Opel-Borussia Dortmund
Producătorul este noul partener al Borussia Dortmund.
Antrenorul campion Jürgen Klopp este noul ambasador Opel.

Rüsselsheim. Adam Opel AG îşi extinde activităţile de sponsorizare din prima ligă germană de fotbal. La sfârşitul lunii iunie, producatorul a semnat parteneriate premium cu cluburi din "Bundesliga", precum Fortuna Düsseldorf, Bayer 04 Leverkusen, Freiburg şi Mainz FSV SC 05, începând din sezonul 2012/2013. Campioana actuală a Germaniei şi echipa de Liga Campionilor, Borussia Dortmund, este de acum un nou partener de mare profil. Mai mult, antrenorul lui Dortmund, Jürgen Klopp, va reprezenta Opel ca şi ambasador de brand.

"Suntem entuziasmaţi de parteneriatul nostru cu cea mai de succes echipă a Germaniei din acest moment. Este o platformă ideală pentru ca Opel să ajungă la oameni din toată Germania", spune Dr. Thomas Sedran, CEO interimar al Opel, explicând implicarea pe termen lung a producătorului auto în fotbalul profesionist. "Borussia Dortmund este mai mult decât un club de fotbal de succes. Clubul, cu stilul său şi bazinul mare de fani este unul din puţinele din Germania care întruchipează cu adevărat fotbalul ca un sport pentru mase. La fel ca Opel, Borussia Dortmund îşi are rădăcinile în centrul societăţii. Împărtăşim şi aceleaşi culori ale siglei: negru şi galben. Este o potrivire perfectă."

Acordul de cooperare cu clubul câştigător al Champions League în 1997 şi de opt ori campion german se bazează pe o serie de acţiuni care merg dincolo de sponsorizarea convenţională. Activităţile includ publicitate pe panouri de exterior, precum şi în revista stadionului Borussia Dortmund, "Echt". Opel oferă în plus vehicule de transport, ca o facilitate pentru jucători şi oficiali, disponibile pentru angajamentele publice şi pentru utilizarea de zi cu zi.

"Suntem încântaţi de parteneriatul cu campioana germană", spune Alfred Rieck, Vice-Preşedinte Vânzări, Marketing şi Post-Vânzare Opel,. "Borussia Dortmund nu este doar un club de top din prima ligă, dar şi unul foarte popular. Se bucură de un sprijin puternic din partea fanilor săi devotaţi,au  o echipă tânără şi ambiţioasă, precum şi un antrenor minunat. Clubul se poate aştepta la un viitor de succes, naţional şi internaţional. Acordul pe termen lung dintre Opel şi partenerii săi din prima ligă face parte din strategia de revitalizare a brandului. În afară de sprijinul pentru aceste cluburi, marca intenţionează să sprijine 1.000 de echipe de tineret, în cooperare cu dealeri Opel.

Jürgen Klopp, ambasador de brand
Un element important al cooperării dintre Borussia Dortmund şi Opel este antrenorul clubului, Jürgen Klopp. Popular şi extrem de respectat ca antrenor, el va reprezenta în viitor Opel ca şi ambasador de brand. "Firea sa deschisă şi pozitivă este încă o potrivire perfectă cu Opel. Jürgen Klopp întruchipează valori cheie ale brandului, cum ar fi pasiunea şi performanţa", explica dr. Thomas Sedran. Jürgen Klopp, antrenorul Borussia din 2008, alături de care a câştigat două titluri de campion, va reprezenta în viitor Opel la evenimente oficiale.

Opel - pionier în sponsorizarea sportului internaţional
Noile parteneriate înseamnă o revenire în calitate de sponsor al sportului în Germania. Până în anul 2002, Opel a fost considerat ca fiind unul dintre cei mai de succes sponsori în fotbal şi în sport din Europa. În anii nouăzeci, marca a fost sponsor al FIFA şi UEFA, precum şi partenerul cluburilor FC Bayern München, AC Milan, Paris Saint-Germain, IFK Göteborg şi al echipei naţionale a Olandei. Opel a avut un acord de doisprezece ani cu Bayern Munchen, între 1990 şi 2002. La acel moment, compania se axa în mod special pe sporturi cu mingea, care în afară de fotbal includeau baschet, handbal, hochei, tenis şi tenis de masă.

Sursa: Opel Romania
Distribuie:
AUTOVITAL

AUTOVITAL

Autovital.ro este un blog auto cu știri auto, informații auto, documentații auto și multe altele, toate din nemărginitul univers auto! Haideți să îl descoperim împreună!

0 comentarii