Mercedes-Benz este prima companie
producătoare de automobile premium care lansează în România versiuni ale
website-ului pentru smartphone şi sistemul multimedia integrat la bordul
autoturismelor sale (COMAND Online).
Mercedes-Benz facilitează acum
accesul utilizatorilor la informaţii, de pe telefonul mobil sau de pe sistemul
multimedia (COMAND Online).
În luna septembrie, Mercedes-Benz va
lansa şi o variantă a website-ului pentru tablete.
Mercedes-Benz România a lansat două website-uri pentru
smartphone şi sistemul multimedia integrat la bordul autoturismelor sale
(COMAND Online), adaptându-se, nevoilor specifice de comunicare digitală ale utilizatorilor
din toată ţara. Astfel, folosind telefonul mobil sau sistemul multimedia, cei
interesaţi pot afla mult mai uşor informaţii atât despre autovehiculele
Mercedes-Benz, cât despre serviciile şi accesoriile puse la dispoziţie.
Unul dintre cele mai importante
beneficii oferite de varianta mobi site
este configuratorul auto care
permite alegerea opţiunilor şi dotărilor pentru diferitele tipuri de
autoturisme, asigurând o personalizare completă a autoturismului dorit chiar de
pe smartphone.
“Noile
versiuni ale website-ului Mercedes-Benz au fost create având la bază www.mercedes-benz.ro, dar conţinutul a
fost optimizat pentru smartphone-uri şi COMAND Online. Acestea oferă detalii
referitoare la toate modelele de autoturisme Mercedes-Benz, inclusiv
configuratorul auto, precum şi aplicaţia de localizare a Centrelor
Mercedes-Benz din România”, afirmă Claudiu
Arion, e-Business & CRM
Manager, Mercedes-Benz România.
Mercedes-Benz este primul producător
de automobile care lansează două astfel de website-uri optimizate pentru
utilizatorii din România. Astfel, compania înregistrează o premieră pentru
industria auto premium din ţara noastră, în spiritul inovator caracteristic.
“În
acest moment, suntem primul brand auto din România care a implementat o soluţie
dedicată pentru telefonul mobil şi sistemul multimedia integrat la bordul
autoturismelor noastre (COMAND Online). Cele două versiuni au funcţionalităţi
multiple şi paginile de conţinut integral optimizate”, declară Valeriu Zaharia, Sales & Marketing
Manager Mercedes-Benz Cars România.
Dând dovadă de mai multă deschidere
şi flexibilitate, Mercedes-Benz România este acum mai aproape de clienţi şi de
admiratorii brandului. Această iniţiativă va fi urmată în luna septembrie de
lansarea unei noi versiuni pentru tablete.
La accesarea site-ului naţional www.mercedes-benz.ro, în funcţie de dispozitivul folosit
pentru navigare (pc/smartphone/sistem multimedia) detectat de website, se
deschide automat una dintre cele 3 versiuni: pc, smartphone sau sistem
multimedia.
Versiunea pentru smartphone este
disponibilă la: http://m.mercedes-benz.ro/.
Versiunea pentru sistemul
multimedia COMAND Online este disponibilă la: http://c.mercedes-benz.ro/.
Sursa: Mercedes-Benz Romania
0 comentarii