Sasiul SuperSport  Opel Insignia
Şasiul SuperSport optimizează ţinuta de drum şi manevrabilitatea autovehiculului.
Alte 2 trenuri de rulare Insignia disponibile împreună cu pachetul pentru şasiu.
Include suspensie HiPerStrut, frâne Brembo şi reglaje OPC.

Rüsselsheim. Opel utilizează pentru prima oară şasiul SuperSport de înaltă performanţă pentru autovehiculele Insignia cu tracţiune pe puntea faţă. Două variante Insignia, pe benzină şi diesel, cu tracţiune pe puntea faţă (FWD) vor fi prevăzute cu un pachet pentru şasiu format din suspensia HiPerStrut (High Performance Struts), frâne Brembo şi reglat în conformitate cu setările OPC (OpelPerformance Center).  Această combinaţie de şasiu era disponibilă anterior exclusiv pentru modelul sportiv Insignia OPC şi variantele Insignia cu tracţiune integrală, care sunt prevăzute cu diferenţiale autoblocante electronice (e-LSD) de optimizare a tracţiunii şi stabilităţii pentru a distribui cuplul conform necesităţilor. Şasiul poate fi acum comandat şi în combinaţie cu variantele cu tracţiune pe puntea faţă ale modelului echipat cu motor diesel 2.0 CDTI de 118 kW / 160 cp şi ale modelului cu motor pe benzină supraalimentat de 2 l, cu o putere de 162 kW / 220 cp. Sistemul FlexRide care oferă 3 moduri de funcţionare (Standard, Tour şi Sport), care adaptează parametrii de amortizare, de direcţie şi de acceleraţie ai autovehiculului prin simpla apăsare a unui buton.

Pachetul pentru şasiu SuperSport include suspensia faţă HiPerStrut (High Performance Struts), în combinaţie cu frânele Brembo, extrem de eficiente. Aceste frâne sunt prevăzute cu discuri perforate transversal, de mari dimensiuni (355 x 32 mm), etriere cu patru pistoane din aluminiu de înaltă rezistenţă şi plăcuţe de frână de înaltă performanţă. Discurile de frână flotante din material compozit (aluminiu-fontă) dezvoltate special sunt formate dintr-un rotor de frână din fontă şi un clopot de disc din aluminiu.

Suspensia HiPerStrut, utilizată pentru prima dată pe Insignia OPC, marchează o evoluţie semnificativă faţă de suspensia faţă MacPherson standard pe Insignia. Aceasta optimizează aderenţa pe carosabilul umed sau uscat şi permite aplicarea unei puteri mai mari în timpul virajelor.

În timp ce suspensia utilizează aceleaşi puncte de montare precum celelalte variante Insignia, unghiul de înclinare al pivotului a fost redus de la 13 la 9 grade, scurtând aşadar lungimea fuzetei cu o valoare cuprinsă între 23 - 44 mm. Fiecare dintre aceste valori le permite şoferilor să se bucure suplimentar de puterea oferită de modelul Insignia. Reducerea unghiului de înclinare al pivotului contribuie la reducerea alunecării roţilor în viraje, permiţându-le roţilor din faţă să menţină o aderenţă mai bună în timpul virajelor, întârziind astfel apariţia subvirării. Lungimea mai scurtă a fuzetei reduce semnificativ fenomenul de mişcare violentă a volanului provocată de cuplul ridicat la acceleraţia bruscă şi optimizează rezistenţa la fenomenul de mişcare necontrolată a volanului în viraje pe teren accidentat.

De la lansarea sa, modelul Opel Insignia a primit numeroase premii naţionale şi internaţionale, inclusiv prestigioasa distincţie „Car of the Year - Maşina Anului 2009”. Clienţii au confirmat acest succes printr-o cerere impresionantă - de la lansarea sa din 2008 şi până în prezent, s-au vândut peste 500.000 de unităţi ale celui mai performant model al mărcii. 

Sursa: Opel Romania
Distribuie:
AUTOVITAL

AUTOVITAL

Autovital.ro este un blog auto cu știri auto, informații auto, documentații auto și multe altele, toate din nemărginitul univers auto! Haideți să îl descoperim împreună!

0 comentarii