Concursul
de filme „2.59 @ Old Trafford” urmăreşte să surprindă spiritul microbiştilor cu
un minut înainte de startul partidei.
Premiul
cel mare: 8.000 de lire sterline şi o vacanţă exclusivistă pentru două persoane
în Londra.
Zurich. Pentru concursul de filme MOFILM Londra din acest
an, Chevrolet şi MOFILM, o comunitate artistică internaţională, lansează o
provocare către producătorii de film debutanţi din întreaga lume pentru a
surprinde unul dintre cele mai pasionante momente împărtăşite de orice suporter
din lume: aceştia trebuie să surprindă într-un film scurt de 60 de secunde
efervescenţa şi energia explozivă care se instalează în rândurile suporterilor
din întreaga lume cu un minut înainte de startul partidei, sâmbătă, la ora
14:59 pe Old Trafford, fie că sunt pe stadion, într-un bar sau acasă.
Chevrolet a încheiat la începutul acestui an un
parteneriat cu Manchester United, clubul de fotbal din Premiere League,
devenind sponsorul oficial auto al echipei. Manchester United este una dintre
cele mai mari grupări sportive la nivel mondial, având sute de milioane de fani
în întreaga lume.
„Prin noul parteneriat cu Manchester United, aducem
fanii mai aproape de meci”, a declarat Beate Stumpe, directorul departamentului
de Brand & Marketing în cadrul Chevrolet Europe. „Suntem foarte nerăbdători să vedem felul în care
tinerii producătorii de film vor reuşi să redea aşteptarea plină de emoţie a
suporterilor în minutul de dinaintea startului partidei.”
Câştigătorul marelui premiu va primi 8.000 de lire
sterline şi va pleca într-o vacanţă exclusivistă pentru două persoane în
Londra.
Pentru a participa la concurs, participanţii se pot
înregistra pe pagina de internet Mofilm pentru a descărca indicaţiile furnizate
de Chevrolet. Materialele video pot fi trimise până la data de 1
octombrie 2012, ora 12:00. Ceremonia de decernare a premiilor va avea loc în
perioada 23 - 25 octombrie în Londra.
Chevrolet colaborează cu MOFILM încă din 2009 în cadrul
mai multor iniţiative desfăşurate în Statele Unite ale Americii, India şi
Europa.
Despre
MOFILM
MOFILM îi ajută pe producătorii de film debutanţi
să producă materiale video pentru mărci importante şi cauze sociale. Misiunea MOFILM este de a
oferi posibilitatea spiritelor creative din întreaga lume şi cu orice pregătire
„să creeze, să se remarce şi să cunoască celebritatea!”, utilizând platforma
MOFILM drept bază pentru a desfăşura în fiecare an mai multe concursuri de film
importante, cu scopul de a descoperi noi talente.
Sursa: Chevrolet Romania
0 comentarii