Modelul primeşte o serie de retuşuri estetice şi
actualizări ale listei de echipare.
Suzuki Jimny şi-a câştigat un loc reputat în rândul
maşinilor off-road veritabile încâ de la debutul din 1970. În cei 42 de ani de
carieră a ajuns un model emblematic care, prin formatul, performanţele şi
imaginea sa a trecut testul timpului, râmânând la fel de carismatic şi relevant
prin reţeta sa de off-roader pur.
Jimny este la fel de în elementul său pe străzile urbane ca pe cărările care străbat munţii sau chiar în terenuri extrem de dificile, inaccesibile pentru majoritatea automobilelor.
Jimny este la fel de în elementul său pe străzile urbane ca pe cărările care străbat munţii sau chiar în terenuri extrem de dificile, inaccesibile pentru majoritatea automobilelor.
Dimensiunile compacte şi bine proporţionate ale Jimny şi unghiul de bracare al roţilor îi permit o manevrabilitate foarte lejeră în oraşele aglomerate. Raza minimă de întoarcere a maşinii este de doar 4,9 metri. Iar garda la sol (19 cm), unghiurile de atac şi degajare permisive, sistemul de tracţiune integral şi rigiditatea structurală îi oferă abilităţi de invidiat în off-road.
Actuala generaţie a debutat în 1997 şi a fost o dată actualizată prin facelift-ul din 2005. Iar în 2012 trece printr-o nouă evoluţie la nivelul estetic şi al listei de echipări.
Principalele noutăţi
Personalitatea şi estetica inconfundabilă a lui Jimny sunt şi mai puternic
conturate în urma facelift-ului din acest an.
Robusteţea lui Jimny este subliniată la nivelul caroseriei de noile profile ale
capotei motorului care include şi o priză de aer, precum şi de noul spoiler
faţă definit de linii mai dinamice şi proporţii mai impozante, care
încorporează proiectoarele de ceaţă repoziţionate. Însă cea mai mare atracţie o
prezintă emblematica grilă frontală care acum are două versiuni de design noi,
caracterizate de decupaje mai ample. Toate aceste evoluţii estetice au şi rolul
de a întâmpina stringentele standarde de siguranţă pentru pietoni impuse de
legislaţia europeană. Pentru a se adapta mai multor preferinţe, caroseria lui
Jimny este disponibilă în şapte culori, inclusiv noua nuanţă Breeze Blue
Metallic.
Habitaclul a fost actualizat cu scaune care au tetiere reprofilate pentru un
confort sporit şi includ sisteme ISOFIX pentru ancorarea scaunelor de copii. Şi
estetica scaunelor subliniază caracterul sportiv şi rafinamentul prin modelul
tapiţeriei care imită urmele de anvelopă şi a zonelor laterale din material
negru fin.
La fel ca şi până acum, scaunele din faţă se rabatează complet. Acestea se
unesc practic sub forma unui "pat" confortabil cu scaunele din spate,
rabatabile deasemenea individual. Prin rabatarea scaunelor spate se creşte
totodată şi volumul portbagajului.
Sursa: Suzuki Romania
Mi se pare o masina f diferita de stilul clasic al Suzuki.
RăspundețiȘtergere