Bucuresti, iulie 2012 - Hyundai Auto Romania isi
consolideaza gama de modele, lansand noua generatie i20. Binecunoscutul model
din clasa B a fost revizuit si optimizat atat la interior, cat si la exterior,
adresandu-se, astfel, unui segment mai larg de cumparatori.
Dezvoltat in baza succesului inregistrat de modelul
anterior, noul i20 evidentiaza dezvoltarea gamei de autovehicule Hyundai prin
noi motorizari si prin design.
"Noul i20 reprezinta un model esential pentru gama
Hyundai la nivel national. Intrarea pe piata a noii generatii Hyundai de clasa
mica ne livreaza atuul necesar pentru rezultate superioare de vanzari pe piata
locala. Noul i20 se alatura acum trioului i30, Elantra, ix35 - modele care
sustin preponderent rezultatele in crestere ale marcii Hyundai in Romania.
Consider ca avem premisele necesare pentru a ataca din nou piata locala cu
produse si servicii extrem de atractive, acum disponibile si in segmentul
B", a declarat Teodor Brusalis, Director
Executiv al Hyundai Auto Romania.
Stil si design. Evolutia catre designul fluid.
Reproiectat in cadrul centrului tehnic Hyundai Motor
Europe din Germania, cu o lungime de 4 metri, noul i20 poarta amprenta
limbajului de design Hyundai, "sculptura fluidica".
Caroseria prezinta linii indraznete, ce denota senzatia de miscare continua.
Partea frontala include un element de design comun noilor
modele Hyundai: grila hexagonala. Pentru un aspect modern, noul i20 beneficiaza
de blocuri optice redesenate. Capota, aripile si spoilerul fata - care include
proiectoarele de ceata - precum si designul jantelor au fost reproiectate,
incadrand noul model in conceptul de design al noii game Hyundai "i".
Tot la capitolul design, specialistii Hyundai au oferit o
nota de actualitate noului i20, prin reproiectarea spoilerului si prin includerea
unui sistem de asistenta la parcarea cu spatele. Lampile au fost de asemenea
restilizate pentru a asigura unitatea designului.
Toate aceste modificari au condus la un coeficient
aerodinamic de 0,32.
Pentru piata nationala, noul i20 este produs in Turcia si
va fi disponibil in zece culori exterioare ale caroseriei - doua nemetalizate
si opt metalizate. Printre acestea se numara Alb Coral, Albastru Twilight, Rosu
Electric, Negru Diamond, Bronze si Gri Ember.
Barele de protectie reproiectate au adaugat noului i20 o
lungime suplimentara de 55 mm (30 mm in fata si 25 mm in spate), pana la 3.995
mm. Latimea, inaltimea si ampatamentul raman neschimbate, pastrand proportiile
dinamice ale modelului.
Confort. Materiale de calitate superioara si spatiu
generos.
Interiorul noului i20 a fost recreat, pentru a oferi
conducatorului auto si pasagerilor deopotriva, un nivel superior de spatiu si
confort.
Scaunele au fost redesenate, iar tapiteria acestora este
disponibila din material textil, piele sau combinatie de piele si material
textil. Mai mult, consola centrala a fost modificata in totalitate pentru a
include un nou schimbator de viteze. Prezentand insertii negre, plansa de bord
beneficiaza de un finisaj placut la atingere, fiind lacuita cu vopsea de tip
Nano P.U.
Exceptand materialele imbunatatite, interiorul noului i20
dispune si de un spatiu generos pentru un autovehicul de clasa mica. Spatiul
pentru cap este de 1.005 mm pentru locurile din fata si 970 mm pentru locurile
din spate. Spatiul la nivelul umerilor este de 1.350 mm si respectiv 1.340 mm,
in timp ce spatiul pentu picioare este apreciabil, oferind 1.074 mm si
respectiv 845 mm. Portbagajul are o capacitate de 295 litri (cu scaunele spate
nerabatate).
Printre dotarile optionale nou introduse pentru modelul
de clasa B se numara cheia inteligenta si butonul Start/Stop, semnalizatorul
care emite trei semnale luminoase la o singura atingere, lumini cu aprindere
automata, stergatoare cu senzor de ploaie si camera video pentru marsarier - cu
afisaj pe oglinda centrala.
Motorizari. O gama imbunatatita de motoare rafinate si
eficiente.
