Bucureşti, 13 iulie 2012
– Specialiştii Michelin România au organizat în luna iunie o serie de evenimente
ce au adus în discuţie performanţele gamelor
de anvelope Michelin şi noua reglementare europeană privind etichetarea
anvelopelor.
Evenimentele a fost dedicate forţei
de vânzări a distribuitorilor de anvelope Michelin, şi fac parte dintr-o serie
de 12 evenimente organizate de Michelin în perioada 11 – 22 iunie în Bulgaria,
Serbia şi Croaţia şi în România, în 5 oraşe: Bucureşti, Constanţa, Bacău,
Braşov şi Timişoara.
Odată cu noua reglementare europeană
care impune afişarea calificativelor de performanţă ale anvelopelor, Michelin
îşi reafirmă angajamentul de a oferi cel mai bun echilibru al performanţelor
pentru toate liniile sale de produs. Michelin sprijină introducerea noului
sistem european de etichetare a anvelopelor, care a fost conceput cu scopul de
a oferi consumatorilor informaţii practice privind trei caracteristici
importante de performanţă: aderenţa pe carosabil umed, eficienţa energetică şi
zgomotul la rulare.
În cadrul fiecărui eveniment,
specialiştii Michelin au prezentat angajamentul Michelin care vizează mai multe
performanţe decât cele incluse pe etichetă. Know-how-ul MICHELIN permite
dezvoltarea celor mai eficiente produse din punct de vedere al celor 3 criterii
de performanţă care sunt în topul cerinţelor consumatorilor: siguranţă,
longevitate şi economie de carburant. Rezultatele obţinute de principalele game
de anvelope MICHELIN confirmă nivelul de performanţă al acestora şi
angajamentul acestei mărci faţă de nevoile consumatorilor şi al restricţiilor
impuse de vehiculele utilizate.
Toate gamele de anvelope
de vară comercializate începând cu 2010 se încadrează în clasa A de performanţă
din punct de vedere al aderenţei pe carosabil umed, cel mai important parametru
privind siguranţa.
Angajamentul Michelin
privind optimizarea eficienţei energetice s-a concretizat prin încadrarea
noilor game de anvelope în clasa C, sau o clasă superioară, de performanţă.
Din punct de vedere al
zgomotului la rulare, toate gamele de anvelope de vară se încadrează în limitele care vor intra
în vigoare de la data de 1 noiembrie 2016 (cel mult două linii negre).
Strategia Michelin se concentrează
pe proiectarea şi fabricarea unor anvelope care să combine siguranţa în toate condiţiile de rulare (pe carosabil umed şi
uscat, în linie dreaptă, dar şi în viraje) eficienţa
energetică optimă şi randamentul
kilometric sporit, care influenţează în mod direct costul total al
exploatării unui vehicul, o preocupare majoră pentru consumatori, chiar dacă nu
apare inclus în noua reglementare. Longevitatea anvelopelor existente pe piaţă
diferă foarte mult. Există anvelope cu o durată de exploatare dublă faţă de
alte anvelope sau anvelope care pot fi rulate cu un an în plus faţă de
celelalte.
Aceasta este prima serie de
evenimente destinate forţei de vânzări a distribuitorilor din România,
Bulgaria, Serbia şi Croaţia. În România au fost alese 5 oraşe pentru
organizarea evenimentelor, Bucureşti, Constanţa, Bacău, Braşov şi Timişoara iar
în Serbia, evenimentele se vor organiza la Belgrad, Kralijevo şi Nis în
perioada 12 – 14 iunie. În Croaţia, în perioada 18 - 20 iunie vor fi organizate
2 evenimente în oraşele Zagreb şi Rieka. În perioada 20 – 22 iunie evenimentele
Michelin vor avea loc în Bulgaria,în
oraşele Sofia şi Varna.
Despre Michelin Group şi
Michelin România
Dedicată pentru îmbunătăţirea
mobilităţii durabile, Michelin creează, produce şi comercializează anvelope
pentru fiecare tip de vehicul, inclusiv avioane, automobile, biciclete, utilaje
industriale, echipamente agricole, camioane grele şi motociclete. Michelin are
115.000 de angajaţi în mai mult de 170 de ţări şi operează în 69 de situri de
producţie în 18 ţări din cinci continente. Compania publică, de asemenea,
ghiduri de călătorie, ghiduri pentru hoteluri şi restaurante, hărţi şi atlase
rutiere şi oferă şi servicii electronice ce sprijină mobilitatea, pe ViaMichelin.com.
Operaţiunile de cercetare şi inovare sunt în curs de dezvoltare şi luate în
îngrijire în centre de tehnologie din Asia, Europa şi America de Nord.
Grupul Michelin şi-a început
activitatea în România în august 2001. În prezent, Michelin are în România
aproape 3000 de angajaţi, 3 uzine, 2 la Zalău şi una la Floreşti şi o reţea
comercială. Începand cu anul 2005, România a devenit centru regional pentru
operaţiunile comerciale ale Grupului Michelin în Albania, Bulgaria, Croaţia,
Federaţia Bosniei şi Herţegovinei, Macedonia, Muntenegru şi Serbia.
Sursa: Michelin Romania
0 comentarii