Primul rezultat al alianţei
strategice globale.
Activităţile de logistică ale
Opel/Vauxhall şi Chevrolet & Cadillac Europe vor fi transferate către Gefco.
Detroit / Paris / Rüsselsheim – Ca un prim rezultat al
colaborării la nivel global, GM şi PSA Peugeot Citroen au încheiat un contract
de exclusivitate pe termen lung în vederea transferării celei mai mari părţi a
operaţiunilor de logistică ale GM în Europa, către Gefco, o filială deţinută în
întregime de PSA Peugeot Citroen şi lider în materie de logistică auto şi
industrială în Europa, dar nu numai.
Înţelegerea va avea impact asupra majorităţii
activităţilor de logistică ale Opel/Vauxhall, Chevrolet şi Cadillac la nivelul
Europei (inclusiv în Rusia) şi include servicii precum livrarea materialelor şi
componentelor către uzine, livrarea autovehiculelor asamblate către dealeri şi
transportul pieselor de schimb pentru servicii post-vânzare către centrele de
distribuţie.
Acesta este unul dintre cele mai ample înţelegeri pentru
servicii de logistică din industria auto europeană până la această dată, ce va
permite GM să-şi reducă costurile să-şi concentreze resursele interne mai mult
pe centrul business-ului auto.
Steve Girsky, Vicepreşedinte GM, a declarat: „Acest fapt
marchează prima etapă în obţinerea de avantaje din alianţa extinsă cu PSA.
Această înţelegere privind servicii de logistică va aduce GM eficienţă
operaţională şi reducere de costuri şi ne va permite să beneficiem din plin de
expertiza dovedită a Gefco.”
Philippe Varin, Preşedintele Consiliului director al PSA
Peugeot Citroen, a adăugat: „Această înţelegere reprezintă prima etapă din
colaborarea noastră strategică pe termen lung cu GM. Gefco își va putea continua strategia de extindere a
portofoliului de clienţi existenţi şi de dezvoltare a operaţiunilor sale
globale.”
Noua înţelegere pentru servicii de logistică dintre GM şi
Gefco va intra în vigoare din 2013.
Pe data de 29 februarie, GM şi PSA Peugeot Citroen au
anunţat încheierea unei alianțe strategice la nivel global, care va îmbina
capacităţile şi punctele forte ale celor două companii, contribuind la
profitabilitatea ambilor parteneri şi la îmbunătăţirea semnificativă a
competitivităţii acestora pe piaţa europeană.
Sursa: Opel Romania
0 comentarii