Inaugurare Premio Vrancea
Trei noi magazine-service Premio vor fi lansate în următoarele 30 de zile.
Nivelul cumulat al investiţiilor iniţiale depăşește 10 milioane de euro.

Bucureşti, 14 septembrie 2012 – Goodyear Dunlop Tires România, subsidiara locală a producătorului de anvelope de top la nivel mondial, a lansat ieri, împreună cu partenerul său francizat SC Total Service 2001 SRL din Focşani, un nou centru Premio în lanţul de franciză din România. Compania anunţă că intenţionează să accelereze ritmul extinderii francizei Premio în România, lansând până în a doua jumătate a lunii octombrie alte două magazine-service în Alba Iulia şi Alexandria.

Subsidiara locală a producătorului de anvelope lider la nivel mondial, Goodyear, a anunţat ieri, în cadrul lansării oficiale a magazinului-service PREMIO Total Service 2001 că va accelera ritmul de creştere al reţelei locale de service şi retail cu anvelope, urmând ca, în doar 30 de zile, trei noi centre Premio să deservească zonele Vrancea, Alba Iulia şi Alexandria.

„Am introdus franciza Premio de la Goodyear pe piaţa locală în 2009, pe un fond descendent al interesului pentru investiţii şi ne-am bucurat, cu participarea partenerilor noştri, de un ritm anual constant de creştere. Dorim ca şi în 2012 să menţinem promisiunea făcută clienţilor noştri finali, de a le oferi cadrul pentru servicii de top la preţuri avantajoase, deschizând cât mai multe centre Premio în cât mai scurt timp în cele mai importante oraşe din ţară”, a declarat Ovidiu Bălan, Director General al Goodyear Dunlop Tires România.

Odată cu lansarea PREMIO Total Service 2001, valoarea cumulată a investiţiei iniţiale realizată pentru deschiderea a peste 26 de centre Premio pe teritoriul României este de peste 10 milioane de euro. Această valoare, precum şi numărul ridicat de centre, fac din franciza Premio reţeaua numărul 1 din România pe piaţa service-ului şi retail-ului cu anvelope.

Standardele şi calitatea Premio sunt prezente astăzi prin centrele de profil deschise în aceste zone în Iaşi, Deva, Ploieşti, Piteşti, Râmnicu Vâlcea, Timişoara, Bacău, Galaţi, Arad, Suceava, Botoşani, Cluj-Napoca, Baia Mare cu două centre Premio, Satu Mare, Târgu Mureş, Craiova, Braşov, Oradea, Buzău, Afumaţi, Voluntari cartier Pipera şi Bucureşti, cu trei centre de profil.

Premio Total Service 2001
Ca urmare a lansării oficiale de la Focşani, Premio Total Service 2001 devine cel de-al 26-lea centru Premio din ţară. Accelerarea procesului de extindere a francizei Premio are ca obiectiv final atingerea unui număr de 35 de magazine-service până la sfârşitul anului.

În Bulgaria, franciza Premio numără 5 magazine-service ce deservesc zonele Ruse, Varna, Stara Zagora, Plovdiv şi Veliko Tirnovo.

În viitorul apropiat, planurile de extindere ale Goodyear Dunlop Tires România vizează şi piaţa din Republica Moldova, subsidiara locală a Goodyear redevenind astfel un nod pentru trei ţări din regiune.

Goodyear este una din cele mai mari companii producătoare de anvelope din lume. Are aproximativ 72.000 de angajaţi şi îşi fabrică produsele în 55 de unităţi de producţie din 22 de ţări peste tot în lume. Cele două centre ale sale pentru inovare din Akron, Ohio şi Colmar-Berg, Luxemburg dezvoltă produse şi servicii de ultimă generaţie care stabilesc standardul pentru tehnologie şi performanţă în această industrie. Pentru mai multe informaţii despre Goodyear şi produsele sale, vizitaţi www.goodyear.com.

Sursa: Izabella Ghita, PR Managing Partner
Distribuie:
AUTOVITAL

AUTOVITAL

Autovital.ro este un blog auto cu știri auto, informații auto, documentații auto și multe altele, toate din nemărginitul univers auto! Haideți să îl descoperim împreună!

0 comentarii