Hyundai a obtinut trei premii la a doua editie a competitiei marcilor
auto, organizate de catre consiliul german de design. Noua generatie i30 a
castigat titlurile "Cel mai bun interior" si "Cel mai bun
exterior", in timp ce distinctia pentru "Cel mai bun concept" a
fost acordata modelului i-oniq.
Atat noul i30, cat si concept car-ul i-oniq au fost proiectate in
cadrul centrului tehnic de la Russelsheim, Germania, de catre echipa Hyundai
Motor Europe.
Cele doua victorii ale noii generatii i30 demonstreaza angajamentul
Hyundai fata de designul produselor sale, in conformitate cu cerintele
clientilor europeni. Aspectul exterior al masinii se inscrie in filosofia
"sculptura fluida" abordata de catre Hyundai, generand senzatia de
miscare continua chiar si atunci cand stationeaza si conferindu-i o atitudine increzatoare,
gratie proportiilor sale dinamice. Interiorul noului i30 reprezinta un progres
semnificativ fata de modelul anterior, in timp ce utilizarea unor materiale de
calitate superioara sporeste impactul vizual.
Modelul Hyundai i-oniq si-a facut debutul in cadrul Salonului Auto de
la Geneva 2012, prezentand noua tehnologie si noua linie de design Hyundai.
Cunoscut sub indicativul HED-8, concept car-ul i-oniq este caracterizat de un
design distins si trasaturi musculare, calitatile premium evidente regasindu-se
atat la exterior, cat si la interior. Designul futurist al habitaclului imbina
ergonomia pozitiei la volan, cu un nivel ridicat de confort pentru pasageri.
Allan Rushforth, Senior Vice President si COO al Hyundai Motor Europe,
a declarat: "Recunoasterea venita din partea consiliului german de design,
reprezinta o confirmare a transformarii Hyundai din ultimii ani. Influenta
stilistica a conceptului 'sculptura fluida' a adaugat a componeta emotionala
produselor noastre, care pastreaza de asemenea caracteristicile rationale care
au contribuit la succesul marcii. Noua generatie i30 reprezinta cea mai buna
confirmare a angajamentului nostru de a oferi autovehicule care raspund
asteptarilor clientilor europeni, ca parte a strategiei de produs
Hyundai."
La editia din 2011 a aceluiasi concurs, Hyundai a obtinut premiul
"Cel mai bun exterior" pentru modelul i40 wagon - un alt model
proiectat in Europa, pentru clientii europeni.
Castigatorii competitiei marcilor auto sunt selectati de catre un grup
independent de experti in domeniu. Juriul este alcatuit din designeri auto,
jurnalisti si academicieni.
Sursa: Hyundai Romania
0 comentarii