Primul showroom digital Audi se deschide in centrul
Londrei.
Directorul de vanzari Schwarzenbauer: “Vizitatorii se pot
astepta la un alt nivel de customer service.”.
Peste 20 de locatii internationale, situate in orase mari
pana in 2015.
Audi se pregateste pentru viitorul vanzarilor de autovehicule si intregeste reteaua sa de dealeri cu un nou format – Audi City. Prima locatie s-a deschis deja, pe 16 iulie 2012, in Londra, aproape de circul Piccadilly. Toata gama de modele a marcii este prezentata complet digital intr-un spatiu compact. Utilizarea eficienta a spatiului, facilitata de aceasta abordare, permite celor patru cercuri sa fie prezente in inimile oraselor mari, pe plan international. Pe parcursul urmatorilor ani, Audi va asigura mai multe astfel de locatii internationale si atractive, inaugurand pana in 2015 mai mult de 20 de magazine. In viitor, Audi City va juca un rol crucial in ceea ce priveste marketing-ul pentru noi servicii de mobilitate si modele Audi cu propulsie electrica.
“Audi City combina cele mai bune lucruri din doua universuri – prezentarea digitala de produs si contactul personal cu dealerul,” declara Peter Schwarzenbauer, membrul consiliului director al departamentului de marketing si vanzari la AUDI AG. “Acest nou format de retail ne aduce si mai aproape de clientii nostrii – geografic desigur, dar in primul si in primul rand in ceea ce priveste calitatea relatiei cu acestia. Audi City ofera noi grade de libertate in capitolul serviciilor “croite” si un contact cu clientul pe cat se poate de individual.”
Multumita tehnologiei media de ultima generatie, constructorul de autovehicule are acum posibilitatea de a oferi clientilor sansa de a experimenta in intregime configuratia. Vizitatorii isi pot alege digital vehiculul, din cele cateva sute de configuratii posibile, si sa il experimenteze la o scala realista de 1:1 pe ecranele ce umplu aproape tot spatiul. Mai mult, detaliile tehnice precum sasiul, caroseria sau iluminarea cu tehnica LED pot fi prezentate in mod individual pentru a face ca inovatiile sa fie intelese usor.
Audi se pregateste pentru viitorul vanzarilor de autovehicule si intregeste reteaua sa de dealeri cu un nou format – Audi City. Prima locatie s-a deschis deja, pe 16 iulie 2012, in Londra, aproape de circul Piccadilly. Toata gama de modele a marcii este prezentata complet digital intr-un spatiu compact. Utilizarea eficienta a spatiului, facilitata de aceasta abordare, permite celor patru cercuri sa fie prezente in inimile oraselor mari, pe plan international. Pe parcursul urmatorilor ani, Audi va asigura mai multe astfel de locatii internationale si atractive, inaugurand pana in 2015 mai mult de 20 de magazine. In viitor, Audi City va juca un rol crucial in ceea ce priveste marketing-ul pentru noi servicii de mobilitate si modele Audi cu propulsie electrica.
“Audi City combina cele mai bune lucruri din doua universuri – prezentarea digitala de produs si contactul personal cu dealerul,” declara Peter Schwarzenbauer, membrul consiliului director al departamentului de marketing si vanzari la AUDI AG. “Acest nou format de retail ne aduce si mai aproape de clientii nostrii – geografic desigur, dar in primul si in primul rand in ceea ce priveste calitatea relatiei cu acestia. Audi City ofera noi grade de libertate in capitolul serviciilor “croite” si un contact cu clientul pe cat se poate de individual.”
Multumita tehnologiei media de ultima generatie, constructorul de autovehicule are acum posibilitatea de a oferi clientilor sansa de a experimenta in intregime configuratia. Vizitatorii isi pot alege digital vehiculul, din cele cateva sute de configuratii posibile, si sa il experimenteze la o scala realista de 1:1 pe ecranele ce umplu aproape tot spatiul. Mai mult, detaliile tehnice precum sasiul, caroseria sau iluminarea cu tehnica LED pot fi prezentate in mod individual pentru a face ca inovatiile sa fie intelese usor.
Alaturi de Audi City, constructorul premium raspunde la nevoile fluctuante ale
clientilor. “Oamenii pun un accent mult mai mare pe increderea dintre ei si
marca – mai ales daca ne gandim la cresterile nivelului de informatii si a
varietatii de produse,” explica Schwarzenbauer. “Astfel, cu Audi City, noi
cream un one-stop-shop pentru experienta marcii noastre. Acesta se afla chiar
in miezul vietii clientilor nostrii, dar este perfect conectat la gama online
oferita de cele patru cercuri.”
Acest lucru este asigurat, in mod special, de catre
un director pentru relatii cu clientii, ce va fi delegat, in fiecare
locatie viitoare, de tipul Audi City. Aceasta persoana va fi contactul
central si consistent pentru toate nevoile clientului – de la prima consultare
pana la after-sales si alte astfel de servicii. In plus, fiecare Audi City este
conectat la un dealership Audi ce asigura intregul spectru de servicii AUDI AG.
Prin acest dialog personalizat cu clientul si prin serviciile deosebit de
individuale, Audi City reprezinta o extindere substantiala a experientei
retail. Pentru a sustine acest lucru, AUDI AG ofera angajatilor training-uri
special gandite pentru astfel de magazine urbane si sprijina dealerul in ceea
ce priveste triajul si alte instructii. Mai mult, angajatii au cunostiinte
anterioare din ce in ce mai vaste – de exemplu, expertii IT sunt calificati sa
explice universul digital ce sta la baza Audi City.
Locatiile centrale fac din fiecare Audi City mai mult decat un showroom.
Audi City se va transforma intr-un loc de intalnire pentru fanii marcii,
unde vor avea contact permanent cu universul celor patru cercuri.
Magazinele vor indeplini si rol de forum pentru orice tip de subiecte, nu
neaparat cel al automobilismului. De exemplu, dupa terminarea orelor de
program, acestea vor gazdui lecturi, discutii si expozitii cu teme precum
dezvoltarea urbana si mobilitate sau precum arta, cultura si design.
Sursa: Audi Romania
0 comentarii