Trei
noi magazine-service Premio vor fi lansate în următoarele 30 de zile.
Nivelul
cumulat al investiţiilor iniţiale depăşește 10 milioane de
euro.
Bucureşti,
14 septembrie 2012 – Goodyear
Dunlop Tires România, subsidiara locală a producătorului de anvelope de top la
nivel mondial, a lansat ieri, împreună cu partenerul său francizat SC Total
Service 2001 SRL din Focşani, un nou centru Premio în lanţul de franciză din
România. Compania anunţă că intenţionează să accelereze ritmul extinderii
francizei Premio în România, lansând până în a doua jumătate a lunii octombrie
alte două magazine-service în Alba Iulia şi Alexandria.
Subsidiara locală a producătorului de anvelope
lider la nivel mondial, Goodyear, a anunţat ieri, în cadrul lansării oficiale a
magazinului-service PREMIO Total Service 2001 că va accelera ritmul de creştere
al reţelei locale de service şi retail cu anvelope, urmând ca, în doar 30 de
zile, trei noi centre Premio să deservească zonele Vrancea, Alba Iulia şi
Alexandria.
„Am introdus franciza Premio de la Goodyear pe
piaţa locală în 2009, pe un fond descendent al interesului pentru investiţii şi
ne-am bucurat, cu participarea partenerilor noştri, de un ritm anual constant de
creştere. Dorim ca şi în 2012 să menţinem promisiunea făcută clienţilor noştri
finali, de a le oferi cadrul pentru servicii de top la preţuri avantajoase, deschizând
cât mai multe centre Premio în cât mai scurt timp în cele mai importante oraşe
din ţară”, a declarat Ovidiu Bălan, Director General al Goodyear Dunlop Tires
România.
Odată cu lansarea PREMIO Total Service 2001,
valoarea cumulată a investiţiei iniţiale realizată pentru deschiderea a peste
26 de centre Premio pe teritoriul României este de peste 10 milioane de euro.
Această valoare, precum şi numărul ridicat de centre, fac din franciza Premio
reţeaua numărul 1 din România pe piaţa service-ului şi retail-ului cu anvelope.
Standardele şi calitatea Premio sunt prezente
astăzi prin centrele de profil deschise în aceste zone în Iaşi, Deva, Ploieşti,
Piteşti, Râmnicu Vâlcea, Timişoara, Bacău, Galaţi, Arad, Suceava, Botoşani,
Cluj-Napoca, Baia Mare cu două centre Premio, Satu Mare, Târgu Mureş, Craiova,
Braşov, Oradea, Buzău, Afumaţi, Voluntari cartier Pipera şi Bucureşti, cu trei
centre de profil.
Ca urmare a lansării oficiale de la Focşani, Premio
Total Service 2001 devine cel de-al 26-lea centru Premio din ţară. Accelerarea
procesului de extindere a francizei Premio are ca obiectiv final atingerea unui
număr de 35 de magazine-service până la sfârşitul anului.
În Bulgaria, franciza Premio numără 5
magazine-service ce deservesc zonele Ruse, Varna, Stara Zagora, Plovdiv şi
Veliko Tirnovo.
În viitorul apropiat, planurile de extindere ale
Goodyear Dunlop Tires România vizează şi piaţa din Republica Moldova,
subsidiara locală a Goodyear redevenind astfel un nod pentru trei ţări din
regiune.
Goodyear
este una din cele mai mari companii producătoare de anvelope din lume. Are
aproximativ 72.000 de angajaţi şi îşi fabrică produsele în 55 de unităţi de
producţie din 22 de ţări peste tot în lume. Cele două centre ale sale pentru
inovare din Akron, Ohio şi Colmar-Berg, Luxemburg dezvoltă produse şi servicii
de ultimă generaţie care stabilesc standardul pentru tehnologie şi performanţă
în această industrie. Pentru mai multe informaţii despre Goodyear şi produsele
sale, vizitaţi www.goodyear.com.
Sursa: Izabella Ghita, PR Managing Partner
0 comentarii