Toyota pastreaza prima
pozitie in a doua editie a topului “Cele
mai verzi marci la nivel mondial,
publicat de compania de consultanta
Interbrand. Studiul ia in considerare informatiile publice despre
perfomantele unei marci in raport cu mediul si perceptia opiniei publice despre
marca respectiva, asa zisa “imagine verde” pe care marca o are in societate. Pe
baza acestor informatii se realizeaza scorul de performanta verde.
Conform Interbrand, succesul Toyota
in raportul de anul acesta se
datoreaza continuitatii in preocuparea
fata de mediu aratata de managementul
companiei. Interbrand ia de asemenea in considerare expansiunea
mondiala a primului vehicul hybrid produs in masa, Toyota Prius.
Vanzarile de vehicule integral
hybrid ale companiei au depasit 4 milioane de unitati la sfarsitul lunii aprilie 2012, incluzand
439.000 de unitati vandute in Europa. Planul Toyota Europa este de a creste
cota de piata a modelelor integral hibrid Toyota si Lexus la 14% la sfarsitul
anului 2012, fata de 10% cat este in momentul de fata.
Incepand cu acest an, familiei
Toyota Prius i se adauga modelele Prius + si Prius Plug-in Hybrid, iar in segmentul B a fost pornita o adevarata
revolutie, odata cu lansarea modelului Yaris Hybrid.
Fiind o companie ce isi propune
sa creeze masina ecologica perfecta, Toyota are o
strategie pe termen lung in ceea ce priveste abordarea sustenabila a tuturor
operatiunilor sale, avand ca obiectiv reducerea emisiilor de dioxid de carbon
pe parcursul intregului proces de productie si vanzare.
Mai multe informatii despre
raportul Bets Global Green Brands pot gi obtinute accesand http://www.interbrand.com/Libraries/Press_Release/2012_BGGB_Press_Release_Final.sflb.ashx
Sursa: Toyota Romania
0 comentarii