Compania Goodyear a fost aleasă să ofere
acoperire media aeriană la Jocurile Olimpice din 2012 de la Londra.
NBC Olympics, o divizie a trustului media NBC Sports
Group, a ales compania Goodyear pentru a furniza imagini aeriene de la Jocurile
Olimpice de la Londra.
Goodyear îşi va face apariţia ca prezenţă aeriană pentru
a oferi acoperire media postului TV NBC Olympics la Jocurile Olimpice pentru a
zecea oară. Cea mai recentă dată la care Goodyear a lucrat pentru NBC Olympics a
fost în 2010 la Jocurile Olimpice de la Vancouver.
“Reputaţia Goodyear ca furnizor de înaltă ţinută de
imagini aeriene este cea care se potriveşte cel mai bine prestigiului
acoperirii media pe care o oferă NBC Olympics la jocurile olimpice,” a spus Nancy
Ray, director Goodyear pentru operaţiuni aeriene. “Suntem nerăbdători să oferim
spectatorilor şi telespectatorilor unele din cele mai bune şi unice imagini ale
acţiunilor care se desfăşoară jos, pe stadion.”
Goodyear a început să ofere acoperire media aeriană în urmă
cu 90 de ani. Dirijabilul Goodyear numit Volunteer a furnizat unui post de
radio local o imagine ca dintr-un ochi de pasăre de la Jocurile Olimpice de la Los
Angeles în 1932. Goodyear a coordonat de asemenea transmisiile TV de la
Jocurile Olimpice de la Los Angeles, Lillehammer, Atlanta, Sydney, Salt Lake
City, Torino, Beijing şi Vancouver.
Relaţia de lungă durată dintre Goodyear şi NBC a început
în 1955 când prima transmisie transcontinentală live din Statele Unite ale
Americii, ce a fost difuzată dintr-o navă aeriană, s-a petrecut dintr-un
dirijabil Goodyear la Parada Rozelor din 1955 şi la jocul de Rose Bowl din
Pasadena, California.
Astăzi, dirijabilele Goodyear oferă acoperire media pentru
toate reţelele media importante din lume, folosind platforme pentru camerele
video de înaltă-definiţie şi stabilizator giroscopic.
Drijabilele Goodyear au avut o prezenţă consistentă la
majoritateea evenimentelor sportive printre care se numără şi finalele de NBA,
finalele de la Daytona 500, MLB Playoffs şi cursele de cai Stanley Cup şi
Triple Crown. Goodyear a furnizat de asemenea imagini aeriene de la cele mai
importante gale de premiere printre care se numără galele Oscar, Emmy şi Latin
Billboard Awards.
Despre NBC Olympics
O divizie a NBC Sports Group, NBC Olympics este
responsabil de producerea, programarea şi promovarea Olimpiadei la nivel global
prin acoperirea pe care o oferă NBCUniversal. Este recunoscut faptul că NBC
Olympics a pus în valoare deosebita zestre a Olimpiadei, a creat producţii
premiate la nivel înalt şi a agregat cele mai mari audienţe din istoria
televiziunii în SUA. Nouă din top 11 cele mai vizionate evenimente televizate
din toate timpurile sunt Jocurile Olimpice prezentate în reţeaua NBCUniversal. Jocurile
Olimpice de vară de la Beijing au fost No. 1 cu 215 milioane de spectatori.
Sursa: Izabella Ghita, PR Managing Partner
0 comentarii