După ce a înregistrat un record al vânzărilor în prima jumătate a
acestui an, BMW Group a raportat cele mai bune performanţe din istorie pentru
luna iulie. Cu un total de 135.537 de automobile ale mărcilor BMW, MINI şi
Rolls-Royce (2011: 129.102) livrate în întreaga lume, compania a înregistrat o
creştere de 5,0% comparativ cu anul anterior. De asemenea, a fost pentru prima
dată în istoria companiei când în primele şapte luni au fost livrate peste un
milion de maşini. Din ianuarie până în iulie, numărul de automobile ajunse la
clienţi a crescut cu 7,6%, la 1.036.088 unităţi (2011: 962.493).
Ian Robertson, membru al Consiliului Director, responsabil pentru
vânzări şi marketing BMW, a declarat: "BMW Group îşi continuă traseul de
succes şi în luna iulie şi suntem încrezători că şi în a doua jumătate a anului
vom înregistra câştiguri importante. Noile modele au fost bine primite -
luxosul BMW Seria 6 Gran Coupé a avut un debut excelent - şi suntem încrezători
că noile BMW Seria 7 şi X1, care vor fi lansate luna aceasta, vor oferi un
succes asemănător".
Pieţe:
În primele şapte luni ale acestui an, BMW Group a avut creşteri
consistente în Asia, cu vânzări care au crescut cu 25,0%, la 274.058 unităţi
(2011: 219.204). În luna iulie, vânzările au urcat cu 20,8%, la 36.128
automobile (2011: 29.950). Numeroase pieţe importante din Asia au avut parte de
creşteri de cel puţin 10 procente, printre acestea numărându-se Japonia (3.909/
+13,8%), Coreea de Sud (3.164/ +27,8%) şi China. Partea continentală a Chinei a
înregistrat 23.092 de maşini vândute în iulie, o creştere de 22,5% faţă de
aceeaşi lună a anului anterior (18.858). De la un an la altul, 182.048
automobile BMW şi MINI au fost comercializate în China continentală (2011:
140.472), ceea ce înseamnă un salt de 29,6%. Este de aşteptat ca noile BMW
Seria 3 cu ampatament lung şi BMW X1 să furnizeze creşteri importante în China
în cea de-a doua parte a anului.
În Europa, vânzările BMW Group au rămas stabile în iulie, cu 60.855
unităţi livrate (2011: 62.350/ -2,4%). În primele şapte luni, BMW Group s-a
menţinut la nivelul anului anterior, cu un total de 497.932 automobile livrate
(2011: 499.749/ -0,4%). Noul BMW Seria 3 Touring, care deţine două treimi din
volumul înmatriculărilor BMW Seria 3 pe piaţa germană, este aşteptat să
impulsioneze pieţele din Europa după lansarea din septembrie.
Vânzările BMW Group în America au crescut cu +3,4% în iulie, fiind
livrate 33.076 maşini (2011: 31.975). În primele şapte luni, 227.696 automobile
au fost livrate clienţilor pe continentul american, ceea ce reprezintă o
creştere de 8,0% faţă de anul anterior (210.876). În SUA, BMW Group a raportat,
pentru mărcile BMW şi MINI, vânzări de 27.152 maşini, un salt de 4,0%, de la
26.120 unităţi comercializare în aceeaşi lună a anului trecut. Comparativ cu
2011, BMW Group a urcat cu 9,5%, la 185.715 unităţi, în primele şapte luni ale anului,
faţă de 169.641 în aceeaşi perioadă a anului trecut. Apariţiile noului BMW
Seria 3 cu xDrive şi a BMW X1 în septembrie vor constitui impulsuri
suplimentare pentru piaţa SUA în a doua jumătate a anului.
BMW Group a înregistrat creşteri consistente, de cel puţin 10 procente,
şi pe alte pieţe, printre care Rusia (2.989/ +16,8%); Orientul Mijlociu (1.598/
+31,3%) şi Africa de Sud (2.500/ +18,9%).
Şi în România BMW Group continuă trendul crescător. 1227 unităţi
livrate în primele şapte luni (2011: 1067, +15%) marchează cel mai bun rezultat
de după 2008 şi a doua performanţă de la debutul mărcilor în România. BMW a
susţinut creşterea pe baza evoluţiei excelente a modelelor X (2 din 3 modele
din totalul vânzărilor sunt din gama BMW X), precum şi BMW Seria 5 (o creştere
de aproximativ 50% la un total de 203 modele Sedan, Touring şi Gran Turismo).
BMW: La nivel mondial, vânzările mărcii BMW au totalizat 113.253 unităţi
(2011: 108.728/ +4,2%) în luna iulie. De la începutul acestui an, un total de
860.327 automobile BMW (2011: 798.612) au fost livrate clienţilor din întreaga
lume - o creştere de 7,7%. Unul din vectorii creşterii din primele şapte luni
ale anului a fost BMW Seria 1 Hatch (cinci uşi), cu 103.160 unităţi vândute, un
salt de 56,9% faţă de aceeaşi perioadă a anului trecut (2011: 65.728).