Toate variantele de motoare ce echipeaza noul i20 au fost
dezvoltate pentru clientii europeni. Acestea beneficiaza de valori performante
in materie de consum si emisii, fara a compromite in schimb puterea si
manevrabilitatea.
In scopul reducerii consumului si a emisiilor de noxe,
Hyundai si-a limitat gama de motorizari la patru unitati - doua diesel si doua
pe benzina, dezvoltand puteri intre 75 si 100 CP.
Avand in vedere protectia mediului inconjurator, Hyundai
a dezvoltat un motor diesel eficient, in trei cilindri, care livreaza 75 CP si
dispune de un cuplu de 180 Nm. Combinat cu sistemul integrat Hyundai Stop &
Go, acest propulsor beneficiaza de cele mai scazute emisii de CO2 pentru un
automobil disponibil in acest moment pe piata - doar 84 g/km, in timp ce
modelul standard are emisii de 99 g/km.
Si celelalte motorizari ale gamei sunt prietenoase cu
mediul inconjurator. Spre exemplu, unitatea diesel 1.4 litri, 90 CP emite doar
96 g/km, in timp ce motorizarea pe benzina 1.25 litri, 85 CP produce 109 g/km
(modelul standard are emisii de 114 g/km).
Transmisii adaptate fiecarei motorizari in parte.
In scopul obtinerii celui mai bun raport intre
performanta, emisii si consum, Hyundai a adaptat transmiile in functie de
motorizarea pentru care se opteaza. Astfel, sunt disponibile transmisii manuale
cu cinci sau sase trepte de viteza sau patru rapoarte in cazul cutiei automate.
Motorizarea pe benzina de 1.2 litri este corelata cu
transmisia manuala cu cinci trepte, care furnizeaza raportul optim intre
performanta si emisii - a caror valoare ajunge la 109 g/km, in conditiile in
care se asociaza cu tehnologia Hyundai Blue Drive.
Ambele motorizari diesel sunt echipate cu transmii
manuale cu sase trepte de viteza, pentru a reduce consumul si emisiile de CO2
si pentru a maximiza performanta.
Cu ajutorul tehnologiei Blue Drive, motorul diesel de 1.1
litri produce doar 84 g/km emisii de CO2. Aceasta insemna ca noul i20 nu este
doar un autovehicul de clasa B cu cele mai mici emisii, el reprezinta totodata
cea mai putin poluanta masina cu un motor conventional, disponibila in acest
moment in Europa.
Dotari destinate sigurantei de 5 stele Euro NCAP.
Proiectat pentru a se inscrie in clasamentul celor mai sigure
masini din clasa, noul i20 debuteaza cu un nivel de echipare exceptional in
materie de siguranta activa si pasiva. Fiecare unitate i20 este echipata in
varianta standard cu ESP (Electronic Stability Programme) si VSM (Vehicle
Stability Management). Protectia ocupantilor in eventualitatea unei coliziuni
este asigurata de otelul elastic utilizat in constructia caroseriei, in timp ce
airbagurile frontale, laterale si cortina optimizeaza protectia ocupantilor.
Cel mai cuprinzator pachet de servicii post-vanzare, fara
limita de kilometri
Asemenea celorlalte modele Hyundai lansate recent in
Romania, noul i20 dispune de pachetul 5 Year Triple Care, care include 5 ani
garantie fara limita de kilometri, 5 ani asistenta rutiera si 5 ani verificari
tehnice periodice gratuite.
Variante de echipare si preturi locale
Noul Hyundai i20 va fi disponibil pe piata locala
incepand cu a doua jumtate a lunii iulie 2012, in doua versiuni de echipare
aferente motorizarii pe benzina 1.2 litri: Comfort si Highway. In perioada
imediat urmatoare, in locatiile showroom Hyundai Auto Romania va fi disponibila
catre comercializare si motorizarea diesel 1.1 litri, in trei cilindri.
Preturile pentru noul Hyundai i20 in Romania incep de la 7.212 Euro cu TVA
inclus - pret disponibil prin programul Remat 2012, cu trei tichete incluse (
9.862 euro cu TVA inclus). Echiparea de baza cuprinde dotari la cel mai inalt
standard al clasei B, precum: sistemele ESP si VSM, 6 airbaguri standard,
inchidere centralizata, computer de bord, aer conditionat sau radio CD cu MP3
si mufa auxiliara.
Sursa: Hyundai Romania
0 comentarii