Trei dealeri oferă servicii
dedicate Opel Ampera.
Costul primei revizii,
aproximativ 40 euro.
Peste 20% cotă de piaţă în
segmentul european în luna mai.
Bucureşti. Cei trei parteneri Opel care comercializează
modelul revoluţionar electric Ampera sunt localizaţi în nordul, estul şi vestul
capitalei. Ampera îi aşteaptă pe cei interesaţi la DiBas, Rădăcini Motors şi
Union Motors Car Sales, iar modelul poate fi comandat începând de astăzi. Cei
trei dealeri Opel asigură şi operaţiunile service de specialitate pentru
modelul electric Ampera.
“Aducem acest model revoluţionar în România bazându-ne pe
soluţia unică pe care o oferă: Ampera este o maşină electrică, dar păstrează
tot ce este mai bun din confortul şi sportivitatea condusului cu care suntem
deja obişnuiţi. Aceste elemente pot atrage atât companii şi instituţii
responsabile, cât şi persoane fizice interesate de impactul asupra mediului”,
consideră Cristian Milea, Opel Country Director România.
Una dintre cele mai importante particularităţi ale Ampera
este aceea că nu solicită prezenţa unei infrastructuri dedicate pentru
alimentarea cu energie electrică. Este suficientă reţeaua de electricitate
prezentă în fiecare locuinţă sau clădire de birouri, întrucât bateria Ampera se
poate încărca de la orice priză. Beneficiilor incontestabile ale condusului
electric li se adaugă alte caracteristici esenţiale ale modelui proiectat
pentru condusul în oraş: alături de confortul oferit de cele 4 locuri şi
portbagajul generos, dinamica oferită la condus este susţinută de puterea
motorului electric, ce reprezintă echivalentul a 150 CP.
Costuri de exploatare: prima revizie, aproximativ 40 euro
Oferind posibilitatea parcurgerii unei distanţe între 40
şi 80 de kilometri în mod exclusiv electric cu un plin de baterie, Ampera aduce
utilizatorului şi condiţii de exploatare atractive şi comode: intervale de
revizie de 30.000 de kilometri sau un an de zile şi garanţia Opel de 8 ani sau
160.000 kilometri pentru baterie şi sistemul electric de propulsie.
Valoarea primei revizii pentru Ampera este estimată la
aproximativ 40 euro, în timp ce costurile cumulate ale reviziilor pentru primii
5 ani sau 150.000 km se ridică la maximum 600 euro.
Pe parcursul exploatării sale, costurile de revizie
pentru modelul electric sunt comparative cu cele ale Corsa 1.3 CDTI. Faţă de
Insignia 2.0 CDTI, primul an de utilizare aduce un avantaj de cost de 77% în
favoarea Ampera, valoare ce creşte pe parcursul exploatării. În cel de-al
treilea an de utilizare, diferenţa ajunge şi la până la 84% costuri mai reduse
pentru Ampera.
Ampera, succes de vânzări în Europa
Autovehiculul revoluţionar de la Opel este cel mai bine
vândut automobil electric de pasageri din Europa, conform cifrelor de vânzări
din luna mai 2012. Cu o cotă de peste 20 la sută din segmentul european, Ampera
şi-a depăşit toţi rivalii. În Olanda, modelul a luat mai mult de 77 la sută din
cota de piaţă a modelelor EV de pasageri în luna mai, ceea ce îl face liderul
de necontestat al segmentului său, în condiţiile în care restul concurenţilor
au procente dintr-o singură cifră. Conform celor mai recente date disponibile,
Ampera este, de asemenea, automobilul electric de pasageri cel mai bine vândut
şi în Germania, cu o cotă de piaţă de mai mult de o treime, şi în Elveţia, cu
44 la sută.
Modelul mult premiat, câştigător şi la Monte Carlo
Ampera a câştigat mai mult de 50 de premii naţionale şi
internaţionale, inclusiv "Maşina Anului 2012 – Car Of The Year 2012” şi
premiul "Maşina Verde a Anului 2011". A primit, de asemenea,
certificări pentru siguranţă, cum ar fi maximul de 5 stele atribuite de Euro
NCAP.
Opel Ampera a câştigat şi a 13-a ediţie a Raliului
Internaţional Monte Carlo pentru automobile electrice şi propulsie alternativă,
la care a participat pentru prima oară în 2012. Patru Ampera s-au clasat între
primele 10 vehicule, în condiţiile în care au participat în jur de 130 de
maşini de la 30 de producători, printre care şapte Ampera. Ceilalţi competitori
au fost Renault Fluence Z.E., o maşină sport Tesla Roadster, un Mitsubishi
I-MiEV şi un Peugeot Ion.
Tehnologie revoluţionară de la Opel
Opel Ampera este primul autovehicul electric care se
poate deplasa oriunde, oricând. O baterie litiu-ion de 16 kWh alimentează
motorul electric de 111 kW/150 cp. În funcție de stilul
de conducere și de condițiile de
drum, autovehiculul poate parcurge o distanță cuprinsă
între 40 și 80 km fără a produce emisii poluante, funcționând numai pe baza energiei furnizate de baterie.
Sistemul de propulsie electrică Voltec al Ampera generează un cuplu instant de
370 Nm, ce propulsează autovehiculul de la zero la 100 km/h în aproximativ nouă
secunde şi asigură o viteză maximă de 161 km/h.
În modul autonomie extinsa, care se activeaza ori de câte
ori bateria a atins starea minimă de încărcare, puterea este furnizată de un
generator acţionat de un motor pe benzina de 1.4 litri 63 kW/86 CP. Autonomia
extinsă permite o distanţă de conducere totală de peste 500 de kilometri fără
realimentare.
Sursa: Opel Romania
0 comentarii