Rüsselsheim. Pregătind
lansarea pe piaţă a noului model de oraş şic şi elegant care este ADAM, Opel a
realizat parteneriate exclusive cu mai mulţi artişti avangardişti, precum
„Julien Simshäuser”, „Totally Enormous Extinct Dinosaurs” şi „Invernomuto”.
Aceşti tineri talentaţi şi promiţători din Germania, Marea Britanie şi Italia
reprezintă, de asemenea, pieţele-cheie în care Opel ADAM va juca un rol
important începând cu lansarea sa, la începutul anului 2013. Aceste proiecte au
fost documentate pe microsite-ul „ADAM&YOU”, unde
utilizatorii pot accesa materiale video, pot urmări filmări din culise şi
vizualiza fotografii.
Tomas Caetano,
Director de Marketing Opel, spune: „Suntem încântaţi să colaborăm cu aceşti
artişti avangardişti tineri şi deosebit de talentaţi pentru lansarea
elegantului nostru autovehicul urban, modelul Opel ADAM. Pe lângă ingineria
germană devenită deja tradiţie, am investit numeroase idei creative în
dezvoltarea modelului Opel ADAM, pentru a-i conferi cel mai înalt grad de
personalizare. Această creativitate şi individualitate se reflectă în munca
artiştilor.”
La începutul
colaborării, artiştii au avut posibilitatea să admire modelul ADAM în
exclusivitate, cu mult înainte de publicarea primelor fotografii cu acesta.
Artiştii au fost inspiraţi de modelul Opel ADAM, fiecare în felul său.
Rezultatul a constat în trei proiecte complet diferite, care reprezintă în ansamblu
spiritul acestui model cu trei uşi şi patru locuri. Autovehiculul inspiră, de
asemenea, trei stări de spirit diferite, JAM, GLAM şi SLAM, care pot fi
personalizate mai mult ca oricare autovehicul de pe piaţă.
De la dinozauri la supereroi
Julien Simshäuser a fost vizibil
impresionat de spaţiul generos de la interiorul modelului Opel ADAM. Artistul
din Heidelberg a fost vizibil impresionat cu spaţiul interior generos al ADAM.
El a conceput apoi o lume digitală, o lume de basm interactivă cu linii
vălurite şi forme abstracte. „La fel cum eu îmi pot conecta smartphone-ul la
modelul Opel ADAM, un vizitator se poate conecta la instalaţia mea şi apoi
totul poate fi pus în mişcare prin comenzi”, ne-a explicat Simshäuser. Acest
tânăr de 23 de ani, care a fost desemnat „Artistul digital al anului” în 2009,
îşi fundamentează opera de artă pe relaţia dintre natură şi tehnologie, în timp
ce reflectă asupra semnificaţiei faptului că suntem din ce în ce mai dependenţi
de reţelele de socializare.
Orlando Higginbottom,
cunoscut şi ca Orlando Higginbottom, cunoscut ca „Totally Enormous Extinct Dinosaurs”,
este renumit pentru casca sa colorată şi pentru costumele cu T-Rex. este
cunoscut pentru costumele sale T-Rex şi accesoriile colorate. DJ-ul şi
producătorul muzical s-a concentrat asupra temei culorilor şi posibilităţilor
de personalizare. Rezultatul: un videoclip amplu, plin de culoare şi confetti
pentru piesa „American Dream Part II”. Coloana sonoră de pe albumul său de
debut „Trouble”, lansat recent, a fost desemnată „cea mai hot din lume” de
către postul de radio BBC 1 din Marea Britanie, chiar înainte de lansarea
videoclipului. „Întotdeauna am crezut că este extrem de plictisitor ca toată
lumea să conducă unul dintre cele 15 modele cu toate culorile arătând aproape
la fel, însă modelul Opel ADAM este complet diferit”, a subliniat cu entuziasm
britanicul de 26 de ani.
Duoul artistic Duo-ul
artistic „Invernomuto” este
format din Simone Bertuzzi (28) şi Simone Trabucchi (27) şi a fost
inspirat de formele atletice ale ADAM. „În mod evident, Opel ADAM nu este un
bolid. Prin urmare, am dorit să-i accentuăm contururile elegante”, au explicat
cei doi italieni. Videoclipul lor prezintă un supererou tipic: muşchi tonifiaţi
într-un costum mulat, cu o mască sofisticată, care îşi petrece o noapte pe
pista de curse, acolo unde îşi arată puterile neobişnuite. Este ceva obişnuit
pentru „Invernomuto”, care s-au remarcat printr-un simţ al umorului deseori
absurd şi câteodată enigmatic.
Noul Opel ADAM îşi va
sărbători premiera mondială în cadrul Salonului Auto de la Paris (29 septembrie
- 14 octombrie 2012). Acest autovehicul de oraş elegant va fi disponibil în
showroom-urile dealerilor în 2013.
Sursa: Opel Romania
0 comentarii