BMW Group a obţinut
cel mai bun rezultat din istorie în clasamentul Global 500 în Carbon Disclosure
Project (CDP) pe 12.09.2012. Cu un scor de 99 de puncte din 100 posibile,
compania este lider al industriei ca producătorul auto care a investit
cel mai mult în dezvoltarea durabilă. Suplimentar, BMW Group se situează pe
podium în clasamentul general la nivel mondial.
„Ne concentrăm pe protecţia climei în toate activităţile la nivel mondial. Promovăm constant protecţia mediului în cadrul fabricilor noastre şi am făcut un progres semnificativ în ultimii ani. Succesul nostru în CDP Global 500 confirmă că suntem pe drumul cel bun”, a declarat Norbert Reithofer, Preşedintele Consiliului Director BMW AG.
„Ne concentrăm pe protecţia climei în toate activităţile la nivel mondial. Promovăm constant protecţia mediului în cadrul fabricilor noastre şi am făcut un progres semnificativ în ultimii ani. Succesul nostru în CDP Global 500 confirmă că suntem pe drumul cel bun”, a declarat Norbert Reithofer, Preşedintele Consiliului Director BMW AG.
Clasamentul Carbon Disclosure Project este unul din cele mai
apreciate studii cu privire la dezvoltarea durabilă şi evaluează 500 de
companii la nivel mondial. Doi indicatori formează clasamentul Global 500:
Carbon Disclosure Leadership Index (CDLI) pentru o raportare transparentă şi
Carbon Performance Leadership Index (CPLI) pentru acţiuni efective pentru
protecţia mediului. Numai una din zece companii evaluate ajung în clasamentul
final. BMW Group ocupă prima poziţie la ambii indicatori.
Rezultatul excelent al BMW Group arată încă o dată efortul pe care îl
face compania în protecţia mediului în toate acţiunile sale, de la dezvoltare
şi producţie, la utilizare şi apoi reciclare. BMW Group de asemenea oferă
informaţii extinse cu privire la aceste acţiuni la intervale regulate.
BMW Group
Datorită mărcilor BMW, MINI, Motociclete Husqvarna şi Rolls-Royce, BMW
Group este unul dintre cei mai de succes constructori de automobile şi
motociclete la nivel mondial. În calitate de companie ce operează la nivel
global, BMW Group dispune de 29 de locaţii de producţie şi asamblare în 14 ţări
şi are o reţea de vânzări în peste 140 de ţări.
În 2011, BMW Group a vândut, la nivel mondial, aproximativ 1,67
milioane de automobile şi peste 113.000 motociclete. Profitul brut pentru anul
fiscal 2011 a fost de 7,38 miliarde de euro, iar veniturile au atins pragul de
68,82 miliarde de euro. La 31 decembrie 2011, BMW Group dispunea de o forţă de
muncă ce se apropia de 100.000 de angajaţi.
Dintotdeauna, succesul BMW Group s-a bazat pe gândirea pe termen lung
şi pe acţiunea responsabilă. Astfel, compania a pus bazele unei dezvoltări
durabile în plan ecologic şi social prin lanţul de valori, responsabilitatea
vastă a produselor şi un angajament clar pentru conservarea resurselor ca parte
integrantă a strategiei sale. Ca urmare a eforturilor sale, BMW Group a fost
desemnat - de-a lungul ultimilor şapte ani - lider al industriei în Dow Jones
Sustainability Indexes.
Sursa: BMW Romania
0 comentarii