut.”
Intrebare pentru Andreas
Mikkelsen
Dupa recunoasteri, care este parerea ta despre raliu si cum il vei aborda?
AM: „Asa cum am spuns nu e nevoie sa mergi la limita, ci mai degraba sa faci o cursa inteligenta. Ca sa castigi trebuie sa pastrezi masina intacta si sa nu faci pana.”
Dupa recunoasteri, care este parerea ta despre raliu si cum il vei aborda?
AM: „Asa cum am spuns nu e nevoie sa mergi la limita, ci mai degraba sa faci o cursa inteligenta. Ca sa castigi trebuie sa pastrezi masina intacta si sa nu faci pana.”
Intrebare pentru Andreas
Mikkelsen
Ai avut timp sa te intalnesti cu Dracula pana acum? Este celebru in aceasta parte a Romaniei?
AM: „Nu, inca nu. Sper sa nu-l intalnesc in acest weekend. Nu am vazut filmul. Am vazut doar cateva poze!”
Ai avut timp sa te intalnesti cu Dracula pana acum? Este celebru in aceasta parte a Romaniei?
AM: „Nu, inca nu. Sper sa nu-l intalnesc in acest weekend. Nu am vazut filmul. Am vazut doar cateva poze!”
Intrebare pentru Andreas
Mikkelsen
Cine crezi ca va fi cel mai mare rival al tau aici?
AM: „Sunt cativa piloti buni, dar am vazut ca François Delecour a spus ca vrea sa castige, deci va trebui sa ma lupt cu el.”
Cine crezi ca va fi cel mai mare rival al tau aici?
AM: „Sunt cativa piloti buni, dar am vazut ca François Delecour a spus ca vrea sa castige, deci va trebui sa ma lupt cu el.”
Intrebare pentru Marco
Tempestini
Pentru cei care ti-au urmarit cariera ai fost asociat cu Italia, dar acum ai legaturi foarte puternice cu Romania. Cum s-a intamplat asta?
MT: „De sase ani concurez cu licenta din Romania. In 2002 am pus capat carierei mele in Italia si am participat in curse de off-road. In 2006 am concurat prima oara cu o licenta din Romania si in acest moment ma simt ca si cand as fi un pilot roman.”
Pentru cei care ti-au urmarit cariera ai fost asociat cu Italia, dar acum ai legaturi foarte puternice cu Romania. Cum s-a intamplat asta?
MT: „De sase ani concurez cu licenta din Romania. In 2002 am pus capat carierei mele in Italia si am participat in curse de off-road. In 2006 am concurat prima oara cu o licenta din Romania si in acest moment ma simt ca si cand as fi un pilot roman.”
Intrebare pentru Marco
Tempestini
Ai trecut de la Subaru Impreza R4 STI pe ŠKODA Fabia Super 2000 pentru acest raliu. Crezi ca poti sa-ti aperi victoria de anul trecut?
MT: „Poate in campionatul national, acesta e obiectivul meu, dar la general nu cred ca este posibil. Particip pentru a saptea oara la raliu si de doua ori am pierdut cand ma aflam la conducere. Anul trecut am castigat dupa ce am zis ca nu mai pot invinge dupa ce am pierdut 50 de secunde. E greu sa castigi la Sibiu, dar obiectivul meu este sa castig in Campionatul National si sa fiu cat mai aproape de cei din IRC.”
Ai trecut de la Subaru Impreza R4 STI pe ŠKODA Fabia Super 2000 pentru acest raliu. Crezi ca poti sa-ti aperi victoria de anul trecut?
MT: „Poate in campionatul national, acesta e obiectivul meu, dar la general nu cred ca este posibil. Particip pentru a saptea oara la raliu si de doua ori am pierdut cand ma aflam la conducere. Anul trecut am castigat dupa ce am zis ca nu mai pot invinge dupa ce am pierdut 50 de secunde. E greu sa castigi la Sibiu, dar obiectivul meu este sa castig in Campionatul National si sa fiu cat mai aproape de cei din IRC.”
Intrebare
pentru Marco Tempestini
Vor fi doi Tempestini pe lista de start. Cum e Simone ca pilot si ce faci tu ca sa-l ajuti?
MT: ‚Este fiul meu si inca nu a implinit 18 ani. Este un mare fan al lui Andreas si a inceput tot la varsta de 14 ani. Vom vedea. Este implicat in raliuri, dar trebuie sa continue scoala. Pentru ca este bun la scoala poate sa piloteze, daca nu e bun, nu mai poate!”
Vor fi doi Tempestini pe lista de start. Cum e Simone ca pilot si ce faci tu ca sa-l ajuti?
MT: ‚Este fiul meu si inca nu a implinit 18 ani. Este un mare fan al lui Andreas si a inceput tot la varsta de 14 ani. Vom vedea. Este implicat in raliuri, dar trebuie sa continue scoala. Pentru ca este bun la scoala poate sa piloteze, daca nu e bun, nu mai poate!”
Intrebare din sala pentru Andreas Mikkelsen
Cum se simte ŠKODA Fabia Super 2000 pe care o pilotezi in IRC in comparatie cu cea din WRC si care sunt planurile tale pentru anul viitor?
AM: „Pentru mine este, mai mult sau mai putin, la fel. In WRC folosim un tip diferit de combustibil, deci masina este mai lenesa si avem suspensii si amortizoare diferite, Reiger in IRC si Sachs in WRC. Diferentele nu sunt insa asa de mari si nu pot sa spun ce masina este mai rapida. In ceea ce priveste anul viitor, nimic nu este sigur. Am o relatie buna cu ŠKODA UK Motorsport anul acesta si castigarea titlului este principalul obiectiv. Nu e un secret ca anul viitor vreau sa merg in Campionatul Mondial, dar nimic nu e sigur. Am un program cu Volkswagen anul acesta si daca merge bine atunci exista cateva posibilitati.
Cum se simte ŠKODA Fabia Super 2000 pe care o pilotezi in IRC in comparatie cu cea din WRC si care sunt planurile tale pentru anul viitor?
AM: „Pentru mine este, mai mult sau mai putin, la fel. In WRC folosim un tip diferit de combustibil, deci masina este mai lenesa si avem suspensii si amortizoare diferite, Reiger in IRC si Sachs in WRC. Diferentele nu sunt insa asa de mari si nu pot sa spun ce masina este mai rapida. In ceea ce priveste anul viitor, nimic nu este sigur. Am o relatie buna cu ŠKODA UK Motorsport anul acesta si castigarea titlului este principalul obiectiv. Nu e un secret ca anul viitor vreau sa merg in Campionatul Mondial, dar nimic nu e sigur. Am un program cu Volkswagen anul acesta si daca merge bine atunci exista cateva posibilitati.
Sursa: Berti Panaiot
0 comentarii