Producătorul este noul
partener al Borussia Dortmund.
Antrenorul campion Jürgen
Klopp este noul ambasador Opel.
Rüsselsheim. Adam Opel AG îşi extinde activităţile de
sponsorizare din prima ligă germană de fotbal. La sfârşitul lunii iunie,
producatorul a semnat parteneriate premium cu cluburi din "Bundesliga",
precum Fortuna Düsseldorf, Bayer 04 Leverkusen, Freiburg şi Mainz FSV SC 05,
începând din sezonul 2012/2013. Campioana actuală a Germaniei şi echipa de Liga
Campionilor, Borussia Dortmund, este de acum un nou partener de mare profil.
Mai mult, antrenorul lui Dortmund, Jürgen Klopp, va reprezenta Opel ca şi
ambasador de brand.
"Suntem entuziasmaţi de parteneriatul nostru cu cea
mai de succes echipă a Germaniei din acest moment. Este o platformă ideală
pentru ca Opel să ajungă la oameni din toată Germania", spune Dr. Thomas
Sedran, CEO interimar al Opel, explicând implicarea pe termen lung a
producătorului auto în fotbalul profesionist. "Borussia Dortmund este mai
mult decât un club de fotbal de succes. Clubul, cu stilul său şi bazinul mare
de fani este unul din puţinele din Germania care întruchipează cu adevărat
fotbalul ca un sport pentru mase. La fel ca Opel, Borussia Dortmund îşi are
rădăcinile în centrul societăţii. Împărtăşim şi aceleaşi culori ale siglei:
negru şi galben. Este o potrivire perfectă."
Acordul de cooperare cu clubul câştigător al Champions
League în 1997 şi de opt ori campion german se bazează pe o serie de acţiuni
care merg dincolo de sponsorizarea convenţională. Activităţile includ
publicitate pe panouri de exterior, precum şi în revista stadionului Borussia
Dortmund, "Echt". Opel oferă în plus vehicule de transport, ca o
facilitate pentru jucători şi oficiali, disponibile pentru angajamentele
publice şi pentru utilizarea de zi cu zi.
"Suntem încântaţi de parteneriatul cu campioana
germană", spune Alfred Rieck, Vice-Preşedinte Vânzări, Marketing şi
Post-Vânzare Opel,. "Borussia Dortmund nu este doar un club de top din
prima ligă, dar şi unul foarte popular. Se bucură de un sprijin puternic din
partea fanilor săi devotaţi,au o echipă tânără şi ambiţioasă, precum şi
un antrenor minunat. Clubul se poate aştepta la un viitor de succes, naţional
şi internaţional. Acordul pe termen lung dintre Opel şi partenerii săi din
prima ligă face parte din strategia de revitalizare a brandului. În afară de
sprijinul pentru aceste cluburi, marca intenţionează să sprijine 1.000 de
echipe de tineret, în cooperare cu dealeri Opel.
Jürgen Klopp, ambasador de brand
Un element important al cooperării dintre Borussia
Dortmund şi Opel este antrenorul clubului, Jürgen Klopp. Popular şi extrem de
respectat ca antrenor, el va reprezenta în viitor Opel ca şi ambasador de
brand. "Firea sa deschisă şi pozitivă este încă o potrivire perfectă cu
Opel. Jürgen Klopp întruchipează valori cheie ale brandului, cum ar fi pasiunea
şi performanţa", explica dr. Thomas Sedran. Jürgen Klopp, antrenorul
Borussia din 2008, alături de care a câştigat două titluri de campion, va
reprezenta în viitor Opel la evenimente oficiale.
Opel - pionier în sponsorizarea sportului
internaţional
Noile parteneriate înseamnă o revenire în calitate de
sponsor al sportului în Germania. Până în anul 2002, Opel a fost considerat ca
fiind unul dintre cei mai de succes sponsori în fotbal şi în sport din Europa.
În anii nouăzeci, marca a fost sponsor al FIFA şi UEFA, precum şi partenerul
cluburilor FC Bayern München, AC Milan, Paris Saint-Germain, IFK Göteborg şi al
echipei naţionale a Olandei. Opel a avut un acord de doisprezece ani cu Bayern
Munchen, între 1990 şi 2002. La acel moment, compania se axa în mod special pe
sporturi cu mingea, care în afară de fotbal includeau baschet, handbal, hochei,
tenis şi tenis de masă.
Sursa: Opel Romania
0 comentarii