Marca americană a semnat
un contract de sponsorizare pe o durată de 4 ani cu clubul din Barclays Premier
League.
Chevrolet devine
Sponsorul oficial al turneului nord-american al echipei FC Liverpool.
DETROIT – Chevrolet a
anunţat semnarea unui contract pe 4 ani cu clubul de fotbal Liverpool, devenind
Partenerul Auto Oficial al acestuia.
Parteneriatul va dura până la
sfârşitul sezonului 2015/2016 al ligii engleze de fotbal Barclays Premier
League şi al campaniilor europene şi include asigurarea vizibilităţii mărcii pe
Anfield Road, stadionul clubului de fotbal Liverpool, oportunităţi editoriale
în cadrul publicaţiilor în format tipărit şi digital ale clubului şi pe fan
club-urile online, precum şi apariţii ale jucătorilor în diferite campanii de
promovare comercială.
Chevrolet este, de asemenea,
sponsorul oficial al turneului desfăşurat înainte de începerea sezonului
oficial al clubului, unul dintre cele mai populare turnee din lume.
Chris Perry, vicepreşedinte de
marketing la nivel global din cadrul Chevrolet, a declarat: „Suporterii echipei
Liverpool din întreaga lume sunt recunoscuţi pentru admiraţia necondiţionată pe
care o simt faţă de echipa pe care o susţin. Relaţia noastră cu FC Liverpool depăşeşte
graniţele tradiţionale ale contractelor de sponsorizare şi se referă mai
degrabă la contactul cu suporterii. Toate acţiunile noastre vor avea rolul de
a-i menţine pe aceştia în postura de element central al jocului.”
Ian Ayre, directorul general al
clubului de fotbal Liverpool, a declarat: „La fel ca şi clubul nostru,
Chevrolet are o istorie lungă şi bogată, fiind o marcă globală în continuă
dezvoltare, iar acest parteneriat de referinţă demonstrează încă o dată
popularitatea de care se bucură echipa Liverpool la nivel internaţional.
„Parteneriatele cu mărci de mare
valoare precum Chevrolet ne vor ajuta să asigurăm dezvoltarea pe termen lung şi
succesul clubului nostru, atât pe teren, cât şi în afara acestuia. Suntem
nerăbdători să lucrăm alături de Chevrolet pentru a intra în contact cu
suporterii noştri şi pentru a-i antrena în joc, aceştia fiind unii dintre cei
mai devotaţi fani din întreaga lume.”
Pentru mai multe informaţii despre
ediţia din 2012 a turneului nord-american efectuat de FC Liverpool şi pentru a
achiziţiona bilete, accesaţi pagina de Internet www.lfctour.com.
Sursa: Chevrolet Romania
0 comentarii