Bucureşti, 1 august 2012 – Campania de vară PREMIO,
desfăşurată în perioada 20 aprilie – 20 iunie a.c. în toate centrele PREMIO din
ţară, şi-a găsit un câştigător. Alina Cătălina Nicolae, client fidel al Premio
Speed Ploieşti, a ales să nu meargă vara cu anvelope de iarnă şi a achiziţionat
în perioada campaniei derulată de Goodyear în reţeaua sa de franciză un set de
anvelope DUNLOP Sport 01 care i-au adus noul Opel Astra.
Dintre toţi cei ce au achiziţionat
câte un set de anvelope de vară marca Goodyear, Dunlop sau Fulda în cele 25 de
centre Premio din ţară, care deservesc zonele Bucureşti (cu trei centre), Arad,
Oradea, Timişoara, Baia Mare (cu două centre), Afumaţi, Pipera, Craiova,
Râmnicu-Vâlcea, Braşov, Târgu-Mureş, Botoşani, Galaţi, Iaşi, Cluj-Napoca, Deva,
Ploieşti, Suceava, Satu Mare, Piteşti, Bacău şi Buzău, câştigătorul a fost o
ploieşteancă. Ca urmare a deciziei sale de achiziţie, Alina Cătălina Nicolae este
acum posesoarea noului Opel Astra pus în joc la începutul campaniei de vară
Premio.
„Campania Premio [1] a pus în joc un
premiu mare şi important, pe măsura importanţei mesajului nostru: alegerea
potrivită a anvelopelor şi adecvarea lor la condiţiile de temperatură şi la
sezon creşte siguranţa în trafic şi scade consumul de carburant. Cu acest gând
concepem fiecare campanie destinată motivării consumatorilor de anvelope să ia
decizii de achiziţie cât mai potrivite”, a precizat Ovidiu Bălan, Director
General pentru România şi Bulgaria al Goodyear Dunlop Tires România. „Anvelopele
sunt singurul punct de contact al maşinii cu suprafaţa drumului. De aceea
întreţinerea lor, schimbarea lor la timp şi adecvarea lor la contiţiile de
temperatură şi presiune, date de fiecare anotimp în parte, sunt elemente extrem
de importante pentru confortul călătoriilor, siguranţa în trafic şi un consum
de carburant redus. Astfel, prin campania Premio din această vară ne-am propus
nu numai să atragem şi să fidelizăm clientul Premio, ci şi să convingem toţi
cumpărătorii să aleagă să nu ruleze şi vara cu anvelopele de iarnă, obligatorii
doar în sezonul rece”, a mai precizat acesta.
La achiziţionarea setului de
anvelope care i-a adus norocosului câştigător marele premiu al campaniei „Nu
crezi că a venit vremea să treci la anvelope de vară?”, Alina Cătălina Nicolae a
beneficiat atât de premiile instant puse la dispoziţia cumpărătorilor de
anvelope Goodyear, Dunlop sau Fulda în timpul campaniei, cât şi de reducerea
aplicată odată cu folosirea cardului de fidelitate PREMIO, disponibil şi activ
în toate centrele Premio din ţară.
Premio Speed Ploieşti, centrul care
a dat marele câştigător al campaniei, este activ din decembrie 2009, fiind
printre primele centre cu franciză de la Goodyear de la noi din ţară. Premio
Speed Ploieşti este un centru greenfield ridicat de la zero după toate normele
şi standardele de funcţionare ale unui magazin-service Premio european. În
momentul de faţă, Premio Speed Ploieşti oferă o gamă completă de service şi
mentenanţă roţi atât pentru turisme şi maşini utilitare de până la 3,5 tone,
cât şi pentru camioane, în 4 rampe de lucru echipate la cele mai înalte
standarde.
Programul european de franciză
Premio de la Goodyear a fost introdus pe piaţa din România în 16 aprilie 2009,
pe un fond descendent al interesului pentru investiţii pe piaţa internă de profil.
Până în prezent, reţeaua locală de franciză Premio de la Goodyear a înregistrat
o valoare a investiţiei cumulate de peste 9.700.000 de euro şi continuă să se
extindă cu noi centre de profil peste tot în ţară.
Centrele Premio din România îşi
aşteaptă clienţii cu sfaturi competente, expertiză, servicii de top, anvelope
şi accesorii auto la cel mai bun raport calitate/ preţ, precum şi cu noi
campanii destinate atât clienţilor fideli, cât şi celor care încearcă prima
dată calitatea standardizată Premio.
Despre franciza Premio
de la Goodyear
Programul
de franciză Premio a fost implementat prima dată de organizaţia German
Goodyear-Franchise (GDHS), în 1996, şi este un concept al companiei
Goodyear furnizat dealerilor în sistem franciză. În 2002, Premio Elveţia a fost
primul pas spre pieţele internaţionale. La nivel european există peste 4.200 de
magazine-service Premio, HiQ (Marea Britanie) sau Vulco (Franţa), toate
reprezentând acelaşi concept. Goodyear continuă în prezent extinderea lanţului
Premio pe 12 pieţe printre care Ungaria, Turcia, Austria, Rusia, Polonia,
Slovenia, Bulgaria şi România. În aceste magazine-service se găsesc atât
mărcile de anvelope proprii ale Goodyear, cât şi alte mărci de anvelope,
accesorii şi piese de schimb, clienţii direcţi beneficiind şi de serviciile
aferente pentru operaţiuni de întreţinere şi montaj pe loc.
[1] Campania
a avut la bază imaginea contrastantă dintre un tânăr înfofolit în geaca sa de
iarnă şi fundalul vesel şi însorit al unei plaje tropicale cu tineri gata să se
bronzeze şi să facă o baie rece în mare.
Sursa:
Izabella Ghita, PR Managing Partner
0 comentarii