München, 5 august. Bill Auberlen (SUA)
şi Jörg Müller (Germania) au dus modelul #55 BMW Team RLL M3 GT pe locul al
treilea la categoria GT la finalul "Mid-Ohio Sports Car Challenge",
cursă de două ore şi 45 de minute în cadrul American Le Mans Series (ALMS),
după ce au plecat din pole position. Coechipierii de la BMW Team RLL, Joey Hand
(SUA) şi Dirk Müller (Germania), au încheiat pe locul al cincilea, cu modelul
#56 BMW M3 GT, după ce au luat startul de pe a şaptea poziţie a grilei.
Cea de-a patra clasare pe
podium din acest sezon pe care o obţine echipa menţine BMW pe locul secund în
clasamentul constructorilor, la 20 de puncte de Chevrolet. Hand şi Müller, campioni
în ierarhia GT din 2011, au revenit pe poziţia a doua în clasamentul piloţilor.
Auberlen şi Jörg Müller se menţin pe locul al şaselea.
Următoarea etapă din
sezonul 2012 al American Le Mans Series va avea loc pe Road America, în Elkhart
Lake (statul Wisconsin, SUA), la 18 august.
Bobby Rahal (Team
Principal):
"Cu toate restricţiile
pe care campionatul ni le-a impus şi cu libertăţile pe care le-a oferit
concurenţei, este clar că nu suntem suficient de rapizi. A fost un dezechilibru
evident în ultimele curse şi sper că ALMS va îndrepta lucrurile. Când ştii că
nu ai ritmul necesar, trebuie să te bazezi pe strategie şi pe şansă. Săptămâna
aceasta, Corvette a avut parte de un incident şi am fost norocoşi din nou.
Trebuie să revenim la un nivel egal şi corect şi să le oferim acestor băieţi o
şansă dreaptă."
"O clasare pe podium
este mereu ceva bun, dar nu sunt mulţumit de penalizarea «stop and go» primită
din cauza depăşirii vitezei la standuri. Pe volan este un buton de limitare a
vitezei. L-am apăsat şi am primit acea sancţiune. Trebuie să privim datele şi
să vedem ce s-a întâmplat. Am muncit intens, dar trebuie să avem posibilitatea
de a ne lupta pentru rezultate mai bune."
Bill Auberlen (#55 BMW M3
GT):
"În ciuda pole
position, am fost în afara luptei încă de la primul pit stop. Penalizarea
pentru depăşirea limitei de viteză la standuri a ruinat toată munca noastră. Am
fost pregătiţi, dar nu am fost suficient de rapizi pe întreaga durată a
cursei."
Dirk Müller (#56 BMW M3
GT):
"Categoric, nu a fost
ziua noastră - din nou. Pentru ca prejudiciul să fie şi mai mare, când am
intrat în cockpit, nu am reuşit să văd mare lucru prin parbriz, pentru că
acesta era foarte murdar de la lipiciul foliei de protecţie. Vedeam doar prin stânga
şi prin dreapta, dar a fost extrem de dificil să pilotez o oră într-o
semi-orbire. A fost o zi foarte grea."
Joey Hand (#56 BMW M3 GT):
"A trebuit să fiu
foarte agresiv încă de la start pentru că am plecat din partea a doua a grilei.
Am dat maximum posibil şi am încercat să le fac probleme adversarilor. Am
recuperat câteva poziţii, dar nu am fost suficient de rapizi pe liniile drepte.
A fost prea uşor pentru ceilalţi să ne depăşească."
Clasamentul piloţilor
(etapa 6/10)
1. Oliver Gavin, Tommy
Milner 93; 2. Joey Hand, Dirk Müller 81p; 3. Jan Magnussen, Antonio
Garcia 80p; 4. Scott Sharp, Johannes Van Overbeek 65p; 5. Jörg Bergmeister,
Patrick Long 56p; 6. Jörg Müller, Bill Auberlen 53p; 7. Wolf
Henzler, Brian Sellers 45p.
Clasamentul echipelor
(etapa 6/10)
1. Corvette Racing 114p; 2.
BMW Team RLL 89p; 3. Extreme Speed Motorsports 69p.
Clasamentul constructorilor
(etapa 6/10)
1. Chevrolet 114p; 2.
BMW 94p; 3. Porsche, Ferrari 85p.
Sursa: BMW Romania
0 comentarii