Versiunea cu trei uşi a modelului BMW Seria 1 Hatch, echipată în premieră cu
xDrive, va fi disponibilă de luna viitoare. Vânzările BMW Seria 3 Sedan au
înregistrat un progres de 12,6% în intervalul ianuarie-iulie, cu 155.809 maşini
vândute (2011: 138.326). Cererea pentru BMW X3 se menţine la un nivel ridicat,
cu vânzări care au avut o evoluţie de 33,4%, adică 84.394 maşini livrate în
primele şapte luni ale anului (2011: 63.283). Vânzările BMW Seria 5 Sedan au
rămas la fel de bune în primele şapte luni din 2012, cu 160.912 unităţi livrate
(2011: 147.508/ +9,1%). BMW Seria 6 şi-a reconfirmat poziţia de lider al
segmentului, cu vânzări de 12.435 unităţi (2011: 4.098/ +203,4%). Vânzările au
fost impulsionate de noul BMW Seria 6 Gran Coupé, care a fost livrat către
1.462 de clienţi de la lansarea din iunie.
MINI: MINI a înregistrat cea mai bună lună iulie din istorie, cu vânzări la
nivel mondial mai mari cu 9,6% - 22.083 unităţi (2011: 20.154). Pe cea mai mare
piaţă a mărcii, SUA, MINI a vândut 5.855 automobile, ceea ce reprezintă o
creştere de 24,3 procente faţă de iulie 2011 (4.711). MINI a înregistrat o
dinamică bună şi pe multe din pieţele Asiei, inclusiv China continentală, unde
saltul a fost de 31,6%, 1.392 maşini (2011: 1.058). MINI Countryman continuă să
performeze foarte bine, vânzările din luna iulie ale modelului crescând cu
15,5%, la 7.718 unităţi (2011: 6.684). Faţă de anul trecut, MINI a avut parte
de o creştere de 7,3%, adică un total de 173.960 automobile vândute în
comparaţie cu cele 162.069 din 2011.
Motociclete: Din ianuarie până în iulie 2012, BMW Motorrad a furnizat 69.329
motociclete şi maxiscutere (2011: 71.634 unităţi/ -3,2%) către clienţii săi.
Din aceste date, 10.140 unităţi (2011: 11.054 / -8,3%) au fost numai în luna
iulie. Pentru Husqvarna Motorcycles, numărul unităţilor livrate în iulie a fost
de 5.729 unităţi (2011: 4.394 / +30,4%). În iulie, 494 motociclete (2011: 864 /
-42,8%) au fost livrate prin reţeaua de dealeri Husqvarna.
BMW Group
Datorită mărcilor BMW, MINI, Motociclete Husqvarna şi Rolls-Royce, BMW
Group este unul dintre cei mai de succes constructori de automobile şi
motociclete la nivel mondial. În calitate de companie ce operează la nivel
global, BMW Group dispune de 29 de locaţii de producţie şi asamblare în 14 ţări
şi are o reţea de vânzări în peste 140 de ţări.
În 2011, BMW Group a vândut, la nivel mondial, aproximativ 1,67
milioane de automobile şi peste 113.000 motociclete. Profitul brut pentru anul
fiscal 2011 a fost de 7,38 miliarde de euro, iar veniturile au atins pragul de
68,82 miliarde de euro. La 31 decembrie 2011, BMW Group dispunea de o forţă de
muncă ce se apropia de 100.000 de angajaţi.
Dintotdeauna, succesul BMW Group s-a bazat pe gândirea pe termen lung
şi pe acţiunea responsabilă. Astfel, compania a pus bazele unei dezvoltări
durabile în plan ecologic şi social prin lanţul de valori, responsabilitatea
vastă a produselor şi un angajament clar pentru conservarea resurselor ca parte
integrantă a strategiei sale. Ca urmare a eforturilor sale, BMW Group a fost
desemnat - de-a lungul ultimilor şapte ani - lider al industriei în Dow Jones
Sustainability Indexes.
Sursa: BMW Romania
Adevarul e ca sunt si foarte tari masinile astea de la BMW, insa daca nu ai bani si de pompa de carburant nu prea se merita investitia...
RăspundețiȘtergereMi-am cumparat si eu o dacie si am intrat cu ea in pom s-o transform in peugeot 207 si nu s-a intamplat nimic. Sotul meu cred ca si-a batut joc de mine, mi-a spus ca reclama de la tv conform careia ala intra-n zid si-si transporfma masina in peugeot e adevarata. :(
RăspundețiȘtergere