Strategia Michelin vizează
dezvoltarea unor anvelope capabile să ofere simultan cele mai bune performanţe
în diferite domenii. Toate anvelopele MICHELIN combină siguranţa, eficienţa
energetică optimă (şi, implicit, emisii de carbon reduse) şi randamentul
kilometric sporit.
Aceasta înseamnă că anvelopele
MICHELIN răspund aşteptărilor utilizatorilor, indiferent dacă este vorba de
anvelope pentru turisme sau de anvelope pentru vehicule utilitare.
Unele dintre aceste elemente de
performanţă se află în conflict. Pentru a le putea încorpora simultan într-o
singură anvelopă, sunt necesare tehnologii şi capacităţi de producţie, design
şi testare avansate. Cu ocazia conferinţei de presă de la Stockholm, Michelin
îşi prezintă viziunea strategică care se află la baza tuturor operaţiunilor
sale. Angajamentul Michelin se exprimă prin:
-Capacitatea de a extinde permanent
graniţele cercetării şi dezvoltării, pe baza competenţelor sale de excepţie, a
bugetului destinat cercetării şi dezvoltării şi a centrului de cercetare de
nivel mondial (a se vedea cifrele de mai sus).
-Resursele folosite pentru
analizarea ciclului de viaţă a anvelopelor şi cerinţele care vizează îmbunătăţirea
continuă a performanţelor acestora.
-Cunoaşterea profundă a aşteptărilor
conducătorilor auto, a cerinţelor constructorilor de maşini şi a
reglementărilor Uniunii Europene.
-Cunoştinţele în ceea ce priveşte
analizarea accidentelor, îmbunătăţite constant prin parteneriatul cu
instituţiile de profil. Un exemplu îl constituie activitatea desfăşurată de
Michelin în colaborare cu Comisia de cercetare a accidentelor rutiere a
Universităţii tehnologice din Dresda, Germania.
-Implicarea de lungă durată în căutarea
de soluţii care să permită un mod mai bun de avansa, concretizată astăzi prin
reînnoirea în proporţie de 80% a gamelor de produse ale Grupului şi prin
lansarea a două noi anvelope, MICHELIN Energy Saver+ pentru turisme şi MICHELIN
Agilis+ pentru vehicule utilitare.
Sursa: Michelin Romania
0 comentarii