Foto: Mazda Playground on Facebook |
Bucureşti, 6 august 2012 – Mazda Takeri este
unul dintre câştigătorii concursului de design “Automotive Brand Cotest
2012”. Modelul, expus pentru prima oară la Salonul Auto de la Geneva, anul
acesta, a fost declarat câştigător în cadrul categoriei “Concepte” de juriul
internaţional compus din jurnalişti auto. Premiul va fi decernat la Salonul
Auto de la Paris, la sfârşitul lunii septembrie a acestui an. Concursul
“Automotive Brand Contest” este organizat de Consiliul de Design din Germania
(German Design Council), o fundaţie înfiinţată în 1953 şi unul dintre cele mai
renumite centre de expertiză în design din lume. „Automotive Brand Contest”
premiază designul produselor internaţionale în cadrul a 11 categorii, pentru
importanţa lor în dezvoltarea pe termen lung a brandului.
Prezentat pentru prima oară la sfârşitul lui
2011, la Salonul Auto de la Tokio, Mazda Takeri este unul dintre primele modele
Mazda care integrează noul limbaj de design al companiei, denumit KODO –
sufletul mişcării. Sedanul cu patru locuri şi aer de coupe oferă în mare măsură
indicii despre cum va arăta noua generaţie Mazda6. Noua Mazda6 va fi expusă în
premieră la Salonul Auto de la Moscova între 29 august şi 9 septembrie 2012. Pe
lângă noul design, Mazda Takeri înglobează şi tehnologii de referinţă.
Acesta foloseşte tehnologiile inovatoare SKYACTIV şi este primul vehicul Mazda
echipat cu i-ELOOP, un sistem de frânare regenerativă. Sistemul va intra în
producţia de serie odată cu noua Mazda6.
Sursa: Daniel Amzar, Free Communication
0 comentarii